וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אין כמו בבית: אסטון וילה ניצחה 0:1 את ארסנל שאיבדה את הפסגה

מקגין (7) הכניע את ראיה וקבע ניצחון בית 15 ברציפות למארחת בפרמיירליג ומרחק נקודה מסגנית האלופה. התותחנים ירדו רשמית למקום השני, ליברפול בפסגה

תקציר: אסטון וילה - ארסנל 0:1/ספורט1

במחזור הקודם ארסנל הייתה זקוקה לשניות נוספות בתוספת הזמן הארוכה על מנת לנצח 3:4 את לוטון בדרמה ענקית ששמה אותה שבוע נוסף בפסגת הפרמיירליג. הערב (שבת) התותחנים ראו כיצד ליברפול ניצחה את קריסטל פאלאס בתוספת הזמן וקיוו להצליח לשחזר את ההישג גם מול אסטון וילה והאקס אונאי אמרי, אך ללא מיקל ארטטה על הקווים בעקבות צבירת צהובים, השחקנים של סגנית האלופה איבדו את הבכורה בהפסד 1:0 ששם את המארחת על רצף היסטורי של 15 ניצחונות בית בפרמיירליג, מחזור אחרי ניצחון ביתי על מנצ'סטר סיטי.

ארסנל החזירה את אולכסנדר זינצ'נקו ל-11 לקראת משחק החוץ הקשה, אבל הפתיחה הייתה שייכת לוילה שעלתה ליתרון כבר אחרי 7 דקות כשלאון ביילי המשיך ביכולת הנהדרת עם מעורבות שביעית ברציפות במשחק ביתי בליגה, וסידר לג'ון מקגין את השער היקר. התותחנים לחצו על השער של אמיליאנו מרטינס שהציל מספר פעמים ניסיונות של גבריאל מרטינלי, גבריאל ז'סוס ובוקאיו סאקה, בעוד דייגו קרלוס הספיק להציל מקו השער ולהשאיר את הרשת של המארחת ריקה. בדקה ה-90 קאי האברץ חגג כבר את השוויון, אבל השער נפסל בעקבות נגיעת יד של הגרמני בתוך הרחבה של מרטינס.

שחקניו של ארטטה נראו חסרי אונים וללא תשובות למשחק הלחץ וההגנה מהצד של אמרי שידע לשמור היטב על התוצאה עם 3 נקודות חשובות שישאירו את וילה במקום השלישי בטבלה גם בתום המחזור, עם 35 נקודות - נקודה אחת פחות מארסנל ו-2 מליברפול המוליכה החדשה. סגנית האלופה נעצרה ותקווה להחזיר את המקום הראשון כבר במחזור הבא.

מרטין אודגור ארסנל. GettyImages
וילה נותרה מושלמת בבית, ארסנל איבדה את הפסגה. אודגור/GettyImages

מהלך המשחק

דקה 7: גול! 0:1 לאסטון וילה! הקבוצה הביתית המושלמת עלתה ליתרון כשלאון ביילי מצא במסירת רוחב את ג'ון מקגין שהסתובב משמירה של ארסנל ובעט לחיבורים של דויד ראיה.

דקה 36: מסירת עומק גדולה של וויליאם סאליבה מצאה את גבריאל מרטינלי שהצליח להקפיץ כבר מעל אמיליאנו מרטינס, אך דייגו קרלוס התערב והרחיק מקו השער.

דקה 61: לוקא דין השתחרר למצב בעיטה מצד שמאל, ראיה היה במקום והעצר את הניסיון של הצרפתי להכפיל את היתרון.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

זה כל כך טעים ופשוט: מתכון לבננות מקורמלות

בשיתוף חברת גליל
ג'ון מקגין אסטון וילה. GettyImages
יתרון מדהים של המארחת. מקגין/GettyImages

דקה 68: פריצה יפה של מוסא דיאבי על קו ימין הסתיימה במסירת רוחב לאולי ווטקינס. החלוץ האנגלי השתחרר יפה ובעט כדור חד שראיה הצליח לתפוס.

דקה 90: דרמה גדולה בוילה פארק - האברץ כבר חגג את השוויון הדרמטי, אבל הגרמני נגע בידו במהלך קרוב לשער והגול נפסל.

מיקל ארטטה מאמן ארסנל. רויטרס
מאוכזב ביציע. ארטטה/רויטרס

משחקי יום ראשון בפרמיירליג:

אברטון - צ'לסי (16:00)
פולהאם - ווסטהאם (16:00)
לוטון - מנצ'סטר סיטי (16:00)
טוטנהאם - ניוקאסל (18:30)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully