וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נחיתה רכה: 74:94 למכבי תל אביב על הרצליה במשחקה הראשון בליגה

הצהובים החלו את דרכם במסגרת המקומית עם ניצחון קליל למרות הסגל החסר, שלושה צהובים עם דאבל דאבל. הפועל אילת רשמה בעפולה ניצחון ליגה ראשון

תיקתקנו: קליפ סיכום אירועי היום בספורט, 11.12/ספורט1

משחק ליגה ראשון באמצע דצמבר אינו דבר שגרתי בנוף, אך זו המציאות של מכבי תל אביב מאז תחילת המלחמה. הצהובים שדחו את משחקי הליגה הראשונים ששובצו להם סוף סוף ערכו הערב (שני) את טבילת האש במסגרת המקומית, ולמרות הסגל החסר הביסו 74:94 בחוץ את בני הרצליה.

האלופה שהפכה לאחרונה בליגה שעולה על הפרקט הגיעה ארצה מהשהות בבלגרד עם ארבעה זרים בלבד וללא ווייד בולדווין, לורנזו בראון ובונזי קולסון, כמו גם עם הקפטן ג'ון דיברתולומיאו שהמשיך להיעדר. הדבר אפשר לשחקנים שמקבלים פחות דקות ביורוליג לנצוץ, וביניהם רומן סורקין, ג'יימס ווב ורפי מנקו שרשמו דאבל דאבל. בעקבות החיסורים עומר מאייר בן ה-17 קיבל 23 דקות והחזיר עם 9 נקודות, גם שחר דורון ורועי בכר הצעירים שהוקפצו עלו על הלוח. מן העבר השני, הקבוצה של דן שמיר עדיין ללא ניצחון העונה באולם היובל והיא ירדה למאזן 2:1 בליגה.

במשחק נוסף שנערך הערב בליגת העל, הפועל אילת רשמה את ניצחונה הראשון העונה עם 80:94 בחוץ על הפועל עפולה.

שחקן בני הרצליה ווילי וורקמן מול שחקני מכבי תל אביב תמיר בלאט, רפי מנקו. דני מרון
האלופה עם משחק ליגה ראשון - באמצע דצמבר. בלאט ומנקו מול וורקמן/דני מרון

מהלך המשחק

רבע 1: מכבי תל אביב פתחה חזק עם 2:10, אך בני הרצליה הגיבה וסנדי כהן צימק ל-10:6 עם דאנק בהתקפה מתפרצת. המארחת השוותה, וקליעת עונשין של חסיאל ריברו קטעה בצורת של שלוש דקות וחצי בלי נקודה לצהובים. עומר מאייר עלה מהספסל וצלף שלשה, רומן סורקין קבע 12:20 למכבי תל אביב בסיום הרבע.

רבע 2: מכבי תל אביב עלתה ליתרון דו ספרתי ראשון, סורקין השתלט על הצבע, הרבה להגיע לקו העונשין והגיע לדו ספרתי בשלב מוקדם. ראיין בוטרייט קלע שלשה קשה אך היתרון הצהוב נותר יציב - 27:35. רפי מנקו הגדיל את ההפרש עם שלשה ומאייר הצעיר שוב עלה על הלוח, פרדי בורדיון צימק על הבאזר ומכבי תל אביב ירדה להפסקה ביתרון 33:46.

עוד בוואלה!

צפו: פנרבחצ'ה החטיאה על הבאזר, אנאדולו ניצחה בדרבי לפני מכבי ת"א

לכתבה המלאה
עומר מאייר, שחקן מכבי תל אביב. דני מרון
מקבל צ'אנס לאור הסגל החסר. מאייר/דני מרון
עוזר מאמן מכבי תל אביב גיא פניני עם עודד קטש. דני מרון
עצירה בישראל בין המשחקים ביורוליג. פניני וקטש/דני מרון
שחר דורון, שחקן מכבי תל אביב. דני מרון
טבילת אש. שחר דורון/דני מרון

רבע 3: חסיאל ריברו פתח נהדר את המחצית השנייה, תמיר בלאט וג'ייק כהן הגדילו עוד יותר את היתרון ל-35:60. ווילי וורקמן ניסה לעורר את המקומיים, מכבי תל אביב סיימה את הרבע ביתרון 50:72.

רבע 4: וורקמן המשיך ביכולת הטובה מהרבע השלישי אל מול שלשה של בלאט, בורדיון צימק ל-79:63 והתגובה מנגד הייתה אלי-הופ של בלאט לסורקין. רועי בכר הצעיר שעלה לפרקט יחד עם שחר דורון דייק מחוץ לקשת, ובסיום מכבי תל אביב ניצחה 74:94.

קלעו לבני הרצליה: רג'י לינץ' 14, ווילי וורקמן ואדריאן בנקס 13 כ"א, פרדי בורדיון ואדוניס תומאס 9 כ"א, ראיין בוטרייט 6, סנדי כהן 5, רוברט קרטר 3, איתן בורג 2.

קלעו למכבי תל אביב: רומן סורקין 21 (10 ריבאונדים), חסיאל ריברו 17, רפי מנקו 10 (11 ריבאונדים), ג'יימס ווב (11 ריבאונדים) ועומר מאייר 9 כ"א, תמיר בלאט 8 (9 אסיסטים), אנטוניוס קליבלנד 7, ג'ייק כהן ושחר דורון 4 כ"א, רועי בכר 3, ג'וש ניבו 2.

שחקן הפועל עפולה מרסלוס ארלינגטון. מאור אלקסלסי
עפולה ירדה לקרקע. ארלינגטון/מאור אלקסלסי

הפועל עפולה - הפועל אילת 94:80

המשחק היה צמוד כמעט לכל אורכו, אך רבע אחרון מצוין של הדרומיים, בו ניצחו 13:28, עשה עבורם את ההבדל בדרך לניצחון ראשון העונה וכעת הם במאזן 2:1. סקאר אנים שהצטרף לאילת אחרי תחילת המלחמה הוביל אותה עם 21 נקודות, כאשר אלייז'ה סטיוארט קלע 18 ואנדרו סמית' תרם דאבל דאבל של 14 נקודות ו-11 ריבאונדים. העולה החדשה ירדה לקרקע אחרי הניצחון ב-40 הפרש על הפועל ירושלים והיא במאזן 3:2 שלילי, מרסלוס ארלינגטון בלט בשורותיה עם 17 נקודות.

קלעו להפועל עפולה: מרסלוס ארלינגטון 17, לוקאס גולדנברג 15 (10 ריבאונדים), נועם אביבי וקמרון שלטון 12 כ"א, קסיוס סטנלי 10, ספנסר וייס 8, מוריאל לוטאטי 4, ניר שפר 2.

קלעו להפועל אילת: סקאר אנים 21, אלייז'ה סטיוארט 18, דיישון בוקר 17, אנדרו סמית ' 14 (11 ריבאונדים), יהונתן לוי 9, אור אשכנזי 7, קורן ז'ורנו 5, עידו הראל 3.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully