וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אינטר הביסה את אודינזה 0:4 וחזרה לפסגה, הפסד דרמטי למילאן

בליץ במחצית הראשונה עזר לנראזורי לחלוף שוב על פני יובנטוס. מוריאל כבש עם העקב והעניק לאטאלנטה 2:3 על מילאן בדקה ה-95

תקציר: אינטר - אודינזה 0:4/ספורט1

המחזור ה-15 באיטליה נמשך הערב (שבת) עם שלושה משחקים נוספים, כשבמוקד המשחקים של המילאנזיות. אינטר הביסה את אודינזה 0:4 והתרחקה עוד יותר ממילאן, שלפני כן הפסידה 3:2 לאטאלנטה בתום דרמה.

שחקני אינטר, פדריקו דימרקו, מרכוס תוראם. רויטרס
דימרקו כבש את השני, תוראם את השלישי/רויטרס

אינטר - אודינזה 0:4

ניצחון מוחץ לנראזורי, שאחרי כ-24 שעות במקום השני, שוב החליפו מקומות עם יובנטוס. הבונוס: התרחקות נוספת ממילאן וכעת הפער בין המילאנזיות עומד על 9 נקודות. אינטר השיגה את הניצחון הערב בקלילות יתרה, בעזרת בליץ מרשים לקראת סוף המחצית הראשונה. הקאן צ'לחנויולו הבקיע בפנדל (37), פדריקו דימרקו נעץ את השני בבעיטה חדה (42) ומרכוס תוראם דחק מקרוב (44) כדי לקבוע 0:3 בירידה להפסקה. לאוטרו מרטינס הוסיף את הרביעי בדקה ה-84 ואינטר עם הפרש שערים 7:37.

sheen-shitof

פתרון טבעי

גבר, הגיע הזמן לשפר את התפקוד המיני ואת הזוגיות שלך

בשיתוף גברא

צפו בתקציר הניצחון הדרמטי של אטאלנטה על מילאן

תקציר: אטאלנטה - מילאן 2:3/ספורט1
שחקני אטאלנטה חוגגים. Emilio Andreoli, GettyImages
איזו דרמה. אטאלנטה חוגגת/GettyImages, Emilio Andreoli

אטאלנטה - מילאן 2:3

בשעה טובה ומוצלחת, המארחת קטעה רצף של ארבעה משחקים ללא ניצחון בכל המסגרות, וגם רצף של חמישה משחקים ללא ניצחון מול הרוסונרי - ועשתה זאת בצורה הכי מתוקה שיש. אדמולה לוקמן חדר לרחבה ובעט כדור שפגע בפיקאיו טומורי, הטעה את מייק מניאן וקבע 0:1 בדקה ה-38. אולבייה ז'ירו השווה בנגיחה שלוש דקות בתוך תוספת הזמן של המחצית הראשונה, אלא שלוקמן השלים צמד בדקה ה-55 אחרי כדור רוחב של שארל דה קטלארה משמאל. לוקה יוביץ' איזן (80), ולאחר ההרחקה של דוידה קלאבריה (90+3) המילה האחרונה היתה שייכת ללואיס מוריאל, חמש דקות בתוך תוספת הזמן, עם שער גדול בעקב ששווה שלוש נקודות מופלאות. איזו דרמה. מילאן, שרחוקה שבע נקודות מיובנטוס, תעבור כעת להתעסק במשחק המכריע מול ניוקאסל בליגת האלופות, ביום רביעי הבא.

שחקני לאציו חוגגים. Marco Rosi - SS Lazio, GettyImages
זקאני לא חגג, החברים דווקא כן/GettyImages, Marco Rosi - SS Lazio

ורונה - לאציו 1:1

הקבוצה של מאוריציו סארי התאוששה מה-2:1 המאכזב מול סלרניטנה, אולם כעת, דווקא אחרי שלושה ניצחונות רצופים בכל המסגרות, היא שבה לאכזב ופספסה צ'אנס להתקרב לטופ 4. היריבה אמנם סופרת לא פחות מ-14 משחקים רצופים ללא ניצחון בכל המסגרות, ובכל זאת היא יכולה להיות מרוצה מהנקודה שגירדה הערב. מתיאה זקאני כבש עם העקב מול האקסית (23) ולא חגג, תומא הנרי איזן (70). בהמשך נפסל שער של ניקולו קאסלה (74), בעוד אונדריי דודה הורחק (77).

משחקי יום ראשון באיטליה

פרוזינונה - טורינו
מונצה - גנואה
סלרניטנה - בולוניה
רומא - פיורנטינה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully