וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אליניב ברדה: "ספגנו שער אכזרי והתחושות נוראיות. אנסה לתקן"

עודכן לאחרונה: 11.12.2023 / 22:38

מאמן הפועל באר שבע אחרי ההפסד הדרמטי למכבי נתניה: "כרגע אנחנו בצד שסובל". גורדנה הגן עליו: "הוא לא עולה לשחק, הגלגל יסתובב". קוז'וך על הניצחון: "יש לנו עוד חוב גדול להחזיר"

מחזור 8הסתיים11/12/2023
מכבי נתניה
  • סלמן (90)
0
    הפועל באר שבע
    תקציר: מכבי נתניה - הפועל באר שבע 0:1/ספורט1

    מכבי נתניה והפועל באר שבע, שתי המאכזבות של ליגת העל, נפגשו הערב (שני) למשחק נעילת המחזור השמיני. משחק מהנה או מרשים זה לא היה, אבל הסיום היה הכי דרמטי שיש כאשר אחמד סלמן בדקה ה-90+7 כבש וסידר למכבי נתניה 0:1 יקר על היריבה המושבעת הפועל באר שבע וניצחון שני העונה. לעומת זאת, החבורה של אליניב ברדה נותרה במרחק שתי נקודות מהקו האדום ועדיין ללא ניצחון חוץ.

    אחרי המשחק אמר ברדה, שקבוצתו ספגה הפסד שלישי ברציפות ושני בתוספת הזמן: "התחושות נוראיות. כואב מאוד. בחצי השני היינו הרבה יותר טובים ואמיצים. יש תקופות שבהן הכל הולך הפוך, כמו שהפסדנו יכולנו לנצח מהנגיחה של תורג'מן שאחריה הכל יכול היה להיראות אחרת. זה משחק אכזרי, וכרגע אנחנו בצד שסובל".

    אליניב ברדה, מאמן הפועל באר שבע. ברני ארדוב
    "השחקנים האלה שווים יותר, אנחנו נצא מזה". ברדה/ברני ארדוב

    עוד אמר ברדה: "מאז שחזרנו אנחנו בתוצאות לא טובות. השחקנים האלה שווים יותר. מבחינת הגישה, היינו שם. בחצי הראשון לא היינו אמיצים, בחצי השני קצת יותר. צריכים להביא יותר איכות בחלק הקדמי. אנחנו לא צריכים להסתכל על הליגה, אלא על עצמנו, לחבר ניצחון ולא חשוב איך. יכולנו לעצור את זה היום עם תיקו, אבל ספגנו שער אכזרי. אם השחקנים ימשיכו ברמת הגבריות, הנחישות, המקצוענות, נצא מזה. כל שחקן צריך להביא יותר איכות. אם נמשיך בעבודה הזאת, אני מאוד מאמין בשחקנים האלה, שיודעים שהם שווים יותר. הקהל צופה בבית, והוא סופר חשוב לי. אני יודע מה צריך לתקן ואני אנסה לעשות את זה".

    הקשר רועי גורדנה הגן על מאמנו: "זה סוג של שברון לב, אבל הכל יחסי לתקופה, שברון לב ספורטיבי. יש תקופות כאלה בקריירה שקשה ואנחנו צריכים לדעת להרים את עצמנו בשביל הקהל והצוות, אנחנו צריכים להיראות יותר טוב. כרגע אנחנו לא מספיק טובים, נקודה. גם כשהולך קשה צריך לדעת להתרומם ולהביא דברים מהבית. אליניב לא עולה על הדשא, גם אם הוא מכין את הקבוצה כל השבוע, אנחנו כולנו קבוצה אחת ושחקנים צריכים להרים את עצמם. זה גלגל שעוד יסתובב וישתנה".

    sheen-shitof

    מחיר חסר תקדים

    המכשיר של הישראלים שהמציאו את מסירי השיער בהנחה בלעדית

    בשיתוף Epilady
    רן קוז'וך ושחקני מכבי נתניה חוגגים עם אחמד סלמן. ברני ארדוב
    קוז'וך חוגג עם שחקניו ניצחון דרמטי במיוחד/ברני ארדוב

    בצד המנצח אמר רן קוז'וך ששני המחליפים שלו עשו את השינוי ורץ לחגוג עם שחקניו בדהרה גדולה: "אני כל כך גאה בהם. דיברנו השבוע על מה זה לנצח, על מה זה להיות קבוצה. שחקנים מתקדמים כי מכבי נתניה היא קבוצה. שחקנים גדולים בקבוצות קטנות - אף אחד לא זוכר. היום ראיתי בחדר הלבשה את השחקנים שלא פותחים - את מקסים, אחמד, איתמר - מלאי תשוקה עבור החברים. כשנהיה ביחד, הכדור של באר שבע יילך החוצה והם יחמיצו, והקדוש ברוך הוא יוכיח לנו וייתן לנו מתנות. אחרי מחצית ראשונה מצוינת, בשנייה לקראת הסוף היינו קצת חשופים, אבל זה מתוק ומגיע לחבר'ה".

    קוז'וך מודה ששוב הקבוצה לא הייתה בשיאה: "יכולנו לצאת עם תיקו או הפסד. זה ניצחון ענק, אבל יש לנו חוב גדול כלפי עצמנו וכלפי האוהדים שלנו. נעבוד על החוב ובעזרת השם נחזיר אותו".

    על היריבה הבאה, מכבי תל אביב: "מכבי באמת קבוצה מצוינת, אבל זה נכון גם לגבי הפועל באר שבע, תמיד נרצה לשחק את הכדורגל שלנו ולנצח. יהיה קשה, אבל החוכמה היא להמשיך ולהמשיך ולא לעצור, יש לנו חוב גדול".

    איתן אזולאי ניסה לשמור על איפוק כשאמר: "כל הזמן אנחנו סופגים בדקה ה--90 וסוף סוף אנחנו אלו שהבקענו והשגנו את שלוש הנקודות. מה השתנה הערב? כל אחד היה מרוכז בעצמו, היינו אחד בשביל השני עד הסוף וזה הביא את שלוש הנקודות. רן נותן לי את כל הביטחון שיש, אני עובד קשה בכל אימון וברוך השם זה עובד. בעזרת השם ניקח עוד שלוש נקודות נגד מכבי תל אביב".

    משחקי המחזור הבא:

    שבת, 15:00: מכבי בני ריינה - הפועל תל אביב (ספורט4)
    שבת, 18:00: מכבי פתח תקוה - הפועל באר שבע (ספורט4)
    שבת, 18:00: הפועל חדרה - הפועל פתח תקוה
    שבת, 18:00: מ.ס. אשדוד - הפועל ירושלים
    שבת, 19:30: בית"ר ירושלים - בני סכנין (ספורט2)

    ראשון, 20:00: מכבי תל אביב - מכבי נתניה (ספורט3)
    ראשון, 20:30: הפועל חיפה - מכבי חיפה

    טרם התפרסמו תגובות

    הוסף תגובה חדשה

    +
    בשליחת תגובה אני מסכים/ה
      3
      walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully