וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

0:5 תוך 37 דקות: בצל הביקורות, הכוכב האדום התפוצצה בגביע

עודכן לאחרונה: 6.12.2023 / 21:23

גלזר שמר על רשת נקייה, בכר עלה לרבע הגמר עם הצגה מול רדניצ'קי ניש. מיליבוייביץ' טען: "בכר הבעיה העיקרית במועדון"

תיקתקנו: קליפ סיכום אירועי היום בספורט, 6.12/ספורט1

בצל הביקורות בסרביה, ברק בכר והכוכב האדום בלגרד טיילו הערב (רביעי) בדרך לרבע גמר הגביע הסרבי עם 0:5 על רדניצ'קי ניש - תוצאה שהושגה כבר אחרי 37 דקות במגרש הביתי המושלג. הכוכב האדום זכתה בגביע בשלוש השנים האחרונות ורוצה להשוות את כמות הזכויות לזו של פרטיזן (שבע) מאז סרביה נפרדה למדינה עצמאית. עומרי גלזר פתח בין הקורות מול היריבה אותה ניצחה האלופה 0:1 בליגה בסוף ספטמבר. אלכסנדר קטאי הוותיק קיבל את המקום בהרכב, כחלק משישה שינויים שערך המאמן.

שתי הקבוצות נפגשו באותו שלב בגביע גם לפני שתי עונות, ואז מילאן בוריאן עצר ארבעה פנדלים בדו-קרב מהנקודה הלבנה והעלה את הכוכב האדום עם ניצחון 2:3 אחרי 0:0 ב-90 דקות.

ניקולה קנז'ביץ', שחזר מהשאלה ב-OFK בלגרד אחרי שעוד שיחק במדיה בסוף השבוע, פתח בהרכב והחזיר לבכר עם שער בכורה בדקה ה-12. קטאי חטף כדור והקפיץ באומנות מעל השוער מ-18 מטרים בדקה ה-17 ואחרי עוד שתי דקות לזאר ניקוליץ' בישל לשריף אנדיאיי את השלישי. האלופה לא הורידה את הרגל מהדוושה ובדקה ה-25 ז'אן פיליפ קראסו השאיר מחוץ לרחבה לוולדימיר לוצ'יץ' שסובב בימין לחיבורים, כאשר המבשל התכבד בחמישי עם פנדל בדקה ה-37. בכר ביצע ארבעה חילופים במחצית, כשבין היתר נכנס הילד אנדריה מקסימוביץ' בן ה-16, יליד יוני 2007 שכבר הוגדר כ"מסי הסרבי" בתקשורת המקומית והראה כמה ניצוצות בבכורה שלו, אם כי לא הגדיל את התוצאה.

צפו בתקציר

לפני כן, סוגיית הכישלון של הכוכב האדום בלגרד בליגת האלופות המשיכה להעסיק את התקשורת הסרבית, ולמתקפה נגד ברק בכר הצטרף לוקה מילובייביץ', שטען בריאיון: "בכר הוא הבעיה העיקרית של המועדון".

קשר נבחרת סרביה לשעבר, ששיחק לפני כעשור בכוכב האדום והיום נמצא בשבאב אל אהלי מאיחוד האמירויות יחד עם מונס דאבור, סבור כי "הכוכב האדום נכשלה עם המאמן. הוא לא היחיד שיש להאשים כי מי שמינו אותו אחראים גם הם. היו להנהלה כוונות טובות, אבל ההחלטה לא הייתה טובה. הסגל היה מספיק טוב, לא הייתה סיבה להשקיע כל כך הרבה כסף. יש חוסר איזון ואני בטוח שאף אחד מאוהדי הכוכב האדום לא מרוצה. אני משוכנע בכך".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully