וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

משבר אופי בטוטנהאם: "פוסטקוגלו עושה היסטוריה ומחזיר אותה בזמן"

התרנגולים רשמו שיאי פרמיירליג שליליים בהפסד לווסטהאם עם 0 נקודות מ-3 משחקי הבית האחרונים. המאמן יודע: "אנחנו לא מספיק טובים, אני מאוכזב"

תקציר: טוטנהאם - ווסטהאם 2:1/ספורט1

לפני חמישה מחזורים טוטנהאם הייתה חזק במרוץ האליפות. הקבוצה של אנג' פוסטקוגלו פתחה בצורה דורסנית את העונה וישבה בצמרת טבלת הפרמיירליג עם תצוגות מרשימות, כדורגל סוחף והרבה שחקנים שהתעלו על עצמם. פציעות של שחקני מפתח כמו ג'יימס מדיסון הנמיכו את הלהבות בצפון לונדון, ואחרי הפתיחה הסוערת הגיע מבול של תוצאות רעות. אתמול (חמישי) המשבר של התרנגולים המשיך עם הפסד רביעי ב-5 המחזורים האחרונים, הפעם 2:1 לווסטהאם ופתיחת פער 9 נקודות מארסנל המוליכה.

זה היה המשחק החמישי ברציפות בו טוטנהאם הובילה וסיימה ללא ניצחון, כשהקבוצה הלונדונית הפכה לראשונה בתולדות הפרמיירליג לעשות זאת ולהפסיד שלושה משחקי בית רצופים אחרי שהיא עלתה ליתרון. בנוסף לנתון העגום, זאת הפעם הראשונה שטוטנהאם הפסידה שלושה משחקי בית רצופים מאז פברואר 2007. למעשה, מאז סוף חודש אוקטובר, הקבוצה מהמקום החמישי לא השיגה ניצחון והפכה לקבוצת הפרמיירליג שאיבדה הכי הרבה נקודות העונה מעמדת ניצחון - 16 כאלה.

המאמן המאוכזב התייחס להפסד והמשבר שעובר על הקבוצה שלו: "ברור שאני מאוכזב. כל ההופעות האחרונות שלנו לא מספיק טובות. היו לנו מספיק הזדמנויות לנצח את זה, לצערי יותר מדי דברים לא הסתדרו. הפציעות לא סייעו לסגל בתקופה הזאת, אבל זה לא תירוץ ליכולת שלנו. קבוצות כמו ווסטהאם יודעות לנצל את הטעויות שלנו בצורה טובה".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

לראשונה טיפלו בסיבה בגללה חליתי בפיברומיאלגיה ולא בסימפטום

בשיתוף מרכז איריס גייר לטיפול דרך אבחון בגלגל העין
יונג מין סון טוטנהאם. GettyImages
מה עובר על טוטנהאם? סון/GettyImages

בתקשורת האנגלית לא ריחמו על פוסטקוגלו ושחקניו: "הם יכולים להיות מאוד מודאגים, כי האופי נגמר להם כבר בחודש דצמבר. לא הגיע לטוטנהאם לנצח באף משחק ב-5 המחזורים האחרונים", סיכמו באולפן של "סקיי ספורטס". עמודי אוהדים של קבוצות היריבות לעגו לטוטנהאם על עוד הפסד כשרשמו: "פוסטקוגלו ממשיך לעשות היסטוריה בטוטנהאם ולהחזיר אותה אחורה בזמן".

  • עוד באותו נושא:
  • טוטנהאם

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully