וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אופיר אנגל, ששוחרר מהשבי בעזה, יעודד את הפועל ירושלים בבלגרד

13.12.2023 / 17:34

האדומים הטיסו למשחק מול פאוק סלוניקי אוהדים ששכלו את קרוביהם במלחמה, ובהם גם הצעיר שנחטף וחזר הביתה. מנכ"ל המועדון: "מקווה שמעגל התמיכה יקל במעט את הכאב"

תקציר: וולבס - הפועל תל אביב 89:81/ספורט1

הפועל ירושלים "תארח" הערב (רביעי, 19:30) את פאוק סלוניקי במשחק על המקום הראשון בבית ו' של ליגת האלופות, ואף שהיציעים בהאלה פיוניר בבלגרד יהיו ריקים כמעט לחלוטין, בכל זאת יהיו בהם כמה אורחים חשובים.

אוהדים ששכלו את בני משפחותיהם מאז ה-7 באוקטובר ובמהלך המלחמה בעזה הוטסו לסרביה על ידי המועדון, ויגיעו לעודד את האדומים. יוזמה נוספת תינקט במשחק מול בנפיקה ליסבון בשבוע הבא, ובסך הכל מדובר בכ-25 אנשים בשתי הפעימות.

אופיר אנגל עם אביו בבלגרד. הפועל ירושלים, אתר רשמי
אופיר אנגל עם אביו בבלגרד/אתר רשמי, הפועל ירושלים

בין האוהדים שיגיעו הערב לאולם יהיה אופיר אנגל, אוהד הקבוצה ושחקן מחלקת הנוער לשעבר, שנחטף לעזה ושב בשלום הביתה. הוא נמצא בבלגרד עם משפחתו. "אנו מקווים שמעגל התמיכה הזה, לצד החוויה שבמשחק של הפועל בחו"ל, יקל ולו במעט את הכאב הנורא של המשפחות היקרות הללו", נמסר מהמועדון.

"אין זכות גדולה מהאפשרות עבורנו להיות שם עבור משפחות שמתמודדות עם אובדן גדול, געגוע וכאב, ולחבר ביניהן במציאות הקשה והמורכבת", אמר המנכ"ל אלון קרמר. "אני רוצה להודות לבעלים מתן אדלסון ולשותפים שלנו, בנק יהב ו-RTMI, על ההירתמות".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully