וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל ירושלים עלתה לטופ 16 עם ניצחון 61:71 על פאוק סלוניקי

מחזיקת הגביע הבטיחה את פסגת בית ו' בליגת האלופות, אחרי שברחה במחצית השנייה. 16 נקודות ו-7 ריבאונדים לג'ונסון

תיקתקנו: קליפ סיכום אירועי היום, 13.12/ספורט1

שריינה את מקומה בטופ 16 של ליגת האלופות. אחרי שהובסה פעמיים בליגת העל, בסגל אלטרנטיבי ולא תחרותי בשבוע שעבר, הישראלים חברו שוב לזרים ולמאמן אלכסנדר דז'יקיץ' בבית הזמני בבלגרד, שם גברה הקבוצה מהבירה על פאוק סלוניקי בקרב ישיר על המקום הראשון בבית ו'. האורחת היוונית ניצחה 77:79 בסיבוב הראשון, כך שבזכות היתרון בהפרש הפנימי ביניהן, ירושלים הבטיחה את הפסגה ונמנעה ממאבק בסדרת פלייאין על העלייה לשלב הבא.

תחת דז'יקיץ', ירושלים חזרה להכתיב קצב מתון בהתקפה ולכפות את הסגנון ההגנתי שלה על המשחק. אחרי שספגה רק 30 נקודות ב-20 הדקות הראשונות, ברבע השלישי מחזיקת גביע המדינה השאירה את יריבתה על 10 בלבד, תוך שהיא בונה יתרון שיא של 16 נקודות דרך ריצה של 4:19. היוונים רק איימו להשלים קאמבק ברבע האחרון.

הפועל ירושלים אירחה במשחק אוהדים ששכלו את בני משפחותיהם מאז ה-7 באוקטובר ובמהלך המלחמה בעזה, שהוטסו לסרביה על ידי המועדון והגיעו לעודד את האדומים. יוזמה נוספת תינקט במשחק מול בנפיקה ליסבון בשבוע הבא, ובסך הכל מדובר בכ-25 אנשים בשתי הפעימות. בין האוהדים שיגיעו הערב לאולם יהיה אופיר אנגל, אוהד הקבוצה ושחקן מחלקת הנוער לשעבר, שנחטף לעזה ושב בשלום הביתה.

קלעו להפועל ירושלים: כריס ג'ונסון 16 (7 ריבאונדים, 5/5 ל-2), זאק הנקינס (6 ריבאונדים) וליוואי רנדולף 13 כל אחד, ספידי סמית' 12 (6 אסיסטים), קאדין קרינגטון 7, עוז בלייזר 6, בריינטון למאר 3, גבי צ'אצ'אשווילי 1. אור קורנליוס ויובל זוסמן שותפו ולא קלעו.

שחקן הפועל ירושלים ספידי סמית' ליד עוז בלייזר. fiba.com, אתר רשמי
המקום הראשון הובטח. סמית' ובלייזר/אתר רשמי, fiba.com

מהלך המשחק

רבע 1:

ירושלים לא קלעה כמעט שלוש דקות, אבל פאוק עלתה רק ל-0:5 ואז הגיעו 7 נקודות ללא מענה של המארחת - סמית' היה אחראי על כולן, בקליעה או באסיסט. היוונים הפכו, בלייזר השווה בדאנק, סמית' וצ'אצ'אשווילי הגדילו ל-9:12. מייקל גילמור החזיר עם 5 רצופות, ג'ונסון ענה עם 4 משלו ומיכאליס ציירליס קבע 16:16 בחלוף 10 הדקות הראשונות.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קק"ל מעודדת לימודי אקלים באמצעות מלגות לסטודנטים צעירים

בשיתוף קק"ל
מאמן הפועל ירושלים אלכסנדר דז'יקיץ' ליד יובל זוסמן. fiba.com, אתר רשמי
הישראלים והזרים חברו זה לזה בחזרה, והפועל ירושלים שבה להיראות כמו קבוצה אמיתית/אתר רשמי, fiba.com

רבע 2:

הקבוצה של דז'יקיץ' ברחה מעט בזכות ריצת 0:6, אותה עצר אנדרו האריסון בקליעות עונשין. רנדולף שמר על הפער והנקינס הגדיל אותו ל-8, גילמור צלף שלשה ואלוור פרידריקסון תרם נקודה מהקו. בלייזר פגע מחוץ לקשת וסמית' קבר שלשה מאחורי קו מחצית המגרש, בסמוך לסוף שעון הזריקות, כדי להעלות ל-22:32 את הפועל ירושלים, אבל לאורינס בליאוסקאס עם 4 רצופות, האריסון עם עוד 3 ופרידריקסון עם קליעה מהקו, הקטינו ל-33:30 כשהנקינס מדייק בזריקת עונשין אחת בתווך. זו הייתה תוצאת המחצית.

ספידי סמית', הפועל ירושלים. fiba.com, אתר רשמי
ניווט מצוין. ספידי סמית'/אתר רשמי, fiba.com

רבע 3:

אחרי שהאריסון קלע 2 מהקו והנקינס החליף סלים עם ג'סטון אולסטון שצימק ל-35:34, הפועל ירושלים יצאה לריצת 4:19 שבמהלכה הנקינס תרם 6 נקודות ואסיסט מתוך 8 נקודות שלו ברבע כולו. שחקניו של דז'יקיץ' טסו לפלוס 16, לפני שוואנגליס מרגריטיס צימק ל-54:50 מקו העונשין בסוף הרבע.

שחקני הפועל ירושלים: זאק הנקינס, עוז בלייזר, קאדין קרינגטון. fiba.com, אתר רשמי
זאק הנקינס (במרכז) כיכב ברבע השלישי/אתר רשמי, fiba.com

רבע 4:

ג'ונסון ענה לסל של ציירליס ב-2 נקודות משלו, הריסון דייק פעמיים מהקו ואז הוסיף שלשה שהורידה את הפער ל-9. רנדולף השיב באותו מטבע, אבל ציירליס עם 4 רצופות הקטין ל-59:51. אחרי קליעות עונשין של ג'ונסון, ציירליס רשם עוד 2 ופרידריקסון בשלשה צימק למינוס 5. רנדולף צלף מחוץ לקשת, סל של גילמור נענה ב-2 נקודות של הנקינס מהקו ולמרות שלשה של בליאוסקאס, סמית' סגר עניין בשלשה משלו - 61:71 להפועל ירושלים בסיום.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully