וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פנרבחצ'ה החטיאה על הבאזר, אנאדולו ניצחה בדרבי לפני מכבי ת"א

היריבה הבאה של הצהובים ביורוליג חגגה 80:81 בדרבי של איסטנבול. הייז-דייויס החטיא שלשה בסיום, מדר לא נרשם בסגל

תקציר: אנאדולו אפס - פנרבחצ'ה 80:81/ספורט1

שלושה ימים לפני שהיא פוגשת את מכבי תל אביב ביורוליג, אנאדולו אפס ניצחה הערב (שני) 80:81 את פנרבחצ'ה בדרבי של איסטנבול בליגה הטורקית. אנאדולו סובלת ממכת פציעות חמורה ונאלצת להסתדר ללא שישה שחקני רוטציה, אך אל המשחק מול הצהובים בבלגרד הם תגיע בכושר טוב ועם ארבעה ניצחונות רצופים בכל המסגרות. ים מדר לא נרשם בסגל פנרבחצ'ה למשחק לאור מגבלת הזרים בליגה הטורקית.

אנאדולו שאירחה את הדרבי ברחה ליתרון 14 בתחילת הרבע השני, אך האורחת הספיקה לצמק ל-49:44 בהפסקה ואף השוותה בפתיחת המחצית השנייה. בהמשך פנרבחצ'ה שבה פעם נוספת מפיגור דו ספרתי ואף קיבלה הזדמנות לנצח על הבאזר, אך נייג'ל הייז-דייויס החטיא שלשת ניצחון. למעשה, פנר לא הובילה מאז שלהי הרבע הראשון.

דריוס תומפסון הוביל את המנצחת עם 21 נקודות וארטן גאזי המקומי הוסיף 16. סקוטי ווילבקין קלע 18 עבור המפסידה, בעוד הייז-דייויס הוסיף 16. אנאדולו מוליכה את הטבלה בטורקיה עם מאזן 1:10, פנרבחצ'ה רביעית עם 3:8 אך מאזנה זהה לקרשיאקה ובשיקטאש שמעליה.

סקוטי ווילבקין פנרבחצ'ה. GettyImages
18 נקודות שלו לא הספיקו בדרבי. ווילבקין/GettyImages

אנאדולו תפגוש את מכבי תל אביב ללא שני האקסים הצהובים אנטה ז'יזי'ץ' ואלייז'ה ברייאנט, כאשר ברשימת הפצועים נמצאים גם וויל קלייברן, רודריג בובואה, טיבור פלייס ודרק וויליס. פנרבחצ'ה תארח במחזור היורוליג הקרוב את מונאקו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully