וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי תל אביב מנצחת ובוכה: "פתיחת עונה כזו, ואנחנו מבואסים"

11.12.2023 / 6:05

הספיגות נגד סכנין המשיכו את המגמה במכבי תל אביב, ששוב מנצחת - ושוב לא נהנית: "חייבים להבין איך לא מאפשרים לזה לקרות שוב ונותנים לעצמנו נחת". על רקע הבעיות בהגנה: ניר ביטון עשוי לשלם מחיר, ייני ונחמיאס בכוננות, משפתי ימשיך בשער?

תקציר ניצחונה של מכבי תל אביב 2:3 על בני סכנין, עם שערו ה-400 של ערן זהבי/ספורט1

גם כשהגיעה התוצאה הסופית של מכבי חיפה לחדר ההלבשה של מכבי תל אביב בסכנין, לא נראו חיוכים מיוחדים, אפילו שהאלופה שמטה עוד שתי נקודות חשובות במאבק על האליפות. במקום לחגוג שלישייה נהדרת באיצטדיון דוחא ושלוש נקודות נוספות, היו שקועים אמש (ראשון) במכבי תל אביב בטעויות הקשות שהובילו לספיגת צמד שערים כל כך מרגיז אחרי שהקבוצה כבר הובילה 0:3.

הפעם זה היה התור של ניר ביטון. פעולות ההגנה שלו היו נוראיות, אבל באופן כללי, מכבי תל אביב של חמשת משחקי החזרה מהפגרה לאירופה ולליגה בארץ, סופגת המון ובכל משחק. היא אמנם גם כובשת והרבה, אבל הפרש השערים הוא 7:12 בחמישה משחקים ובטור הספיגות זה נתון רע שלא מבשר טובות לקראת ההתמודדות ביום חמישי על ראשות הבית מול גנט בקונפרנס ליג.

דור פרץ במשחקו ה-300 במדי מכבי תל אביב אחרי דפיקות לב מואצות סיכם בסיום ואמר: "אנחנו צריכים להבין איך אנחנו לא נותנים לזה לקרות שוב ומאפשרים לעצמנו את הנחת של לנצח משחקים 0:3. לא קורה הרבה שאתה יכול ליהנות מניצחון כזה".

שחקני מכבי תל אביב חוגגים עם דור פרץ. מאור אלקסלסי
היו כבר ניצחונות משמחים יותר. שחקני מכבי תל אביב אתמול/מאור אלקסלסי

רובי קין יצטרך להחליט אם לתת לניר ביטון מקום בהרכב ביום חמישי או ללכת עם שרן ייני או אפילו עידן נחמיאס לצד אנריק סבוריט, אפילו שהשניים כלל לא היו בסגל אתמול. דריק לוקאסן יעדר בגלל צהובים ולמאמן מכבי תל אביב תהיה התלבטות. בכל מקרה אם יחליט קין ללכת שוב עם ביטון, זה יהיה בוודאי גם מבחן עבורו. הטעויות שלו אתמול לא התאימו למה שמצופה משחקן אפילו בליגה הלאומית.

אבל יש גם את הצד השני ואי אפשר לפסוח עליו. מכבי תל אביב חזרה אתמול מסכנין עם ניצחון חוץ חשוב מאוד והיא רושמת פתיחת עונה מצויינת עם 19 נקודות מתוך 21 אפשריות. קין ערך אתמול שוב כמה חילופים בהרכב כשהמרכזי היה להחזיר את רועי משפתי לשער. השוער לא אשם בשערים שספג, כך שקרוב לוודאי שהוא ימשיך בשער גם באירופה.

"חבל שאחרי פתיחת עונה כזו, אנחנו מבואסים מהספיגות שלנו", אמר שחקן בקבוצה אמש. "מגיע לנו ליהנות מהניצחונות שלנו".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

תרפיית מציאות מדומה: טיפול להתמודדות עם חרדה

בשיתוף zap doctors
ניר ביטון מכבי תל אביב. מאור אלקסלסי
יאבד את מקומו בהרכב? ניר ביטון/מאור אלקסלסי

משחקי המחזור הבא

מכבי פתח תקוה - הפועל באר שבע
בני ריינה - הפועל תל אביב
מ.ס. אשדוד - הפועל ירושלים
הפועל חדרה - הפועל פתח תקוה
בית"ר ירושלים - בני סכנין
מכבי תל אביב - מכבי נתניה
הפועל חיפה - מכבי חיפה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully