וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אחרי חצי שנה בלי קבוצה: ג'וש כהן על סף חתימה באטלנטה יונייטד

שוער מכבי חיפה לשעבר יצטרף לקבוצת ה-MLS, שנגדה הגיש תלונה בספטמבר. יירש את שוער נבחרת ארה"ב בעבר או יתחרה עימו על המקום?

תיקתקנו: קליפ סיכום אירועי היום, 12.12/ספורט1

ג'וש כהן, שוערה של מכבי חיפה עד לקיץ האחרון, צפוי לחתום על חוזה באטלנטה יונייטד מה-MLS לפי דיווח שפורסם הלילה (בין שלישי לרביעי) ב-ESPN. עונת ה-MLS הסתיימה בסוף השבוע עם זכייתה של קולומבוס קרו באליפות, כך שכהן הוא אחד הצעדים הראשונים של אטלנטה לקראת העונה הבאה מאז שהחלה הפגרה. העסקה עצמה צפויה להיות מושלמת בימים הקרובים.

כהן, שלא שיחק כלל ונותר בלי קבוצה מאז סיום העונה עם מכבי חיפה במאי, הגיש בחודש ספטמבר האחרון תלונה ל-MLS נגד אותה אטלנטה. טענתו הייתה שאטלנטה הפרה את חוקי הליגה בעת שניסתה להחתימו, אך לבסוף הוא הצטרף לקבוצה שהחזיקה בזכויות עליו על אף שלא שיחק במדיה מעולם.

בסגל של אטלנטה כבר חתום שוער בכיר בדמותו של בראד גוזאן, אך האמריקאי בן ה-39 לא אישר שיחזור לשחק העונה לאחר שסבל ממספר פציעות בשנתיים האחרונות, כולל קרע באכילס. גוזאן הינו אחד השוערים האמריקאים הבכירים בשני העשורים האחרונים, ובאמתחתו 64 הופעות במדי הנבחרת.

ג'וש כהן שוער מכבי חיפה. מאור אלקסלסי
חוזר לשער. כהן/מאור אלקסלסי

כהן שהגיע לישראל ב-2019 שיחק ארבע עונות במכבי חיפה, זכה איתה בשלוש אליפויות ואף נבחר לשחקן העונה באליפות הראשונה ב-2020/21. בעונה שעברה הגיע עם הירוקים לשלב הבתים של ליגת האלופות בפעם השלישית בתולדותיהם, והשנה הוא רואה מרחוק כיצד שריף כיוף ואיתמר ניצן מתקשים למלא את החלל שהותיר לאחר שהחליט לא לחתום על חוזה חדש במועדון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully