וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רק לא להפסיד: ברק בכר ועומרי גלזר יהיו חתומים על שיא עולמי?

ריאל מדריד הגיעה ב-1965 ל-121 משחקי בית רצופים בליגה ללא הפסד, שיא שלא נשבר מאז. הכוכב האדום בלגרד יכולה לנפץ אותו בשבת (17:00, ספורט4)

תקציר: נפרדק - הכוכב האדום בלגרד 1:0/ספורט1

הכוכב האדום בלגרד ומאמנה ברק בכר הצליחו להשקיט את הביקורות בימים האחרונים עם ה-0:5 המוחץ תוך 37 דקות באמצע השבוע במסגרת הגביע הסרבי, אבל המאמן הישראלי יודע שזה לא יהיה שווה מאומה אם הקבוצה לא תנצח מחר בליגה את מלאדוסט לוצ'אני (שבת, 17:00, ספורט4), עליה גברה 1:3 במשחק החוץ בסיבוב הראשון - למעשה המשחק הראשון בליגה בו ספג השוער עומרי גלזר.

השבוע פורסם בסרביה כי המשחק שעשוי להכריע את עתידו של בכר יהיה בדרבי מול פרטיזן בלגרד בעוד 12 ימים, בינתיים ביברס נאתכו וחבריו הם שבפסגה עם יתרון של שלוש נקודות, אבל מחר זה ועוד משחק קריטי לכוכב האדום ולא רק בשל הפער מהמקום הראשון - אלא כי אם הכוכב לא תפסיד, היא תשבור את השיא העולמי של ריאל מדריד עם 122 משחקי בית רצופים בליגה ללא הפסד.

ברק בכר, מאמן הכוכב האדום בלגרד. Srdjan Stevanovic, GettyImages
שיא עולמי על הפרק. ברק בכר/GettyImages, Srdjan Stevanovic
עומרי גלזר שוער הכוכב האדום בלגרד. רויטרס
גם הוא יהיה חתום על שיא עולמי אם הכוכב לא תפסיד. גלזר/רויטרס

הבלאנקוס חתומים על רצף היסטורי של 121 משחקי בית במסגרת הליגה ללא הפסד בין השנים 1957 ל-1965, שיישבר אם הכוכב האדום לא תפסיד מחר. מדובר ברצף שהחל באפריל 2017 ונמשך עד היום, כך שגלזר ובכר יכולים להיות חתומים עליו גם אם הגיעו רק הקיץ. כשבכר נשאל על כך במסיבת העיתונאים, הבהיר: "המטרה שלנו היא לנצח, אבל אנחנו רוצים לשבור את השיא העולמי ולהוביל את הכוכב האדום בלגרד לעוד הישג נהדר".

עוד אמר המאמן לקראת המשחק: "אנחנו אחרי ניצחון חשוב מאוד שהעלה לנו את הביטחון. העובדה שלא ספגנו הייתה מאוד חשובה, לא פחות מזה שכבשנו חמישה שערים. אנחנו מאמינים שבכל התקופה האחרונה היו לנו משחקים טובים, שבהם לצערנו לא הצלחנו להבקיע יותר שערים, אבל אנחנו יודעים שאנחנו יכולים להצליח ושאם נמשיך לשחק ככה אז הכל תלוי בנו גם במשחקים הבאים. אני מקווה שנמשיך באותו הקצב ויודעים שזה מאוד חשוב שנייצר כמה שיותר מצבים וננצל אותם".

ביום רביעי מצפה לכוכב האדום בלגרד המשחק האחרון לעונה זו בליגת האלופות, נגד אלופת אירופה מנצ'סטר סיטי, אך בכר סירב להתייחס למפגש הזה או לדרבי ב-20 בדצמבר בטענה שהמחשבות הן אך ורק במשחק הקרוב - ללא קשר לשיא שביכולתם לנפץ.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully