וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי תל אביב אירחה את משפחות הנופלים, קטש: "מרגש בצורה יוצאת דופן"

רגע לפני החזרה לליגת העל ניצלו הצהובים את היותם בישראל כדי לארח את משפחות גולדשטיין-אלמוג, זוהר ולביא שאיבדו את יקיריהם. רומן סורקין: "כבוד בשבילנו, שמחים שאולי איכשהו עזרנו"

תיקתקנו: קליפ סיכום אירועי היום בספורט, 10.12/ספורט1

מכבי תל אביב ניצלה את החזרה לישראל לראשונה מזה חודשיים כדי לארח אמש (ראשון) באימון בהיכל מנורה משפחות מכביסטיות שאיבדו את יקיריהן ב-7 באוקטובר: משפחת גולדשטיין-אלמוג, משפחת זוהר ומשפחת לביא. הן צפו מהצד באימון שהעביר המאמן עודד קטש, ובסיומו קיבלו מתנות, החתימו את השחקנים והצטלמו איתם, וגם שיחקו עמם כדורסל. בסיום הדליק יושב ראש המועדון שמעון מזרחי נר רביעי של חנוכה במעמד מרגש שכלל גם את בעלי המועדון דייויד פדרמן ואודי רקנאטי.

"האירוע שקרה פה מרגש בצורה יוצאת דופן", אמר מאמן מכבי עודד קטש. "זה המסר - אנחנו מנסים לחזור לאיזשהי שגרה ספורטיבית כדי לנסות לשמור על הקיים. הראש עם אלה שנמצאים שם, צריך להחזיר אותם הביתה".

שמעון מזרחי בעלים מכבי תל אביב. מכבי תל אביב כדורסל, אתר רשמי
אירוע מיוחד. מזרחי/אתר רשמי, מכבי תל אביב כדורסל

"מכבי זה קודם כל משפחה, זה מועדון שמחבק את אנשיו ואת המדינה", הוסיף סנטר מכבי רומן סורקין. "זה כבוד בשבילנו לארח אותם פה, לעשות את המעט שאנחנו יכולים, זו ברכה. אנחנו מודים להם שהם באו לפה, ושמחים שאולי איכשהו קצת עזרנו. כיף לשחק איתם ולראות אותם מחייכים קצת".

משפחת גולדשטיין-אלמוג מכפר עזה איבדה את אבי המשפחה נדב ואת הבת הבכורה ים. האם חן ושלושת הילדים הנוספים, אגם, טל וגל, נחטפו לעזה ושוחררו אחרי 51 ימים. הבנים גל וטל הגיעו יחד עם דודתם ענבר, שבראיון לאתר הרשמי של מכבי בחודש שעבר סיפרה שהחלום הכי גדול שלה הוא לחזור איתם להיכל. הם החתימו את השחקנים על כדורי סל והפגינו כישורים גם על הפרקט.

אריאל זוהר בן ה-13 מניר עוז התייתם בשבת השחורה משני הוריו, כאשר גם אחיותיו וסבו נרצחו באותה מתקפת טרור מסואבת. אריאל זכה לחיבוק חם משחקני מכבי והחזיר את החיוך לפניו כשעשה משהו שמעטים לפניו הצליחו לעשות - לחסום את ג'וש ניבו.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

מיקום אסטרטגי, נוף מרהיב ודירות מפוארות: השכונה המסקרנת שנבנית במרכז

בשיתוף אאורה נדל"ן
שחקני מכבי תל אביב עם משפחות חטופים ונרצחים. מכבי תל אביב כדורסל, אתר רשמי
השחקנים ריגשו את המשפחות/אתר רשמי, מכבי תל אביב כדורסל

משפחת לביא איבדה את בנה, עומרי, שבשביעי באוקטובר יצא למסיבת הטבע "נובה" ליד קיבוץ רעים ולא חזר ממנה. בני משפחתו התרגשו להיפגש עם אליליו של עומרי ולהחליף כמה מילים עם עודד קטש ודורון ג'מצ'י.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully