וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לאיוס ואלטמן צפויים לחזור להרכב הפועל תל אביב, בוראר חוזר לסגל חדרה

בורחה למה יחפש נקודות ראשונות אחרי שני הפסדים כמאמן האדומים, קנצפולסקי חוזר. ניסו אביטן תרגל מערך עם שלושה בלמים

תקציר ניצחונה של מ.ס. אשדוד 1:2 על הפועל תל אביב/ספורט1

הפועל תל אביב

לאחר שני הפסדים רצופים תחת בורחה למה, הפועל תל אביב תארח מחר (שבת) את הפועל חדרה בתקוה לחזור למסלול הניצחונות ולהימנע ממשבר מקצועי תחת המאמן החדש, שעדיין לא צבר נקודה במשרתו החדשה. למה לא תירגל הרכב ומתלבט בנוגע ל-11, אך הוא ייאלץ להסתדר ללא מאוויס צ'יבוטה בהרכב. מי שצפויים לחזור להרכב לעומת המשחק באשדוד הם עומרי אלטמן והישאם לאיוס. בקישור, אל ים קנצפולסקי יחזור לסגל, כאשר עדיין לא ברור האם בריאן פסי יפתח בשל עומס.

מאמן הפועל תל אביב בורחה למה. לירון מולדובן
ישיג נקודות ראשונות כמאמן הפועל תל אביב? בורחה למה/לירון מולדובן

הפועל חדרה

הפועל חדרה תגיע מחר למשחק חוץ נגד הפועל תל אביב בבלומפילד ותנסה התאושש מהפסד הבית 2:0 לריינה מוקדם יותר השבוע. כחלק מהלקחים שהופקו מההפסד, המאמן ניסו אביטן מתכנן לעשות רוטציה בהרכב הראשון, גם בשל אי שביעות רצונו מהיכולת של כמה שחקנים וגם מתוך הבנה שבסגל הקצר של הקבוצה, זה בלתי אפשרי לפתוח פעם שלישית ברציפות עם אותם שחקנים. אביטן יחסר את אביב לין המורחק וכן את ניב גוטליב הפצוע.

על פי האימון המסכם נראה שחדרה תעבור למערך הגנתי מעובה יותר, כאשר סולימאן קוליבאלי יפתח במרכז ההגנה, לצידם של עידו לוי ופיליפ איפולה, כאשר נשקלת אפשרות גם לפתוח עם קויה מבאה בעמדת המגן השמאלי, במקומו של איציק שולמייסטר. עילאי טרוסט שנכנס כמחליף בשני המשחקים האחרונים, יפתח בקישור על חשבונו של גוטליב הפצוע. סמי בוראר, שחזר לישראל בכושר ירוד, הגביר השבוע את קצב האימונים ויכלל מחר בסגל. בוראר לא התלבש בשני משחקיה האחרונים של חדרה ומחר הוא אף עשוי לקבל מספר דקות כמחליף.

ניסו אביטן לקראת המשחק מחר: "אנחנו מגיעים למשחק חוץ קשה מול יריבה איכותית מאוד שתרצה לחזור למסלול הניצחונות. אנחנו באים אחרי משחק פחות טוב ונרצה לחזור לעשות את הדברים בצורה טובה יותר כדי שנצליח לחזור הביתה עם נקודות. עומס? ברור שהוא משפיע, אבל העומס הוא אצל כולם. אני מאוד מקווה שנהיה נחושים ורעבים מספיק ושנדע לא לבצע טעויות על מנת לקחת 3 נקודות".

עוד בוואלה!

חווית גלישה וטלוויזיה איכותית בזול? עכשיו זה אפשרי!

לכתבה המלאה
סמי בוראר שחקן הפועל חדרה ביציע. שלומי גבאי
חזר בכושר ירוד. סמי בוראר/שלומי גבאי

טריוויה

* המאזן ב-28 מפגשים בליגה הראשונה: 4:13 להפועל תל אביב בניצחונות ועוד 11 תוצאות תיקו.

* הפועל תל אביב חזרה מהפגרה הכפויה עם שני הפסדים וגם בבית יש לה שני הפסדים רצופים. בתחילת העונה שעברה היה לה רצף של שלושה כאלה כמארחת.

* כל 11 משחקי הליגה האחרונים של הפועל חדרה הגיעו להכרעה: שלושה ניצחונות לעומת שמונה הפסדים.

* אלעד מדמון, היחיד שכבש שלושער העונה בליגת העל, חתום על ארבעה מחמשת שעריה של הפועל חדרה העונה. השער הנוסף: פנדל של ארון לייה איסקה.

* ניסו אביטן, שהיה בלתי מנוצח בשישה משחקים מול הפועל תל אביב לפני שאימן אותה (שני ניצחונות וארבע תוצאות תיקו), הפסיד לה בכל שלושת המפגשים מאז הפרידה. זה קרה עם שלוש קבוצות שונות: הפועל רעננה, בני סכנין והפועל חדרה.

הרכבי הקבוצות

שופט: דקל צינו
אצטדיון: בלומפילד

משחקי המחזור השמיני:

שבת, 15:00: הפועל פתח תקוה - מ.ס. אשדוד
שבת, 17:30: מכבי בני ריינה - מכבי פתח תקוה
שבת, 19:30: הפועל תל אביב - הפועל חדרה (ספורט2)

ראשון, 19:30: הפועל ירושלים - הפועל חיפה (ספורט3)
ראשון, 20:00: בני סכנין - מכבי תל אביב (ספורט2)
ראשון, 20:30: מכבי חיפה - בית"ר ירושלים

שני, 20:00: מכבי נתניה - הפועל באר שבע (ספורט4)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully