וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בפאסון: שער וצמד בישולים לסון ב-1:4 של טוטנהאם על ניוקאסל

הקפטן סידר לאודוג'י (26) שער בכורה, הוסיף עוד אחד לרישרליסון (38) שהשלים צמד (60) וכבש בעצמו (85) מהנקודה הלבנה בניצחון ראשון אחרי 5 מחזורים. ג'ואלינטון (90+1) צימק

תקציר: טוטנהאם - ניוקאסל 1:4/ספורט1

פתיחת העונה של טוטנהאם הייתה מהפנטת עם כדורגל סוחף שקיבל כבר כינויים רבים על שמו של המאמן הטרי, אנג' פוסטקוגלו שהשתמש בצורה מושכלת ביונג מין סון וג'יימס מדיסון. התרנגולים כבר כבשו את פסגת הטבלה בפרמיירליג, אך פציעות רבות, בראשן זו של הקשר האנגלי, גרמה לקבוצה של פוסטקוגלו לאבד את המקום הראשון, לצאת לרצף של חמישה משחקים ללא ניצחון, כשבכל אחד היא הובילה, אך סיימה עם 4 הפסדים מתוך המשחקים הללו. הערב (ראשון), התרנגולים סוף סוף הצליחו לשמור על היתרון ולעצור את הרצף השלילי עם ניצחון 1:4 על ניוקאסל, שאולי יוציא אותם לדרך חדשה.

האורחת הגיעה ללונדון אחרי ההפסד 3:0 לאברטון, כשגם במשחק החוץ הקודם היא הפסידה לבורנמות'. עם המאזן הרע מחוץ לאצטדיון הביתי, שחקניו של אדי האו התקשו גם הפעם וראו את יונג מין סון, שהיה כשיר בזמן למשחק, מסדר בדקה ה-26 לדסטיני אודוג'י את היתרון של התרנגולים. כעבור 12 דקות הקפטן של המארחת התעלל בקירן טריפייר באגף ובמסירת רוחב מצא את רישרליסון שהשלים 0:2 לפני הירידה להפסקה.

דווקא כשהיה נראה שניוקאסל חזרה למשחק עם איומים על השער של גוליילמו ויקאריו, פדרו פורו במסירה ארוכה העביר לרישרליסון שהשלים צמד בדקה ה-60. כעבור 3 דקות ברנאן ג'ונסון כמעט מצא את הרביעי כשפגש את העמוד, אבל סון (85) היה זה שהבקיע מהנקודה הלבנה עם ניצחון ראשון של טוטנהאם אחרי 5 מחזורים. ג'ואלינטון הספיק לצמק בתוספת הזמן (90+1), אבל זה לא הספיק. הקבוצה הלונדונית נותרה במקום החמישי, פתחה פער 3 נקודות על מנצ'סטר יונייטד ו-4 מניוקאסל, כשמנצ'סטר סיטי רק 3 נקודות מעליה בטבלה. המגפייז עם הפסד שלישי ב-5 המחזורים האחרונים נתקעו במקום השביעי בטבלה.

ברנאן ג'ונסון לצד יונג מין סון טוטנהאם. רויטרס
הצגה של הקפטן. סון וג'ונסון/רויטרס
אלכסנדר איסק ניוקאסל לצד בן דייויס טוטנהאם. GettyImages
הצלה ענקית. דייויס מונע מאיסק לכבוש/GettyImages

מהלך המשחק

דקה 5: מסירת עומק יפה של דיאן קולוסבסקי מצאה את רישרליסון שבעט טוב, אך הכדור עלה מעל המסגרת ויצא לקרן.

דקה 7: בעיטה של ברונו גימראייש הסתובבה נהדר וחלפה מעט מעל המשקוף של גוליילמו ויקאריו.

דקה 9: הקצב המהיר המשיך, שוב עם ניוקאסל שפספסה הזדמנות ענקית לכבוש. אנתוני גורדון דהר מקו שמאל והוציא מסירת רוחב לכיוון רחבת החמש, שם המתין אלכסנדר איסק, אך בן דייויס גלש ברגע האחרון ומנע מהחלוץ השבדי לכבוש.

דקה 26: גול! 0:1 לטוטנהאם! יונג מין סון מסר בתוך הרחבה כדור רוחב לדסטיני אודוג'י שמקרוב הכניע את מרטין דוברבקה והעלה את התרנגולים ליתרון עם שער בכורה במועדון.

דקה 33: איבוד כדור קריטי בחצי המגרש של טוטנהאם כמעט עלה לה בשוויון, אבל מיגל אלמירון בעט מתוך הרחבה רע.

דסטיני אודוג'י טוטנהאם. GettyImages
שער בכורה במדי טוטנהאם. אודוג'י/GettyImages

דקה 38: גול! 0:2 לטוטנהאם! סון עם עוד בישול, הפעם חלף על פני קירן טריפייר שנכנע לקפטן התרנגולים, ברחבה המתין רישרליסון שבקלות בעט לרשת את השני.

דקה 56: איב ביסומה ניסה להפתיע את דוברבקה עם בעיטה מחוץ לרחבה, השוער הסלובקי הגיב בזמן ותפס את הכדור.

דקה 60: גול! 0:3 לטוטנהאם! כדור ארוך של פדרו פורו מצא את רישרליסון ברחבה. הברזילאי התקשה להשתלט אבל חלף על פני ההגנה והכניע את דוברבקה עם השני שלו הערב.

דקה 63: מתפרצת אדירה של טוטנהאם סידרה לברנאן ג'ונסון מצב ענק להוסיף את הרביעי, אבל הבעיטה שלו פגשה רק את העמוד של דוברבקה.

דקה 67: איבוד כדור של שון לונגסטאף כמעט סידר לקולוסבסקי שער עם בעיטה מחוץ לרחבה, דוברבקה הגיב טוב ותפס.

רישרליסון טוטנהאם. GettyImages
סון עם בישול שני, החלוץ הכניע את דוברבקה. רישרליסון/GettyImages
רישרליסון טוטנהאם. GettyImages
השלים צמד. רישרליסון/GettyImages

דקה 85: גול! 0:4 לטוטנהאם! דוברבקה הכשיל את סון ברחבה והקפטן הדרום קוריאני דייק מהנקודה הלבנה עם הרביעי של התרנגולים.

דקה 90+1: גול! ניוקאסל צימקה ל-4:1! קאלום ווילסון ששב מפציעה ועלה מהספסל סידר לג'ואלינטון את השער המצמק כשלברזילאי נותר רק לגלגל לרשת.

יונג מין סון טוטנהאם. רויטרס
עם הרביעי מהנקודה הלבנה. סון/רויטרס

משחקי המחזור ה-17 בפרמיירליג:

נוטינגהאם פורסט - טוטנהאם
בורנמות' - לוטון
צ'לסי - שפילד יונייטד
מנצ'סטר סיטי - קריסטל פאלאס
ניוקאסל - פולהאם
ברנלי - אברטון
ארסנל - ברייטון
ברנטפורד - אסטון וילה
ווסטהאם - וולבס
ליברפול - מנצ'סטר יונייטד

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully