וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פטיש בראש: ווסטהאם הפכה פיגור ל-1:2 על טוטנהאם

התרנגולים איבדו יתרון משחק חמישי רצוף. רומרו (10) כבש ראשון, בואן (52) ו-וורד פראוס הפכו (74). אברטון עלתה מעל הקו האדום אחרי 0:3 על ניוקאסל

תקציר: טוטנהאם - ווסטהאם 2:1/ספורט1

המחזור ה-15 בפרמיירליג הגיע הערב (חמישי) לסיומו עם שני משחקים: טוטנהאם שוב איבדה יתרון והפסידה לווסטהאם, בעוד אברטון הפתיעה את ניוקאסל ועלתה מעל הקו האדום עם ניצחון מרשים.

אברטון - ניוקאסל 0:3

הקבוצה הפצועה של אדי האו רצתה לרשום ניצחון שלישי רצוף בפרמיירליג אחרי הופעות טובות נגד צ'לסי ומנצ'סטר יונייטד, אבל דווקא מול אברטון שנענשה בהורדת הנקודות, היא גילתה יריבה עקשנית הנלחמת על חייה בליגה ויצאה בידיים ריקות עם הפסד כואב. אנתוני גורדון פתח ב-11 של המגפייז שהתקשו להגיע למצבים מול ג'ורדן פיקפורד, ושחקניו של שון דייץ' הראו המון אופי עם יכולת טובה והשער הגיע סוף סוף בדקה ה-79. קירן טריפייר איבד כדור, דווייט מקניל דהר כל הדרך לרחבה של ניוקאסל ובעט כדור אדיר שמרטין דוברבקה, שהחליף את ניק פופ הפצוע, לא הצליח לעצור. עבדולאי דוקורה הכפיל כעבור 7 דקות ובטו (90+7) הבטיח את שלוש הנקודות של הטופיז בתוספת הזמן. אברטון עלתה מעל הקו האדום בזכות הניצחון, ניוקאסל התרחקה מהצמרת המובילה לאירופה כשהיא רק במקום השביעי.

דקה 79: גול! 0:1 לאברטון! דווייט מקניל חטף את הכדור לקירן טריפייר שטעה בענק, דהר כל הדרך לרחבה של מרטין דוברבקה ובביצוע מושלם בעט כדור חזק לרשת.

דקה 86: גול! 0:2 לאברטון! מסירת רוחב פספסה את מקניל שיכול היה להשלים צמד, אבל עבדולאי דוקורה היה במקום כדי לבעוט כדור שטוח פנימה.

דקה 90+7: גול! 0:3 לאברטון! גם בטו הצטרף לחגיגה במתפרצת קטלנית של הטופיז, והחלוץ סיים מקרוב עם השלישי שהבטיח את הנקודות.

צפו בתקציר הניצחון של אברטון על ניוקאסל

תקציר: אברטון - ניוקאסל 0:3/ספורט1
דווייט מקניל אברטון. רויטרס
ניצל טעות של טריפייר וכבש שער גדול. מקניל/רויטרס
עבדולאי דוקורה אברטון. רויטרס
מעל הקו האדום. דוקורה/רויטרס
כריסטיאן רומרו טוטנהאם. רויטרס
קאמבק מושלם בינתיים. רומרו/רויטרס

טוטנהאם - ווסטהאם 2:1

ב-4 המחזורים האחרונים טוטנהאם עלתה ליתרון וסיימה ללא ניצחון. מול ווסטהאם היא עשתה זאת גם עם שער יתרון של כריסטיאן רומרו ששב מהשעיה ונגח בדקה העשירית את היתרון של הקבוצה של אנג' פוסטקוגלו, אך שוב יצאה בידיים ריקות עם הפסד רביעי ב-5 משחקים והתרחקות של 9 נקודות מארסנל המוליכה. התרנגולים פתחו טוב יותר עם לחץ אדיר על השער של לוקאש פביאנסקי, וכך גם השיגו את היתרון המהיר, אך המחצית השנייה הייתה בסימן ניצול ההזדמנויות של הפטישים. בדקה ה-52 ג'רוד בואן ניצל בלבול בהגנת המארחת וכבש מול ויקאריו. בדקה ה-74 זה היה ג'יימס וורד פראוס שעט על הכדור החוזר מהבעיטה של כובש השער הראשון, ומול שער ריק גלגל את השני של ווסטהאם שנותרה במקום התשיעי בטבלה עם ניצחון שלישי ב-4 המחזורים האחרונים.

דקה 10: גול! 0:1 לטוטנהאם! כדור קרן מצא את הראש של כריסטיאן רומרו שבמשחק החזרה שלו מההשעיה נגח לרשת של לוקאש פביאנסקי והעלה את המארחת ליתרון.

דקה 52: גול! ווסטהאם השוותה ל-1:1! בעיטה של מוחמד קודוס פגעה בהגנת טוטנהאם שהתבלבלה, הכדור הגיע לג'רוד בואן שמקרוב הכניע את ויקאריו והשווה את התוצאה.

דקה 74: גול! 1:2 לווסטהאם! הפטישים הפכו את התוצאה אחרי איבוד כדור של דסטיני אודוג'י שסידר לבואן בעיטה לקורה, ג'יימס וורד פראוס היה על הכדור החוזר וגלגל מול הרשת הריקה את המהפך.

ג'רוד בואן ווסטהאם. GettyImages
שוב טוטנהאם מאבדת יתרון. בואן/GettyImages
ג'יימס וורד פראוס ווסטהאם. רויטרס
מהפך בדרבי הלונדוני. וורד פראוס/רויטרס

המחזור ה-16 ייצא לדרך בשבת ב-14:30, כשליברפול תתארח אצל קריסטל פאלאס.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully