וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גולדן סטייט תומכת בדריימונד גרין: "אולי היה זקוק למכה הזו"

הג'נרל מנג'ר של הווריירס מייק דאנליבי הבהיר כי הפורוורד הבעייתי יישאר עם הקבוצה חרף ההשעיה: "זה הדבר הכי בריא עבורו"

מחוץ לקווים, 14.12/צילום: אולפן וואלה! עריכת וידאו: זיו שטיינר

גולדן סטייט ממשיכה לגבות את דריימונד גרין, חרף ההסתבכות האחרונה שלו. הג'נרל מנג'ר מייק דאנליבי הבהיר כי קבוצתו עומדת מאחורי שחקן ההגנה של העונה לשעבר, גם לאחר שהושעה עד להודעה חדשה על ידי ה-NBA בשל החבטה בפניו של יוסוף נורקיץ'.

עם זאת, כשהתבקש להבטיח שינוי בהתנהגות הפורוורד הוותיק, אמר ה-GM: "אני לא יכול לעשות זאת. אבל נמשיך לנסות לעשות את הדברים הנכונים כדי לעזור לו, כפי שעשינו בעבר. מבחינתי הדבר פה הוא לא העונש, אלא הסיוע שלנו".

גרין יישאר עם הקבוצה, גם אם יושעה לתקופה ארוכה. הוא החמיץ העונה שמונה משחקים בשל הרחקות, פציעות או סיבות אישיות. "הדבר הבריא עבורו הוא להיות קרוב אלינו, גם אם לא בכל יום. אני מקווה שדריימונד יוכל להמשיך להיות שחקן של אנרגיות גבוהות, אבל הוא חייב ללמוד לשלוט ברגשות שלו במצבים קיצוניים. הוא בנקודה בקריירה בה צריך לעשות סדר, ואולי הוא היה זקוק למכה כזאת. אני אופטימי מאוד בנוגע לעתיד".

נורקיץ' עצמו התייחס פעם נוספת לחבטה שספג, ואמר: "יש לי הרבה כבוד לדריימונד - לפני התקרית, וגם אחריה. מבחינתי הוא אלוף NBA ושחקן היכל התהילה. אני מקווה שהוא יצליח, אין לי שום רגשות רעים כלפיו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully