וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שיא היסטורי לאסטון וילה, ארטטה התלונן: "השער של האברץ חוקי"

הקבוצה של אמרי הגיעה ל-15 ניצחונות בית רצופים בפרמיירליג והתקרבה למנצ'סטר סיטי באחוזי ההצלחה ב-2023. מקגין: "רוצים שהעונה תהיה משהו מיוחד". מאמן ארסנל: "הייתה קצת רוח, הרבה כדורים לא הגיעו ליעד"

תקציר: אסטון וילה - ארסנל 0:1/ספורט1

ארסנל הרגישה על גג העולם במשך שני המחזורים שהיא הייתה בפסגת טבלת הפרמיירליג. התוצאות הרעות של מנצ'סטר סיטי שלא הצליחה לנצח במשך 4 מחזורים ברציפות, בשילוב מעידה קטנה של ליברפול, שמו את הקבוצה של מיקל ארטטה במקום הראשון, ובוודאי שאחרי ה-3:4 הדרמטי על לוטון, הדברים נראו מעודדים במיוחד עבור התותחנים, עד הביקור בברמינגהאם. המוליכה הגיעה לוילה פארק, ככל הנראה המגרש הביתי ביותר בפרמיירליג, ויצאה הערב (שבת) עם הפסד 1:0 לאסטון וילה משער של ג'ון מקגין. מלבד איבוד הפסגה לליברפול, ארסנל כעת מובילה על אסטון וילה רק בנקודה וניצחון של סיטי על לוטון בראשון יקטין את הפער ל-3 בחזרה.

למרות ההפסד המשמעותי של סגנית האלופה, הקבוצה הנמצאת במרכז העניינים בחודשים האחרונים בממלכה, ובפרט בשבוע האחרון היא אסטון וילה, שרשמה הערב שיא מועדון חדש עם 15 ניצחונות ביתיים רצופים בליגה. בכך, היא הפכה לקבוצה מחוץ ל-6 הגדולות הקלאסיות - ליברפול, ארסנל, מנצ'סטר יונייטד, מנצ'סטר סיטי, צ'לסי וטוטנהאם - עם הרצף הביתי הגדול ביותר, כשהקודם עמד על 14 ניצחונות כאלה של ניוקאסל ב-1995. בנוסף, וילה היא הקבוצה השנייה למנצ'סטר סיטי ב-2023 עם הכי הרבה ניצחונות בפרמיירליג עם 24 כאלה.

ג'ון מקגין אסטון וילה. GettyImages
שוברי שיאים. מקגין/GettyImages

הקרדיט הגדול לניצחון ובכלל ליכולת האדירה של אסטון וילה בחודשים האחרונים מגיע לאונאי אמרי. המאמן שעמד על הקווים גם בארסנל שינה את המועדון מקצה לקצה. מקבוצת תחתית תחת סטיבן ג'רארד, המאמן הספרדי הפך את וילה לאחת הקבוצות האטרקטיביות והמהנות לצפייה בממלכה עם כדורגל סוחף, שערים נהדרים והגעה לגבהים שהאוהדים בוילה פארק לא דמיינו. דוגמא מובהקת לכך היא ההצלחה גם באירופה, גם בליגה והעובדה כי וילה הפכה לקבוצה הראשונה לנצח את מנצ'סטר סיטי וארסנל בבית בפרמיירליג מאז שאמרי מונה לתפקיד.

קפטן קבוצה וכובש שער הניצחון, מקגין, סיפר לאחר שבירת השיא: "זה הרגיש כמו נקמה על ההפסדים בעונה שעברה. אנחנו משחקים טוב מאוד בבית, נשמח שזה גם ימשיך. אנחנו רוצים שהעונה הזאת תהיה משהו מיוחד. צריך לזכור שזה רק המחזור ה-16 ויש עוד דרך ארוכה מאוד. הסיטואציה של לרוץ חזק בצמרת חדשה שלנו, שאר הקבוצות למעלה מנוסות מאיתנו. נעשה הכל על מנת להצליח".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

מיקום אסטרטגי, נוף מרהיב ודירות מפוארות: השכונה המסקרנת שנבנית במרכז

בשיתוף אאורה נדל"ן

בצד המפסיד, ארטטה רתח אחרי ההפסד בו צפה מהיציע בעקבות צבירת צהובים: "זה מאוד מאכזב לא להשיג נקודות אחרי איך ששיחקנו. הגיע לנו יותר, היה חסר לנו ריכוז ודיוק. השריקות נגד ז'סוס והאברץ? זה היה ברור. היה פנדל על ז'סוס והשער של האברץ לא היה צריך להיפסל, אני לא יכול לומר יותר מזה. הייתה היום קצת רוח, אז היה אפשר לראות הרבה כדורים שלא הגיעו ליעד שלהם".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully