וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפתעה? ממש לא: ג'ירונה הלמה בברצלונה עם 2:4 וכבשה את הפסגה

העונה המופלאה של ג'ירונה נמשכה עם ניצחון מוצדק על האלופה, שרחוקה כבר שבע נקודות ממנה. דובביק עקץ במתפרצת, מיגל כבש שער נהדר והמחליף ואלרי ניצל טעות קשה של קונדה. גונדואן צימק בתוספת הזמן, אבל סטואני קינח. הפתעת העונה חלפה גם על פני ריאל מדריד

מחוץ לקווים, 7.12/צילום: מערכת וואלה עריכת וידאו: זיו שטיינר

המחזור ה-16 בליגה הספרדית נמשך הערב (ראשון) עם מאבקים גדולים בצמרת כשבמוקד: ג'ירונה המדהימה ניצחה 2:4 מוצדק את ברצלונה, פתחה ממנה פער של שבע נקודות וכבשה את הפסגה על חשבון ריאל מדריד. אתלטיקו מדריד שיפרה עמדות עם עוד ניצחון ביתי, הפעם 1:2 על נועלת הטבלה אלמריה, המשחק בין גרנאדה לאתלטיק בילבאו הופסק בשל מותו של אוהד ביציע.

שחקני ג'ירונה חוגגים. David Ramos, GettyImages
מה תגידו עליהם? שחקני ג'ירונה חוגגים/GettyImages, David Ramos

ברצלונה - ג'ירונה 4:2

מי האמין שהדרבי הקטלאני במחזור ה-16 יהיה משחק צnרת ויתרה מכך - שג'ירונה תקדים את ברצלונה? ובכן, מי שלא האמין לזה, קיבל הוכחה נוספת על כר הדשא שג'ירונה העונה היא פשוט קבוצה טובה מברצלונה, ואולי אפילו הקבוצה הכי טובה בספרד. שתי הקבוצות הגיעו למשחק הזה בידיעה שריאל מדריד איבדה נקודות. ברצלונה שאפה לצמק את הפער, אבל ג'ירונה שאפה לכבוש את הפסגה והיא עשתה זאת בסטייל, ועוד איזה סטייל. ג'ירונה פשוט באה לשחק כדורגל במונז'ואיק ושטפה את הדשא במחצית הראשונה. כבר אחרי 12 דקות דובביק קיבל כדור מציגנקוב וקבע 0:1. ג'ירונה לא הלכה לאחור, החמיצה וספגה מלבנדובסקי את ה-1:1 (19). אלא שמי שחשב שברצלונה תשלים מהפך צפוי, קיבל הצגה של האורחים שתקפו ותקפו ובדקה ה-40 מיגל גוטיירס, המגן השמאלי הנפלא של ג'ירונה קיבל כדור ברחבה וירה עם השפיץ לפינה. במחצית השנייה ג'ירונה הלכה לאחור, מנעה מברצלונה להגיע למצבים ואז ואלרי ניצל עוד טעות של קונדה החלש כדי לקבוע 1:3 מדהים ומוצדק.

גונדואן עוד צימק בתוספת הזמן, אבל סטואני אמר את המילה האחרונה וקינח לג'ירונה, שחלפה על פני ריאל מדריד בדרך לפסגה. וברצלונה? היא כבר רחוקה שבע נקודות משם עם הפסד שני העונה (אחרי ההפסד בקלאסיקו). צ'אבי צריך להיות מודאג מאוד משום שג'ירונה ממש לא גנבה את המשחק הזה, היא ניצחה בצדק גמור והיתה פשוט טובה יותר ואולי, ברצלונה היא הקבוצה השלישית אם לא הרביעית בטיבה בספרד. וג'ירונה? אם תמשיך ככה, זה עוד ייגמר באליפות.

עוד בוואלה!

אראוחו הפך למטרת העל של באיירן: "טוכל שוחח איתו בטלפון"

לכתבה המלאה
ויקטור ציגנאקוב עם ארטיום דובביק ג'ירונה חוגגים מול רונאלד אראוחו ברצלונה. רויטרס
חגגו על ברצלונה. ציגנאקוב ודובביק/רויטרס

מהלך המשחק

דקה 12: גול! ג'ירונה עלתה ליתרון מוקדם על ברצלונה. ציגנאקוב שבר את מלכודת הנבדל ומצא את ארטיום דובביק שנותר לא מכוסה ומקרוב בעט לרשת. 0:1 מהיר של האורחת המפתיעה, שכרגע עולה לפסגה.

דקה 19: גול! ברצלונה השיגה שוויון מהיר. ראפינייה סחט קרן אותה הוא גם הרים לרחבה, לבנדובסקי התרומם מעל כולם ונגח פנימה כדי לקבוע 1:1.

דקה 24: קונדה איבד את השחקן שלו ששלח כדור לרחבה, דובביק היה שם ונגח החוצה.

אילקאי גונדואן שחקן ברצלונה מאוכזב. Alex Caparros, GettyImages
גונדואן מאוכזב/GettyImages, Alex Caparros

דקה 27: מיגל גוטיירס המגן השמאלי בעט מזווית קשה תחת השמירה של אראוחו כדור שפספס במעט את המסגרת. האורחים ממשיכים להיות מסוכנים.

דקה 32: קאנסלו מצא את עצמו לבד מול גזאניגה וירה מקרוב, אבל השוער רשם הצלה גדולה.

דקה 41: גול! ג'ירונה שוב עלתה ליתרון 1:2 משער יפהפה של המגן השמאלי מיגל גוטיירס, שעבר את דה יונג ומקצה הרחבה ירה כדור אדיר לפינה הגבוהה. איזו הצגה של האורחים.

דקה 67: גונדואן קיבל כדור בתוך הרחבה ותחת הלחץ ניסה למצוא לעצמו ספייס ובעט החוצה.

דקה 81, גול! ג'ירונה עלתה ל-1:3 בברצלונה! ואלרי הערים על קונדה בהתקפת מעבר ומקרוב ירה פנימה. וואו, איזו עונה לג'ירונה.

דקה 83: כמעט ה-1:4 של ג'ירונה! סאביו ברח לקונדה והפציץ מול פנייה, שלזלו הכדור פגע לו בראש.

דקה 90+1, גול! ברצלונה צימקה ל-3:2 בזכות שער יפה מאוד של גונדואן, שקיבל כדור מטורס ותוך כדי סיבוב בעט מתוך הרחבה פנימה.

דקה 90+2: כמעט ה-3:3! באלדה הרים כדור מצוין לרחבה, לבנדובסקי נותר חופשי לגמרי, אבל הכדור פגע לו בכתף וניתז החוצה.

דקה 90+5: גול! מי שלא כובש, סופג. סאביו ניצל את האין הגנה של ברצלונה והרים כדור מדוייק לסטואני הפנוי, שמהאוויר בעט לרשת וקבע 2:4. ג'ירונה מנצחת וחוזרת לפסגה.

אלברו מוראטה שחקן אתלטיקו מדריד. רויטרס
השתווה לאנטואן גריזמן. אלברו מוראטה/רויטרס

אתלטיקו מדריד - אלמריה 1:2

זה לא היה מרשים במיוחד, אבל הקולצ'ונרוס התאוששו מההפסד לברצלונה וחזרו למסלול הניצחונות על חשבון הקבוצה החלשה בליגה שעדיין לא ניצחה העונה. אנטואן גריזמן התאכזב מפסילת שער מוקדם שלו בדקה השישית, אבל אחרי 11 דקות הכין לאלברו מוראטה שעבר שחקן אחד, חלף גם על פני השוער ובעט פנימה את השמיני שלו בליגה וה-13 שלו העונה בכל המסגרות. בכך הפכה אתלטיקו לקבוצה היחידה בחמש הליגות הבכירות שמציגה שני שחקנים עם 13 שערים לפחות (גריזמן ומוראטה). אנחל קוראה הכפיל את התוצאה מול שער ריק אחרי הכנה של מרקוס יורנטה בדקה ה-22, אבל אתלטיקו לא הגדילה את התוצאה וגם נלחצה מעט לאחר שהאקס לאו בפטיסטאו צימק עם ריבאונד מקרוב בדקה ה-62. בסופו של דבר, ניצחון בית 19 ברציפות לדייגו סימאונה (מאזן ביתי מושלם העונה בכל המסגרות, 10 מ-10) מאז ה-1:1 מול חטאפה בפברואר. אם אתלטיקו תנצח את לאציו בליגת האלופות ביום רביעי, היא תשווה את שיא המועדון מימי ויסנטה קלדרון שעומד על 20 ניצחונות רצופים (מאי 2012 עד פברואר 2013).

קאדיס - אוסאסונה (19:30)

המחזור יינעל ביום שני כשראיו וייקאנו תארח את סלטה ויגו (22:00).

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully