וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פרטיזן בלגרד ונאתכו הפסידו במפתיע, הכוכב האדום במקום הראשון

הקשר השלים 70 דקות, אך קבוצתו שמטה יתרון ונכנעה 2:1 לרדניצ'קי שבמקום לפני האחרון, לשמחת בכר וגלזר שנשארו בפסגת הליגה הסרבית תשעה ימים לפני הדרבי הגדול

רדניצ'קי - פרטיזן בלגרד 1:2/ספורט1

הפתעה גדולה במשחק שנעל את המחזור ה-18 בסרביה. פרטיזן בלגרד וביברס נאתכו הפסידו 2:1 לרדניצ'קי המדורגת לפני אחרונה בטבלה ונותרו במקום השני, מפגרים בהפרש שערים אחרי הכוכב האדום וכל זאת תשעה ימים לפני הדרבי הגדול של בלגרד שיוציא את הליגה לפגרת חורף ביום רביעי הבא.

קבוצתו של ברק בכר בשבת שברה שיא עולמי כאשר ניצחה 1:3 את מלאדוסט והגיעה ל-122 משחקי בית רצופים במסגרת הליגה ללא הפסד - ניפצה את שיאה של ריאל מדריד מ-1965 - וכעת עומרי גלזר וחבריו במקום הראשון בטבלה בעקבות ההפסד המפתיע של פרטיזן, השני שלה בשלושת משחקי הליגה האחרונים.

ביברס נאתכו בוכה. מתוך טוויטר, אתר רשמי
הפסד שני העונה עלה לפרטיזן במקום הראשון. נאתכו/אתר רשמי, מתוך טוויטר
מאמן הכוכב האדום בלגרד, ברק בכר. Eurasia Sport Images, GettyImages
שב לפסגה בסרביה. בכר/GettyImages, Eurasia Sport Images

נאתכו פתח בהרכב פרטיזן והשלים 70 דקות, אבל לא היה מעורב בשער היתרון שלה בדקה ה-53, אז כריסטיאן בליץ בכדור עומק פנטסטי הציב את סלדניה הברזילאי מול השער ובנגיעה הוא מצא את הרשת.

עם זאת, רגע אחרי שהישראלי הוחלף נשרק פנדל לחובת פרטיזן שאותו סבה פטרוב ניצל בדקה ה-73 כדי להחזיר את המקומיים למשחק, והם השלימו מהפך בחלוף שש דקות מעצמי של מיכאילו איליץ'. התוצאה נשמרה עד לסיום ורדניצ'קי הנחילה לפרטיזן את ההפסד השני שלה העונה, כעת היא מאזן זהה לשל הכוכב האדום שכאמור ניצבת בפסגה בזכות הפרש השערים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully