וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בורנמות' הביסה את מנצ'סטר יונייטד, ליברפול ניצחה בדקה ה-91

הדובדבנים חגגו עם 0:3 על השדים האדומים בניצחון ראשון אי פעם באולד טראפורד. אליוט כבש בתוספת הזמן ב-1:2 על קריסטל פאלאס והעלה את קבוצתו זמנית לפסגה

תקציר ניצחונה הדרמטי של ליברפול 1:2 על קריסטל פאלאס/ספורט1

המחזור ה-16 בפרמיירליג יצא לדרך היום (שבת) עם עלייתה של ליברפול לפחות זמנית למקום הראשון בזכות 1:2 דרמטי בתוספת הזמן אצל קריסטל פאלאס. היא תישאר בפסגה אם ארסנל לא תנצח בחוץ את אסטון וילה הלוהטת. מנצ'סטר יונייטד שוב פישלה עם תבוסה ביתית לבורנמות' שניצחה לראשונה בחוץ את הקבוצה של אריק טן האח.

שחקני ליברפול חוגגים. רויטרס
איזו דרמה. שחקני ליברפול חוגגים/רויטרס

קריסטל פאלאס - ליברפול 2:1

רוי הודג'סון בן ה-76 כבר הריח ניצחון יוקרתי על ליברפול, אותה אימן לפני 13 שנה, אבל בדקה ה-76 זה חמק לו מבין הידיים. מיד לאחר שג'ורדן איוו הורחק בצהוב שני מיותר, מוחמד סלאח הצליח להשוות עבור האורחת שהגבירה את הלחץ ובאה על שכרה בתוספת הזמן עם שער ראשון העונה של המחליף הצעיר הארווי אליוט. הוא עשה את זה בבעיטה מחוץ לרחבה אל הרשת של רמי מת'יוז, שבגיל 29 ערך את הופעת הבכורה שלו בפרמיירליג כשנדרש להחליף בדקות הסיום את סם ג'ונסטון שנפצע. פאלאס לא הצליחה כאמור לשמור על היתרון שהושג בדקה ה-57 מפנדל של ז'אן פיליפ מאטטה ורשמה הפסד רביעי ברציפות בסלהרסט פארק, שם לא ניצחה את ליברפול מאז נובמבר 2014. יורגן קלופ נשם לרווחה ועם הפנים למשחק המסקרן באנפילד מול מנצ'סטר יונייטד בעוד שמונה ימים.

sheen-shitof

עם הנחה בלעדית

השיער נושר? מכשיר הפלא האמריקאי ישים לזה סוף במהירות

בשיתוף HairMax
מוחמד סלאח שחקן ליברפול כובש מול קריסטל פאלאס. רויטרס
השווה מיד לאחר ההרחקה. מוחמד סלאח/רויטרס

מהלך המשחק

דקה 33: השופט מדלי שרק לפנדל לזכות קריסטל פאלאס בעקבות עבירה של ואן דייק על אדואר בדקה ה-29, אבל אחרי בדיקת VAR וצפייה ממושכת במוניטור, מדלי ביטל את הפנדל לאחר שזיהה עבירה מוקדמת של יוז על אנדו בעת חטיפת הכדור.

דקה 57: גול! מאטטה החליף את אדואר בהפסקה וסחט פנדל כשקוואנסה בעט בו מאחור ברחבה. מדלי שוב ניגש למוניטור ולקח את הזמן עד שהחליט, אבל לבסוף שרק ומאטטה דייק מהנקודה הלבנה מול אליסון. 0:1 לקריסטל פאלאס.

דקה 75: כרטיס אדום! איוו הכשיל מאחור את אליוט וראה צהוב שני. קריסטל פאלאס ב-10 שחקנים.

דקה 76: גול! ליברפול מיד ניצלה את היתרון המספרי, כשאוליסה המחליף טעה ברחבה, גם פנדל היה במהלך, אבל סלאח בעט פנימה בעזרת שחקן הגנה והשווה ל-1:1.

דקה 87: פאלאס נאלצה לבצע שינוי בין הקורות בעקבות פציעתו של ג'ונסטון. השוער השלישי מת'יוז נכנס להופעת בכורה בפרמיירליג.

דקה 90+1: גול! אליוט המחליף התקדם מצד ימין וירה מ-17 מטרים ברגל שמאל אל הפינה הקרובה, מת'יוז לא יכול היה להושיע. שער ראשון העונה לקשר, 1:2 דרמטי לליברפול.

דקה 90+4: אליוט שלח את דיאס שהקפיץ פנימה את השלישי, אבל השער נפסל בגלל נבדל.

דקה 100: פאלאס כמעט עקצה עם שוויון במצב נייח, אבל אליסון עצר נהדר את הנגיחה של אנדרסן מקרוב.

השופט אנדי מדלי מבטל פנדל של קריסטל פאלאס מול ליברפול. רויטרס
הרבה זמן עד שקיבל החלטה. אנדי מדלי מבטל את הפנדל/רויטרס
דומיניק סולאנקה בורנמות'. רויטרס
הצגה של בורנמות'. סולאנקה/רויטרס

מנצ'סטר יונייטד - בורנמות' 3:0

הקבוצה של אריק טן האח הצליחה להוכיח שהמעידה בהפסד לניוקאסל לא שינה הרבה עם ניצחון רביעי בחמישה מחזורים ב-1:2 על צ'לסי, ורגע לפני המשחק הביתי מול בורנמות', היא מרחק 3 נקודות בלבד מהטופ 4. האורחת הגיע לתאטרון החלומות ברצף נאה של 4 משחקים ללא הפסד ועם 3 ניצחונות ב-4 המחזורים האחרונים, אבל נותרה לה מטרה נוספת והיא להשיג ניצחון ראשון אי פעם באולד טראפורד, והיא עשתה את זה בענק. דומיניק סולאנקה הכניע כבר אחרי 5 דקות את אנדרה אונאנה, פיליפ בילינג נגח את השני בדקה ה-68 ומרכוס סנסי המשיך לנצל את משחק ההגנה הרע של השדים האדומים בדקה ה-73 עם 0:3 גדול שהעלה את הדובדבנים למקום ה-13 בטבלה. הצרות של יונייטד לא הפסיקו כשברונו פרננדש ראה כרטיס צהוב ולא ישחק במחזור הבא, במשחק החוץ באנפילד נגד ליברפול.

דקה 5: גול! 0:1 לבורנמות'! האורחת הפתיעה את הקבוצה של אריק טן האח כשלואיס קוק מצא את דומיניק סולאנקה במסירת רוחב והחלוץ מקרוב הכניע את אנדרה אונאנה בדרך ליתרון.

דקה 68: גול! 0:2 לבורנמות'! מרכוס טברנייר הרים לרחבה, פיליפ בילינג ניצל חיסרון בהגנת יונייטד ונגח מול אונאנה את השני של הדובדבנים.

דקה 73: גול! 0:3 לבורנמות'! זאת כבר השפלה באולד טראפורד - שוב טברנייר על תקן המבשל, הפעם זה מרכוס סנסי שעלה גבוה מעל כולם ונגח לפינה הרחוקה את השלישי של הדובדבנים.

פיליפ בילינג בורנמות'. GettyImages
אין הגנה ליונייטד. בילינג/GettyImages
תקציר ניצחונה של בורנמות' 0:3 בחוץ על מנצ'סטר יונייטד/ספורט1

משחקים נוספים

ברייטון - ברנלי 1:1
לברייטון: סיימון אדינגרה (77). לברנלי: ווילסון אודובר (45)

שפילד יונייטד - ברנטפורד 0:1
לשפילד: ג'יימס מקאטי (45+1)

וולבס - נוטינגהאם פורסט 1:1
לוולבס: מתאוס קוניה (32). לנוטינגהאם פורסט: הארי טופולו (14)

משחקי יום ראשון בפרמיירליג:

אברטון - צ'לסי (16:00)
פולהאם - ווסטהאם (16:00)
לוטון - מנצ'סטר סיטי (16:00)
טוטנהאם - ניוקאסל (18:30)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully