וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי ת"א חוזרת לליגה: "יש לנו מספיק שחקנים לעשות משחק טוב"

האלופה תשחק בזירה המקומית לראשונה העונה, ללא בראון, בולדווין וקולסון. דיברתולומאו עשוי לשוב לסגל. קטש: "התחושות מעורבות, לא באמת חוזרים לשגרה"

תקציר: אולימפיה מילאנו - וירטוס בולוניה 80:82/ספורט1

מכבי תל אביב תפתח הערב (שני, 21:05) את הופעותיה בליגת העל כשתתארח באולם היובל אצל בני הרצליה. שני המשחקים הקודמים של הצהובים נדחו והפעם הבאה בה יעלו לפרקט תהיה רק בעוד 12 ימים, משום שבמחזור הבא האלופה תהיה הקבוצה החופשייה מבין ה-13.

מכבי תל אביב, שערכה אימון עם זרים ביד אליהו לראשונה מאז ה-7 באוקטובר, חזרה ארצה עם אנטוניוס קליבלנד, ג'יימס ווב שהחלים ממחלה, ג'וש ניבו וחסיאל ריברו, בעוד שלורנזו בראון, ווייד בולדווין ובונזי קולסון נותרו בבלגרד. בגזרת הישראלים מי שאמור לשוב הוא ג'ון דיברתולומאו שנעדר מפעילות בשלושת השבועות האחרונים, בנוסף לשני הצעירים שחר דורון ורועי בכר שמחזיקים בכרטיס כפול ומשחקים גם באליצור שומרון מהליגה הלאומית.

בקבוצה רואים במשחק הזדמנות להכניס שחקנים לכושר, אבל טוענים כי רוב השחקנים שבסגל נמצאים בכושר לא רע. "יש כמה שחקנים שצריכים את המשחק הזה כדי לקבל ביטחון, והם יראו יותר דקות", סיפרו במועדון, "רוב הישראלים שלנו בכושר טוב - תמיר, רומן, רפי, וזה יעזור לנו לרוץ במשחק הזה". גם עומר מאייר, שנמצא עם מכבי לאורך כל החודשיים הללו, אמור להשתלב ברוטציה.

עודד קטש, מאמן מכבי תל אביב. האינסטגרם של מכבי Playtika תל אביב, GettyImages
משחק בכורה בליגה, עם סגל אלטרנטיבי. קטש/GettyImages, האינסטגרם של מכבי Playtika תל אביב

"התחושות מעורבות, כי מצד אחד בנסיבות שנוצרו יש בזה ריגוש מסוים, אבל מצד שני אנחנו לא באמת חוזרים לאיזושהי שגרה עד שכל החטופים יהיו איתנו פה בחזרה", הדגיש המאמן עודד קטש, "הכל מוזר ושונה והמשמעויות מובנות. מבחינת כדורסל, אנחנו בלי שלושה שחקנים משמעותיים אבל יש לנו מספיק שחקנים כדי לעשות משחק טוב. אנחנו כמובן רוצים לנצח".

"התכוננו, ראינו וידאו, עשינו את הסקאוטינג שצריך עליהם", נערך רומן סורקין, "אנחנו פותחים את הליגה קצת באיחור, אבל אנחנו באים למשחק הזה מוכנים וננסה לבוא ולנצח אותו. כיף לחזור קודם כל, ועכשיו גם לשחק בליגה הישראלית. נבוא לעשות את העבודה שלנו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully