וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קטש: "לא עשינו אימון אחד כל הקבוצה, בנסיבות האלה זה ניצחון גדול"

14.12.2023 / 23:25

מאמן מכבי תל אביב מרוצה מה-86:95 על אנאדולו: "ידענו שהם חסרים והיה לנו חשוב להתיש אותם. תמיר בלאט גארד מוביל אצלנו גם אם הוא לא פותח בחמישייה"

תיקתקנו, 14.12/ספורט1

אחרי שלושה משחקי חוץ מול וילרבאן, וירטוס בולוניה ובני הרצליה, מכבי תל אביב חזרה הערב (חמישי) לבית הארעי שלה בבלגרד למפגש חשוב ביורוליג מול אנאדולו אפס. שתי הקבוצות הגיעו להתמודדות כשהן במאזן זהה בטבלה הצפופה, והצהובים פתחו מהם פער עם 86:95 חשוב שהעלה את מאזנם ל-6:8 חיובי.

המאמן עודד קטש לא הפחית בחשיבות המשחק ואמר: "זה ניצחון גדול בשבילנו. תחת הנסיבות שלא הצלחנו לעשות אימון אחד כל הקבוצה, השגנו את הניצחון. במחצית השנייה עשינו התאמות ושינויים, מצאנו את הדרך לקלוע, ואני אוהב את איך שהשחקנים הגיבו במחצית השנייה".

תמיר בלאט, שחקן מכבי תל אביב. Dragan Tesic and Djordje Kostic, אתר רשמי
אמון מלא מהמאמן. בלאט/אתר רשמי, Dragan Tesic and Djordje Kostic

"היה משחק לא פשוט, ידענו שאנאדולו מגיעים מעט חסרים, אבל היא עם מספיק כלים, זו קבוצה מאוד עמוקה", הוסיף המאמן, "אמרתי לפני המשחק שבאופן מוזר, ככל שנפצעים יותר שחקנים משחקים יותר טוב. היה לנו חשוב לשים לחץ על הגארדים, להתיש אותם, העייפות ניכרת. אנחנו לא במאה אחוז שלנו מבחינת הכושר האישי והתיאום הקבוצתי. אנחנו צריכים לעשות את ההתאמות. אין תחליף לאימונים וזה חסר לנו, הרגישו את זה בהרבה סיטואציות. אהבתי את הדרך איך ששמרנו ברגעים גדולים בחצי השני שעזרו לנו לנצח".

קטש גם התייחס לתמיר בלאט שסיים עם 12 נקודות, כולל שלוש שלשות גדולות בתחילת הרבע הרביעי שהובילו להגדלת הפער: "תמיר הוא גארד מוביל אצלנו גם אם הוא לא פותח בחמישייה, אנחנו סומכים עליו. אני שמח בשביל תמיר ובשביל הקבוצה, שמח בשביל השחקנים שעשו את הצעד קדימה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully