וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לא חזרו לנקודת האפס: 86:95 למכבי תל אביב על אנאדולו

הצהובים פגשו בבלגרד את הטורקים שערב המחזור החזיקו במאזן זהה להם, והורידו אותם ל-50% הצלחה ביורוליג הצפוף. 21 נקודות לבראון במחצית שנייה נהדרת, בלאט הוביל את הבריחה ברבע האחרון

מכבי תל אביב ידעה כי למשחק הערב (חמישי) מול אנאדולו אפס יש חשיבות מיוחדת. שתי הקבוצות החזיקו ערב המחזור במאזן זהה בטבלת היורוליג הצפופה, והצהובים פתחו מהם פער משמעותי עם ניצחון 86:95 שהעלתה אותם למאזן 6:8 אל מול 50% אחוזי הצלחה של הטורקים.

הפתיחה הייתה טובה מאוד מבחינת מכבי תל אביב, כאשר ג'וש ניבו, שמרבה להצטיין בעיקר בהתחלה של משחקים, עשה זאת שוב. בונזי קולסון הצטרף אליו לקראת סיום הרבע ואלופת ישראל הוליכה 20:29 אחרי עשר דקות בבלגרד. האורחת שנמצאת במומנטום נהדר למרות הסגל החסר לא אמרה נואש, ועם רבע שני מצוין מבחינתה ירדה להפסקה ביתרון.

ווייד בולדווין ולורנזו בראון לא ממש תפקדו במחצית הראשונה, ובעוד בולדווין לא התעלה גם לאחר ההפסקה, בראון חזר אחרת לחלוטין. הרכז פתח בסערה את הרבע השלישי עם שתי שלשות והיכולת הטובה שלו הספיקה ליתרון מזערי לקראת הרבע האחרון. אז התעורר תמיר בלאט עם שלוש שלשות שהובילו לפער דו ספרתי ראשון, ומשם אנאדולו כבר לא הצליחה לחזור.

קלעו למכבי תל אביב: לורנזו בראון 21, בונזי קולסון 19, ג'יימס ווב 14, תמיר בלאט 12, ג'וש ניבו ורומן סורקין 8 כ"א, אנטוניוס קליבלנד 5, ווייד בולדווין 4, ג'ייק כהן וחסיאל ריברו 2 כ"א.

קלעו לאנאדולו אפס: דריוס תומפסון 22, מייק דאום 20, שיין לארקין 17, טייריק ג'ונס 12, דן אוטורו 7, ארטן גאזי ויוסטוס הולאץ 3 כ"א, ארג'אן עוסמאני 2 כ"א.

ג'וש ניבו, שחקן מכבי תל אביב. Dragan Tesic and Djordje Kostic, אתר רשמי
ניצחון חשוב למכבי תל אביב. ניבו/אתר רשמי, Dragan Tesic and Djordje Kostic

מהלך המשחק

רבע 1: בהתקפה הראשונה, ג'וש ניבו קלע על הבאזר של שעון ה-24 עם זריקה קשה שפגעה בקרש ונכנסה, שיין לארקין דייק משלוש וניבו השיב בדרך ל-3:4 צהוב. ניבו המשיך להיראות נהדר בצבע וג'יימס ווב חתם התקפה מתפרצת בדאנק שקבע 12:15 למכבי תל אביב. לאחר מכן הגיעו חמש התקפות רצופות עם שלשה למי מהצדדים, ואז בונזי קולסון הוסיף סל וירטואוזי והשלים מהלך של שלוש נקודות. 20:29 למכבי תל אביב אחרי רבע אחד.

רבע 2: מכבי תל אביב החלה רע מאוד את הרבע, ותוך שלוש דקות נמחק כמעט כל ההפרש כשלשה של לארקין הקטינה ל-32:31. דריוס תומפסון חדר וקבע שוויון 38, מה שגרם לעודד קטש שוב להזעיק פסק זמן. הצהובים הרבו להחטיא מקו העונשין, ותומפסון ניצל זאת כדי להעניק לאנאדולו יתרון ראשון מאז תחילת הקאמבק. אנאדולו כבר עלתה ליתרון של חמש נקודות, קולסון הטביע והוריד ל-48:45 בהפסקה.

תמיר בלאט, שחקן מכבי תל אביב. Dragan Tesic and Djordje Kostic, אתר רשמי
הוביל את הבריחה ברבע האחרון. בלאט/אתר רשמי, Dragan Tesic and Djordje Kostic

רבע 3: לורנזו בראון החזיר למכבי תל אביב את היתרון עם שתי שלשות רצופות, מייק דאום שוב הפך עם שלשה משלו. בראון המשיך להתחמם אך גם הפעם הגיעה תשובה של דאום מחוץ לקשת והוא שבר שוויון 55. במהלך האחרון של הרבע קבע רומן סורקין 64:66 למכבי תל אביב.

רבע 4: פתיחה סוערת של מכבי תל אביב לרבע, עם שתי שלשות של תמיר בלאט וביניהם דאק במתפרצת של אנטוניוס קליבלנד. בלאט הדהים עם שלשה נוספת ברבע, ווב הצטרף לחגיגה מחוץ לקשת והגדיל ל-69:81 צהוב. אנאדולו צימקה עם שני סלים רצופים, אך עבירה טכנית למאמנה ארדם צ'אן ועוד שלשה של ווב מנעו מומנטום טורקי. קולסון ובראון המשיכו לחגוג, 86:95 למכבי תל אביב בסיום.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully