וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הכוכב האדום חוגגת שיא עולמי, בכר: "נחמד להיות חלק מהיסטוריה"

התרגשות בסרביה מרצף 122 משחקי הבית ללא הפסד בליגה, שניפץ שיא של ריאל מלפני 58 שנים. המאמן: "גאים בהישג, תודה לכל מי שהיה שותף לכך"

תקציר ניצחונה של הכוכב האדום בלגרד 1:3 על מלאדוסט לוצ'אני/ספורט1

הכוכב האדום בלגרד עלתה הערב (שבת) לפסגת הליגה הסרבית לפחות עד משחקה של פרטיזן מחרתיים מול רדניצ'קי ניש, אבל לניצחון 1:3 על מלאדוסט לוצ'אני הייתה משמעות גדולה יותר: שיא עולמי חדש. אלופת סרביה, שלא הפסידה בבית בליגה מאז אפריל 2017, האריכה את הרצף הזה ל-122 ובכך ניפצה את השיא העתיק של ריאל מדריד - 121 משחקי בית ללא הפסד בין השנים 1957 ל-1965.

עומרי גלזר פתח כרגיל בין הקורות והמאמן ברק בכר התייחס להישג ואמר בסיום: "זו תחושה טובה, תמיד נחמד להיות חלק מהיסטוריה. צריך להודות לכל המאמנים לשעבר, הצוותים, השחקנים והמועדון שהיו שותפים ליצירת הרצף הזה. אנחנו רק המשכנו אותו ואנחנו מאוד גאים בעובדה שהצלחנו לשבור את השיא העולמי. חוץ מזה, גם עלינו למקום הראשון. גם אם זה רק ליומיים, זה עושה טוב".

על המשחק: "לא היה קל, אבל הצעירים נכנסו ושינו את המשחק. אני מאוד מרוצה מזה. חשוב שנמשיך במומנטום גם ברביעי. מחכה לנו כמובן משחק אחר לגמרי מול מנצ'סטר סיטי, אולי הקבוצה הכי טובה בעולם. ננסה למנף את המומנטום הטוב שלנו, אני מאמין שהאצטדיון יהיה מלא והקהל ידחוף אותנו. אנחנו רוצים לסיים את שלב הבתים עם תוצאה טובה".

הרצף של הכוכב האדום החל כאמור בסוף אפריל 2017, לאחר הפסד בדרבי במרקנה מול פרטיזן. מאז, רשמה הקבוצה 110 ניצחונות בית בליגה ועוד 12 משחקים הסתיימו בתיקו, כשהפרש השערים הכולל עומד על 54:339.

מי שזכה למירב המחמאות היה יובאן מיאטוביץ' בן ה-18, שנכנס בפתיחת המחצית השנייה ושוב היה המושיע, עם שער יפה ובישול נהדר להוואנג אין-בום הדרום קוריאני.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully