וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נשיא פיב"א אירופה: "המלחמה בעזה - מהבלגנים הגדולים שהיו לי"

גרבאחוסה סיפר על שיחה עם יו"ר האיגוד עמירם הלוי ("בקושי שמעו אותו בגלל הטילים") והתייחס לפרישת הישראליות מהיורופקאפ: "אחריותנו שהקבוצות יתחרו בתנאים הכי בטוחים"

תקציר כדורסל ספרדי: ריאל מדריד - גראן קנאריה 71:97/ספורט1

לפני חודשים ספורים נכנס חורחה גרבאחוסה לתפקיד נשיא פיב"א אירופה, ואחד האתגרים הראשונים שפגש בתפקיד קשור להשתתפות הקבוצות הישראליות במפעלים האירופיים על רקע המלחמה. לכך הוא התייחס בריאיון מקיף שפורסם היום (שני) ב"מארקה".

"זה אחד הבלגנים הגדולים שהיו לי בתקופה הזאת", הודה שחקן העבר של נבחרת ספרד באשר להתמודדות עם הקונפליקטים בעזה ובאוקראינה. "תמיד חשוב להפריד בין האישי למקצועי, אבל אני יכול לספר שדיברתי עם יו"ר איגוד הכדורסל הישראלי, עמירם הלוי, ביום שפרצה המלחמה. היו רגעים שלא הצלחתי לשמוע אותו, כי עפו טילים מעל ביתו. אלה דברים שמשפיעים עליך".

בשלהי אוקטובר, בני הרצליה, עירוני נס ציונה והפועל גליל עליון נאלצו לפרוש מהיורופקאפ, המפעל הבינלאומי השני בחשיבותו בפיב"א, וטענו כי הן "פגועות ומאוכזבות" מכך שהארגון הקשה עליהן בתנאים "ציניים".

במשחק אימון בין עירוני בין נס ציונה לגליל עליון השחקנים עמדו דקת דומייה כשעל המגרש מופיע הכיתוב Bring Them Home ותמונות החטופים על כסאות בכל האולם בלב המושבה הריק. עירוני נס ציונה, אתר רשמי
שתיהן פרשו מהיורופקאפ. נס ציונה וגליל עליון במשחק אימון/אתר רשמי, עירוני נס ציונה

"האחריות שלנו היא שהקבוצות יתחרו, אבל אחריות עוד יותר גדולה היא שהן יעשו זאת בתנאים הכי בטוחים", אמר גרבאחוסה בנושא. "במפעלים שלנו, נתקלנו בסולידריות גדולה מצד איגודים לאומיים אחרים שהציעו לארח הרבה משחקים. זה מתגמל, אבל דורש מאמץ ניהולי עצום כי כשמתנהלות כמעט שלוש מלחמות באירופה, אם סופרים את זו של אזרבייג'ן וארמניה, התחרויות נפגעות והעלויות צומחות ב-60 או 70 אחוז. אתה עובר רגעים של מתח רב".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully