וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אנאדולו מאתגרת את מכבי ת"א דווקא בסגל החסר: "יותר מסוכנים"

הצהובים בחרו לא לערוך אימון מסכם באולם בו יארחו את הטורקים (21:05). קטש סימן את הגארדים: "הם בכושר אופטימלי", קליבלנד: "הם המנוע, נצטרך לעצור אותם". איתן יהלומי התארח באימון הקליעות

תקציר: אנאדולו אפס - פנרבחצ'ה 80:81/ספורט1

מכבי תל אביב תשוב הערב (חמישי, 21:05) אל היכל אלכסנדר ניקוליץ' שבבלגרד במטרה לחזור ולנצח ביורוליג ותארח את אנאדולו אפס. שתי הקבוצות מגיעות במאזן זהה למשחק - שבעה ניצחונות ושישה הפסדים, אך במומנטום שונה. בעוד שמכבי הפסידה בשבוע שעבר בבולוניה, הטורקים מגיעים אחרי שני ניצחונות גדולים בסגל חסר במיוחד, ללא שישה שחקני רוטציה.

הצהובים ערכו אמש את האימון המסכם שלהם בשעות הערב, לא באולם בו ייערך המשחק אלא באולם אחר בעיר הבירה הסרבית, לאור העובדה שהאולם ה"ביתי" שלהם היה תפוס באותו זמן לטובת המשחק של הפועל ירושלים בליגת האלופות, ואם היו רוצים להתאמן בו היה זה אפשרי רק בשעות הצהריים. הקפטן ג'ון דיברתולומאו ימשיך להיעדר, ועשוי לשוב לפעילות רק בשבוע הבא.

מי שהתארח באימון הקליעות הבוקר הוא איתן יהלומי, ששוחרר משבי החמאס אחרי 52 יום. איתן, אותו אירח ברק בכר במשחקה של הכוכב האדום בלגרד מול מנצ'סטר סיטי אמש, בהיותו אוהד הקבוצה האנגלית, הגיע עם משפחתו וזכה לחיבוק חם. אביו אוהד עדיין מוחזק בעזה.

"כמו בכל שבוע, משחק חשוב. בטח כשזה משחק ביתי", אמר עודד קטש, "לא פשוט וקצת מאתגר, נפגשנו רק לאימון אחד, גם אחרי טיסה בלי שלושה מהשחקנים היותר בכירים שלנו, זה מאתגר מקצועית, צריכים להיות מרוכזים. אנחנו פוגשים קבוצה טובה, אמנם הם פצועים וחסרים, אבל ככל שפצועים יותר זה מסוכן. שני גארדים דומיננטיים שנמצאים בכושר אופטימלי חזרו לעצמם, ודווקא חיסרון של שחקנים אחרים הופך אותם למסוכנים", הוסיף בהתייחסות לשיין לארקין ולדריוס תומפסון.

המאמן המשיך: "דווקא אחרי המשחק נגד בולוניה נצטרך לנצח דרך ההגנה שלנו. נצטרך לחלק את הדקות טוב כי השחקנים לא בכושר אופטימלי. מהניסיון הקצר שלי, לא נכון להסתכל על מאזנים, אלא יותר לקראת הסוף".

sheen-shitof

פתרון טבעי

גבר, הגיע הזמן לשפר את התפקוד המיני ואת הזוגיות שלך

בשיתוף גברא
עודד קטש מאמן מכבי תל אביב לצד הצוות המקצועי. Michele Nucci, אתר רשמי
אתגר גדול לפניהם. צוות האימון של מכבי תל אביב/אתר רשמי, Michele Nucci

ג'ייק כהן אמר: "אנאדולו אפס משחקת טוב מאוד, למרות שהם בסגל קצר הם ניצחו את שני המשחקים האחרונים שלהם ואת פנרבחצ'ה השבוע. נצטרך לשחק את הכדורסל הכי טוב שלנו כדי לנצח את המשחק הזה. היורוליג כל כך צמוד, כולם בתמונת הפלייאוף, אני לא מסתכל על התמונה הגדולה אלא רק רוצה לנצח משחק אחד בכל פעם".

אנטוניוס קליבלנד סיכם: "זו קבוצה טובה מאוד עם קו אחורי נהדר, נצטרך לעצור את שני השחקנים האלה, הם המנוע שלהם. נצטרך לשחק את המשחק שלנו כדי לנצח. הכל צמוד כרגע, הרבה קבוצות במאזן שלנו, כל משחק חשוב. ננסה לנצח כמה משחקים ברציפות ולהשתפר, והדברים ילכו בכיוון שלנו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully