וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אינטר פתחה פער 4 בפסגה, גם מילאן ניצחה, בולוניה רביעית

לאוטרו ותוראם קבעו 0:2 מרשים על לאציו באולימפיקו. הרוסונרי רשמו 0:3 על מונצה, הפתעת העונה חגגה 0:2 על מוריניו ורומא

תקציר: אינטר - אודינזה 0:4/ספורט1

חמישה משחקים נערכו היום (ראשון) במסגרת המחזור ה-16 באיטליה, כולל המשחק המרכזי בו ניצחה אינטר 0:2 את לאציו. מילאן פתחה את יום המשחקים עם 0:3 על מונצה, בולוניה הנהדרת ניצחה את רומא 0:2 בקרב ישיר על הטופ 4.

שחקן מילאן יאן קרלו סימיץ' חוגג עם רפאל לאאו. Marco Luzzani, GettyImages
לא ישכח את הרגע הזה. סימיץ' חוגג עם לאאו/GettyImages, Marco Luzzani

מילאן - מונצה 0:3

המארחת הגיעה למשחק בעל ניחוחות נוסטלגיים מול היריבה שבניהול המנכ"ל המיתולוגי של הרוסונרי אדראינו גליאני ולשעבר גם של סילביו ברלוסקוני המנוח, אך היא הראתה שפניה לעבר העתיד עם הצעירים שהובילו אותה לניצחון הקליל. טיג'אני ריינדרס הטעה שלושה מגנים במבצע אישי יפה וקבע 0:1 כבר בדקה השלישית, ובדקה ה-41 הגיע הרגע של יאן קרלו סימיץ'. המילאנזים נאלצים לאלתר תקופה ארוכה בשל מכת פציעות בהגנה, והבלם הסרבי בן ה-18 עלה בדקה ה-24 להופעת בכורה בבוגרים בעקבות פציעה של טומאסו פובגה. ארבע דקות להפסקה סימיץ' דחק מקרוב את השני של מילאן, וסידר לעצמו הופעת בכורה חלומית. נואה אוקפור סגר סיפור בדקה ה-76 אחרי השארת כדור יפה של אוליביה ז'ירו, אך כעבור ארבע דקות בלבד הוחלף בשל פציעה.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

מיקום אסטרטגי, נוף מרהיב ודירות מפוארות: השכונה המסקרנת שנבנית במרכז

בשיתוף אאורה נדל"ן
שחקן בולוניה ניקולה מורו. Alessandro Sabattini, GettyImages
בולוניה ממשיכה את העונה הנהדרת. מורו/GettyImages, Alessandro Sabattini

בולוניה - רומא 0:2

טיאגו מוטה הפך את בולוניה להפתעת העונה, ולאחר שהכניע גם את מאמנו לשעבר בעונת הטרבל באינטר, ז'וזה מוריניו, הוא עקף את נאפולי וזינק למקום הרביעי בתום המחזור ה-16. "המיוחד" שוב נאלץ להתמודד עם סגל חסר, בין היתר ללא ניקולה זאלבסקי, רומלו לוקאקו ופאולו דיבאלה, וללא שני הכוכבים שלה בחלק הקדמי התקשתה רומא לייצר מצבים של ממש. ניקולה מורו העניש (37), רסמוס כריסטנסן סגר עניין עם שער עצמי (49). הג'אלורוסי, שהפסידו אחרי שישה משחקים רצופים בכל המסגרות, ינסו להתאושש בעוד שישה ימים כשיארחו את נאפולי. במחזור שלאחר מכן מצפה להם קרב גדול מול יובנטוס.

שחקן אינטר לאוטרו מרטינס. Danilo Di Giovanni, GettyImages
הקדיש את השער לקורבנות האסון בארגנטינה. לאוטרו/GettyImages, Danilo Di Giovanni

לאציו - אינטר 2:0

סגנית אלופת אירופה הגדילה את הפער בפסגה לארבע נקודות, לאחר שניצחה את לאציו באולימפיאקו לראשונה מאז אוקטובר 20018. הנראזורי עלו ליתרון בדקה ה-40, כשאדם מארוסיץ' החזיר כדור אומלל לעבר איבן פרובדל, אולם לאוטרו מרטינס עט על המציאות, עקף בקלילות את השוער היריב וגלגל פנימה. הכוכב שחגג כיבוש מספר 29 ב-2023 הקדיש את השער להרוגי האסון בבאיה בלנקה שבמולדתו ארגנטינה, שם נהרגו אמש 13 בהתרסקות גג במועדון ספורט, בשל הסופה הקשה שהכתה במדינה. מרכוס תוראם סגר עניין מבישול של ניקולו בארלה (66). מנואל לזארי הורחק (87).

משחקים נוספים

פיורנטינה - ורונה 0:1
לפיורנטינה: לוקאס בלטראן (79)

אודינזה - ססואולו 2:2
לאודינזה: לורנצו לוקה (36), רוברטו פריירה (55). מרטין פאז'רו הורחק (59). לססואולו: דומניקו ברארדי (74 ו-87 בפנדלים)

אטאלנטה תחתום את המחזור בשני בערב כשתארח את סלרניטנה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully