וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רשמית: בני הרצליה, נס ציונה וגליל עליון הודחו מהיורופקאפ

2.11.2023 / 21:34

שלוש הקבוצות הישראליות קיבלו הודעה מפיב"א כי בוטלה השתתפותן במפעל, לאחר שלא הסכימו לתנאים שהציב הארגון לאור המלחמה בישראל

תיקתקנו, 2.11/ספורט1

שלוש הנציגות הישראליות ביורופקאפ - בני הרצליה, עירוני נס ציונה והפועל גליל עליון - קיבלו הערב (חמישי) הודעה רשמית בנוגע להדחתן מהמפעל. בהודעה מטעם פיב"א נכתב כי הוועדה המארגנת הגיעה למסקנה שאין תנאים להמשך ההשתפות של שלוש הקבוצות. לפיכך, כל המשחקים שלהן מבוטלים והבתים בהן שיחקו יהיו בני שלוש קבוצות.

כזכור, בתחילת השבוע הודיעה פיב"א על הפסד טכני של גליל עליון במשחקה מול ליידן ההולנדית. בתגובה לכך, הקבוצות התארגנו יחד בדרישה למחוק את ההפסד הטכני והציעו לקיים את כל משחקיהן בחוץ במקום לארח בקפריסין כפי שנדרשו בעקבות המלחמה בארץ, אבל בפיב"א סירבו להצעות החלופיות ולא הסכימו לבוא לקראת הנציגות הישראליות.

לוטן אמסלם, שחקן הפועל גליל עליון. לילך וייס רוזנברג
גליל עליון תחכה לחזרת הליגה. לוטן אמסלם/לילך וייס רוזנברג

ביום שני פרסמו הקבוצות הודעה משותפת בה נכתב: "בשבועות האחרונים עשינו מאמצים רבים - כלכליים ומקצועיים - בכדי שנוכל להמשיך ולהשתתף במפעל היורופקאפ גם השנה. צעדים אלו נבעו מתוך הבנה של החשיבות בכך שהקבוצות הישראליות תמשכנה להתחרות ולייצג את ישראל, והמשמעות שיכולה להיות בעתיד לקבוצות הישראליות אם נפרוש בצורה חד צדדית. למאמצים אלו היו שותפים בחלקם גורמים באיגוד, שר התרבות והספורט מיקי זוהר, ואפילו משרד החוץ. לצערנו נתקלנו בחוסר שיתוף פעולה ורצון מצד פיב"א לעזור או למצוא כל פתרון שיאפשר לקבוצות להמשיך להתמודד במפעל, והיום קיבלנו הודעה מפיב"א שהיה ולא נאשר את התנאים שלהם לאירוח, הם יראו זאת כהחלטה שלנו לפרוש מהמפעל".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully