וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קלופ: "זה לא פרסי האוסקר שזוכים על תצוגה, העיקר זה לנצח כרגע"

מאמן ליברפול היה מרוצה מהמחליפים שלו ששינו את המשחק ב-1:2 על קריסטל פאלאס: "זה היה משחק רע שלנו, כרגע מה שצריך זה תוצאות". סלאח הגיע לציון דרך מרשים, האדומים הגדילו שיא פרמיירליג

תקציר ניצחונה הדרמטי של ליברפול 1:2 על קריסטל פאלאס/ספורט1

12 משחקים רצופים קריסטל פאלאס לא ניצחה את ליברפול בפרמיירליג, ודווקא הערב (שבת) כשהקבוצה של יורגן קלופ רצה חזק בצמרת, היא הייתה אולי הכי קרובה לכך מכל 12 המשחקים שהגיעו קודם לכן. הנשרים כבר חגגו יתרון של ז'אן פיליפ מאטטה מהנקודה הלבנה, אבל כרטיס צהוב שני של ג'ורדן איוו השאיר אותם ב-10 שחקנים, מוחמד סלאח השווה תוך דקה והארווי אליוט שעלה מהספסל ויחד עם ג'ו גומז שינה את המשחק עבור המייטי רדס, השיג את ה-1:2 שהעלה אותם למקום הראשון, לפחות עד המשחק בין אסטון וילה לארסנל שתוכל להשתלט על הפסגה מחדש.

זה היה משחק לא טוב מצד ליברפול שהתקשה מאוד להתקרב לשער של פאלאס, וגם תצוגת הצלות הירואית של אליסון ששב מפציעה אל בין הקורות, הייתה מהגורמים שהצילו לאורחת את המשחק והשיגו לה את ראשות הטבלה. זה היה עוד שער ניצחון בדקה ה-90 ומעלה עבור ליברפול שעשתה זאת הכי הרבה בתולדות הפרמיירליג עם 43 כיבושים כאלה, כשתחת יורגן קלופ זה קרה ב-17 מהמקרים. השנייה לעשות זאת היא ארסנל שרק בשבוע שעבר השיגה בזכות שער דרמטי של דקלן רייס ניצחון 3:4 דרמטי על לוטון, והיא עם 32 מקרים כאלה.

מאמן האדומים התייחס לניצחון הגדול: "76 הדקות הראשונות היו רעות מאוד מבחינתנו. הם אמנם בנו רק על מתפרצות, אבל זה היה משחק רע שלנו. העובדה שהם ירדו ל-10 עזרה לנו וכמובן המחליפים. אליוט היה נפלא וכבש שער יוצא מן הכלל, גם קרטיס ג'ונס וג'ו גומז היו מעולים, קודי גאקפו סייע לחלק הקדמי. אני מרוצה מאוד מהמחליפים ומשלוש הנקודות. כרגע מה שצריך זה ניצחונות, אף אחד כאן לא מנסה לזכות באוסקר על יכולת, העיקר כרגע זה התוצאות. הפנדל שנשרק לפאלאס? קוואנסה בעט בו, זה היה פנדל. הדרך לשם הייתה מוזרה והזמן שזה לקח".

עבור מוחמד סלאח שכבש את השוויון ועצר רצף של שלושה משחקים בלי שער, זה היה השער ה-150 בפרמיירליג והוא החמישי להגיע לכך הכי מהר כשלפניו נמצאים אלן שירר, סרחיו אגוארו, הארי קיין ותיירי הנרי, בעוד למצרי זה לקח 247 משחקים. בנוסף לכך, הסקורר של ליברפול הגיע ל-200 שערים בכל המסגרות במועדון והוא החמישי בלבד בהיסטוריה להגיע למספר האדיר הזה.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

זה כל כך טעים ופשוט: מתכון לבננות מקורמלות

בשיתוף חברת גליל
הארווי אליוט ליברפול. GettyImages
קלופ מרוצה מאוד מהמחליפים שלו. ליברפול חוגגת ניצחון דרמטי נוסף/GettyImages

"אני רואה הרבה מהקבוצה שלנו, המנטליות שלנו התחזקה", אמר סלאח אחרי הניצחון הדרמטי שהעלה את קבוצתו לפסגה. "אני ממשיכים הלאה לקראת משחקים חשובים וגדולים, נילחם עד הסוף על התואר".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully