וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בספרד קוטלים: "אפילו בקטלוניה, ברצלונה לא הקבוצה הכי טובה"

האלופה מלקקת את הפצעים אחרי ה-4:2 של מוליכת הטבלה החדשה-ישנה, ג'ירונה. צ'אבי: "מגיע להם להוביל עלינו ב-7 נקודות". דה יונג וגונדואן הצטרפו: "קבוצה מעולה, הפסדנו בגלל ההגנה". מיצ'ל התמוגג מהניצחון הראשון אי פעם על בארסה: "משהו מיוחד"

תיקתקנו: קליפ סיכום אירועי היום בספורט, 10.12/ספורט1

ברצלונה התעודדה מהיכולת והתוצאה במחזור הקודם עם ניצחון 0:1 על אתלטיקו מדריד שהחזיר אותה שוב לתמונת הצמרת. האלופה הספרדית רצתה להמשיך את הפורמה הטובה על החשבון היריבה הקטנה-גדולה של קטאלוניה, ג'ירונה, שהפתיעה עד עכשיו את כל הליגה הספרדית העונה. המעידה של ריאל מדריד ב-1:1 עם בטיס הבטיח שאם הפתעת העונה תנצח בחוץ את בארסה, היא תשוב לפסגת הטבלה, וכך גם היה אתמול (ראשון) כשהיא השיגה 2:4 ענק ואת המקום הראשון בחזרה ובצדק.

ב-2018 ברצלונה ספגה בפעם האחרונה 4 שערים בבית, אז זה היה לבטיס של קיקה סטיין, אך במקרה של ג'ירונה זה רחוק מלהיות מקרי. הלהיט של ספרד ואולי של כל אירופה הפכה להיות מועמדת רצינית לאליפות אחרי 16 מחזורים עם מאזן בלתי נתפס של 13 ניצחונות, 2 תוצאות תיקו והפסד בודד לריאל מדריד.

זה היה הניצחון הראשון של ג'ירונה על ברצלונה אי פעם במסגרת רשמית, אחרי 4 הפסדים ושתי תוצאות תיקו. מוליכת הטבלה היא גם הקבוצה שכבשה הכי הרבה שערים בספרד עם 38 כיבושים.

מאמן הקבוצה המנצחת, מיצ'ל, הוסיף בניצחון היוקרתי גם פעם ראשונה בקריירת האימון שהוא השיג ניצחון על בארסה: "קשה להסביר מה שעובר עלינו. עשינו פה משהו מיוחד מאוד ואני שמח על העבודה של הקבוצה ובשביל העיר וכל האוהדים".

צ'אבי הודה אחרי התוצאה המאכזבת כי "ג'ירונה עשתה הכל טוב יותר" והוסיף: "יש להם יתרון של 7 נקודות על פנינו וזה מגיע להם. ג'ירונה קבוצה יוצאת מן הכלל, אנחנו מברכים אותם על היכולת שלהם. מיצ'ל עשה עבודה נהדרת עם השחקנים המעולים האלה. אני חושב שהמשחק היה שוויוני מאוד, זה נפל על הפרטים הקטנים. היה חסר לנו אפקטיביות ועשינו יותר מדי טעויות בהגנה שעלו לנו ביוקר. אני חושב שאנחנו צריכים להמשיך בדרך הזאת, להמשיך לעבוד ולתקן את הדברים שלא עבדו כמו שצריך".

sheen-shitof

במבצע מיוחד

הפטנט המתקדם בעולם שמבטיח שיפור עור הפנים מהטיפול הראשון

בשיתוף נומייר פלוס
מיצ'ל מאמן ג'ירונה. GettyImages
איש השעה. מיצ'ל/GettyImages

פרנקי דה יונג סיכם את ההפסד והיכולת שלא הספיקה: "זאת אשמתנו בלבד בהפסד הקשה הזה. ג'ירונה הייתה מעולה, לא שיחקנו ברמה שלנו, לא שלטנו עם הכדור ועכשיו אנחנו 7 נקודות מהפסגה. זה לא משבר, יש עוד זמן לחזור לעצמנו, אבל נצטרך להשתפר המון ולעבוד קשה בשביל זה".

אילקאי גונדואן, שכבר התבטא בעבר עם הרבה תסכול על פתיחת העונה המאכזבת של ברצלונה, הוסיף: "הפסדנו היום בגלל בעיות בהגנה. כקבוצה, לא עשינו הגנה כמו שצריך. הם הצליחו לשמור על הכדור גם כשלחצנו אותם וזה מה שגרם לנו להפסיד".

בספרד לא ריחמו על ברצלונה כשאוהדים ועיתונאים רבים רשמו ברשתות החברתיות: "ספרד? ברצלונה לא הקבוצה הכי טובה אפילו בקטלוניה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully