וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בכר וגלזר שותפים לשיא עולמי חדש: 1:3 לכוכב האדום על מלאדוסט

מיאטוביץ' המחליף כבש ובישל, ואלופת סרביה ניפצה את השיא של ריאל מדריד מ-1965 עם 122 משחקי בית ללא הפסד בליגה

תקציר ניצחונה של הכוכב האדום בלגרד 1:3 על מלאדוסט לוצ'אני/ספורט1

ברק בכר ועומרי גלזר נכנסו הערב (שבת) לספרי ההיסטוריה של הכדורגל העולמי יחד עם הכוכב האדום בלגרד, ששברה את שיאה העתיק של ריאל מדריד עם 122 משחקי בית ללא הפסד בליגה. אלופת סרביה, שהחלה ברצף הזה באפריל 2017, האריכה אותו בעזרת 1:3 קשה על מלאדוסט לוצ'אני המדורגת חמישית ובכך התעלתה על האימפריה מספרד שהחזיקה בשיא עד כה בזכות 121 משחקי בית ללא הפסד בין 1957 ל-1965.

בכר ביצע חמישה שינויים בהרכב לעומת ה-11 שפתחו ב-0:5 המוחץ בגביע מול רדניצ'קי ניש, ושוב קיבל התחלה מוצלחת עם פנדל של אלכסנדר קטאי הוותיק שהעניק לו יתרון בדקה השמינית, אבל בחלוף שתי דקות נכנע גלזר לנגיחה חזקה של אורוש סרמצ'ביץ' והמשחק באצטדיון מרקנה הסתבך מבחינת הכוכב האדום. האקס בן ה-38 סשה סטמנקוביץ' הצטיין בין הקורות של האורחת, עד שנכנע לביצוע נפלא של המחליף בן ה-18 יובאן מיאטוביץ', שהבקיע בדקה ה-68 והכין להוואנג אין-בום שתי דקות לסיום. הכוכב לפחות זמנית בפסגה הודות להפרש שערים עדיף על זה של פרטיזן, שתשחק מחרתיים מול רדניצ'קי ניש ותנסה להגיע ביתרון לדרבי הגדול בעוד 11 ימים.

מאמן הכוכב האדום בלגרד, ברק בכר. Eurasia Sport Images, GettyImages
עוד הכנה טובה לדרבי הגדול. ברק בכר/GettyImages, Eurasia Sport Images

מהלך המשחק

דקה 3: הוואנג בעט מהאוויר מזווית קשה בצד ימין, השוער הדף.

דקה 8: גול! נגיעת יד של וריאצ'יץ' זיכתה את האלופה בפנדל וקטאי בעט פנימה. 0:1 לכוכב האדום.

דקה 10: גול! הרמה מצד שמאל של אודוביצ'יץ' מצאה את הראש של סרמצ'ביץ' שנגח בעוצמה אל הרשת של גלזר והשתיק את הקהל במרקנה עם ה-1:1 של מלאדוסט.

דקה 27: הזדמנות טובה לבוקארי, אבל השוער סטמנקוביץ' בן ה-38, שהיה בכוכב האדום בין 2008 ל-2011, עצר אותו מחמישה מטרים.

דקה 68: גול! סטמנקוביץ' סוף כל סוף נכנע, כשהמחליף מיאטוביץ' קיבל כדור על סף הרחבה וירה כדור חד בחצי יעף אל הרשת. 1:2 לכוכב האדום.

דקה 88: גול! הוואנג מסר למיאטוביץ', שהקפיץ פעמיים ואז הכניס כדור עומק מתוחכם לקוריאני שבעט למשקוף ופנימה. יופי של שער ו-1:3 לכוכב האדום.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully