וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פספסה הזדמנות לברוח לבאיירן מינכן: 1:1 ללברקוזן אצל שטוטגרט

עודכן לאחרונה: 10.12.2023 / 20:32

המוליכה והבלתי מנוצחת היחידה בגרמניה הסתפקה בתיקו במפגש הצמרת. וירץ השווה (47) אחרי שער של פיוריך (30). הפער בפסגה: 4 נקודות

תקציר: שטוטגרט - לברקוזן 1:1/ספורט2

אחרי התבוסה המדהימה של באיירן מינכן אתמול (שבת), המחזור ה-14 בבונדסליגה נמשך הערב (ראשון) כשבמוקד מפגש הצמרת שבו לברקוזן סיימה ב-1:1 בחוץ מול שטוטגרט ופספסה הזדמנות לפתוח פער של שש נקודות בפסגה. קלן ומיינץ נפרדו ב-0:0.

פלוריאן וירץ באייר לברקוזן מול שטוטגרט. רויטרס
זו בוודאות תהיה העונה האחרונה שלו בלברקוזן. פלוריאן וירץ/רויטרס

שטוטגרט - באייר לברקוזן 1:1

שתי קבוצות הצמרת שמחו מאוד לראות אתמול את באיירן מינכן מושפלת מול פרנקפורט. שטוטגרט השלישית היתה יכולה לחלוף על פני האלופה עם ניצחון, בעוד שלברקוזן המוליכה היתה יכולה לפתוח על פניה פער של שש נקודות. אלא ששתי הקבוצות הסתפקו בנקודה, תוצאה ששירתה דווקא את באיירן מינכן. שטוטגרט שלטה ללא עוררין במחצית הראשונה ורשמה לא פחות מ-11 איומים למסגרת, אחד מהם של כריס פיוריך העניק למארחים יתרון מוצדק (30). אלא ששתי דקות בלבד אחרי ההפסקה פלוריאן וירץ הנפלא השווה כשבעט פנימה כדור רוחב של ויקטור בוניפייס. לברקוזן כעת מקדימה בארבע נקודות את באיירן ונותרה הקבוצה היחידה בליגה ללא הפסד. שטוטגרט רחוקה רק נקודה מהמקום השני.

עוד בוואלה!

השפלה בלתי צפויה: באיירן מינכן חטפה 5:1 מול איינטרכט פרנקפורט

לכתבה המלאה

המחזור ה-15 ייצא לדרך ביום שישי עם בורוסיה מנשנגלדבאך מול ורדר ברמן, כאשר המוליכות ישחקו רק ביום ראשון: באייר לברקוזן תארח את איינטרכט פרנקפורט ובאיירן מינכן את שטוטגרט לקרב צמרת.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully