וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קליארי ניצחה עם מספרת בדקה ה-99, גרנאדה הצילה נקודה אחרי הטרגדיה

עודכן לאחרונה: 12.12.2023 / 0:00

דרמה באיטליה: קליארי חגגה מהפך חשוב בדרך ל-1:2 על ססואלו בזכות שני שערים בתוספת הזמן. שון וייסמן לא שותף ב-1:1 של גרנאדה אחרי מות האוהד והמשחק הדחוי

ספרד: אחרי הטרגדיה שהתרחשה אמש (ראשון) במשחק הביתי של גרנאדה נגד אתלטיק בילבאו, היום חודש המשחק ושתי הקבוצות נפרדו ב-1:1. גרנאדה עדיין תקועה מתחת לקו האדום עם 8 נקודות וניצחון אחד בלבד ב-16 מחזורים. שון וייסמן לא שותף. כזכור, אתמול המשחק הופסק בדקה ה-16 לאחר שאוהד התמוטט ביציע בגלל התקף לב. אחרי שנאבק על חייו, התברר שהוא לא שרד ומת.

האורחים עלו ליתרון כבר בדקה השישית משער נגיחה של איניאקי וויליאמס, אך בדקה ה-16 המשחק הופסק אחרי שהתפשטה השמועה על האוהד, שנאבק על חייו. המשחק חודש לכמה דקות, הופסק שוב ואחרי שעה התבשרו כולם על מותו הטראגי של האוהד, מה שגרם לאי חידושו של המשחק. היום הוא חודש, וגרנאדה הצליחה להשוות עם שער עצמי אחרי שרואיס דה גאלארטה נגח לשערו הוא וקבע 1:1, נקודה נדירה לגרנאדה.

במשחק נוסף שנערך בספרד ראיו וייקאנו וסלטה ויגו נפרדו ב-0:0, שמותיר את ויגו גם כן מתחת לקו האדום.

באיטליה נרשמה הערב סיומת דרמטית למשחק שבו קליארי גברה 1:2 על ססואלו. האורחת הוליכה משער מוקדם בדקה ה-7, אבל ג'אנלוקה לפאדולה השווה ל-1:1 בדקה ה-90+4, ולאונרדו פאבלוטי השלים את המהפך בדקה ה-90+9 במספרת יפה לאחור. הניצחון העלה את קליארי וקלאודיו ראניירי מהמקום ה-19 שמתחת לקו האדום למקום ה-16.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully