וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

זלטאנוביץ' ואבו חנא מחוץ לסגל מכבי נתניה להפועל באר שבע

11.12.2023 / 6:22

לקבוצה לא אושר להלביש שישה זרים והחלוץ ישלם את המחיר. הבלם נפצע באימון וגם הוא יעדר. התלבטות בין מתן לוי ויובל שדה

תקציר ניצחונה של מכבי פתח תקוה 0:1 על מכבי נתניה/ספורט1

דריכות גדולה במכבי נתניה לקראת המשחק הביתי הערב (שני, 20:00, ספורט4) נגד הפועל באר שבע. נתניה מגיעה אחרי ארבעה משחקי ליגה רצופים ללא ניצחון ובקבוצה רוצים לחזור למסלול, בעיקר לאור העובדה שאחרי באר שבע מחכים ליהלומים שלושה משחקים קשים נגד מכבי תל אביב, בית"ר ירושלים והפועל חיפה.

בצוות המקצועי הוחלט להשאיר את החלוץ איגור זלטאנוביץ' מחוץ לסגל, זאת בשל העובדה שבתחילת העונה ועל מנת לקבל את המענק ממשרד הספורט, הודיע המועדון על רצונו להלביש חמישה זרים בבוגרים, בנוסף לזר אחד בנוער. כעת, גם לאחר שחרורו של החלוץ יוג'ין אברה מקבוצת הנוער, לוואלה! ספורט נודע שהמועדון יצטרך לקבל אישור רשמי מחודש, להלביש שישה זרים בבוגרים ועד כה לא הגיע האישור הנדרש, כך שגם הערב נאלצו בצוות המקצועי להשאיר זר אחד מחוץ לסגל וזלטאנוביץ' הוא זה שלא יתלבש.

ג'ואל אבו חנא, מכבי נתניה. ברני ארדוב
שוב מושבת. אבו חנא/ברני ארדוב

אמש נפלה מכה נוספת על הצוות המקצועי, כאשר הבלם ג'ואל אבו חנא ספג בעיטה חזקה מכדור במרפקו והתברר שהוא סובל מחבלה ולא יוכל לשחק. מתן לוי או יובל שדה צפויים להחליפו בהרכב לצידו של פלאמן גלאבוב. אבו חנא מצטרף לאביב אברהם ואיתי בן שבת הפצועים וכרם ג'אבר המורחק שיהיו מחוץ לסגל.

בוריס אנו סיים לרצות עונש הרחקה וישוב להרכב לצידו של איתן אזולאי בקישור, וגם ראצ'יד צ'ירינו יפתח בחלק הקדמי לצידו של סטניסלב בילנקי. לצוות המקצועי יש התלבטות גדולה בנוגע לשני השחקנים הנוספים שיפתחו בקישור ובהתקפה, כאשר שניים מבין החמישה - מקסים פלקושצ'נקו, אחמד סלמן, בר כהן, לירן רוטמן או עוז בילו - יכללו ב-11.

עוד בוואלה!

רוצים להנות מאינטרנט מהיר וחבילת טלווזיה בזול? זה אפשרי!

לכתבה המלאה

משחקי המחזור הבא

מכבי פתח תקוה - הפועל באר שבע
בני ריינה - הפועל תל אביב
מ.ס. אשדוד - הפועל ירושלים
הפועל חדרה - הפועל פתח תקוה
בית"ר ירושלים - בני סכנין
מכבי תל אביב - מכבי נתניה
הפועל חיפה - מכבי חיפה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully