וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מדר ופנרבחצ'ה הפסידו בברצלונה, אולימפיאקוס עצרה את באיירן

עודכן לאחרונה: 9.12.2023 / 0:05

הרכז הישראלי קלע 6 נקודות, אך הטורקים נכנעו 89:81 וסופרים שבעה הפסדי חוץ ביורוליג, בעוד הקטלאנים שמרו על מאזן מושלם בבית. 69:77 ליוונים, ג'יימס הוביל את מונאקו לניצחון בליטא

תקציר הניצחון 80:95 של הפועל תל אביב אצל צדביטה לובליאנה ביורוקאפ/ספורט1

חוץ מהביקור של מכבי תל אביב בבולוניה, ביורוליג התקיימו הערב (שישי) חמישה משחקים נוספים במסגרת המחזור ה-13.

ז'לגיריס קובנה - מונאקו 83:79

מלבד ההפסד הלא מחמיא בידי אלבה ברלין שלשום, הליטאים התבשרו גם כי לוקאס לקאביצ'יוס ייעדר לחודש אחרי שעבר ניתוח להסרת תוספתן ובכך הרכז הצטרף לבריידי מאנק וארנאס בוטקביצ'יוס שכבר נמצאים ברשימת הפצועים של ז'לגיריס. הליטאים בסגל הדליל נתנו פייט ובזכות רבע שלישי נהדר שבו ניצחו 11:22 חזרו למשחק, אבל בדקות הסיום כבר לא עמדו בלחץ שהפעילו מייק ג'יימס וחבריו ששבו לנצח אחרי ההפסד לפרטיזן בלגרד בתום הארכה באמצע השבוע. האיטלקים עוד נחלצו מפיגור והשוו ל-63:63 לקראת חמש הדקות האחרונות, במהלכם מייק ג'יימס, אלי אוקובו וג'רון בלוסומגיים בשלשה מכרעת גמרו עניין. ג'יימס הצטיין עם 25 נקודות, 8 כדורים חוזרים ו-4 חטיפות ועלה למקום השלישי ברשימת קלעי היורוליג בכל הזמנים.

אולימפיאקוס - באיירן מינכן 69:77

סגנית אלופת אירופה ספגה מול ריאל מדריד את ההפסד השני שלה ברציפות, השלישי העונה בבית, ונותרה מחוץ לשישייה הראשונה. הערב היא הוציאה תסכול על הבווארים, שנעצרו אחרי שלושה ניצחונות - באיירן הייתה הקבוצה עם הרצף הפעיל הארוך ביותר בליגה. אולימפיאקוס עצרה את באיירן על 8 נקודות בלבד ברבע הראשון ועל אף שהאורחים הצליחו לצמק את ההפרש אט-אט, זה הגיע מאוחר מדי והיה מעט מדי כדי למחוק את הפיגור הגדול. קרסן אדוארדס עם 11 נקודות הוביל את קלעי האורחת, אלק פיטרס ותומאס ווקאפ (7 אסיסטים) עם 14 נקודות כל אחד הובילו את קלעי באיירן, יאנוליס לרנצקיס הוסיף 13 ו-12 קלע ניקולה מילוטינוב.

שחקן אולימפיאקוס קוסטאס פפאניקולאו. Emanuele Cremaschi, GettyImages
קוסטאס פפאניקולאו ואולימפיאקוס עצרו את המומנטום של באיירן/GettyImages, Emanuele Cremaschi

ברצלונה - פנרבחצ'ה 81:89

שתי הקבוצות שמטו במחזור האחרון יתרונות דו-ספרתיים בדרך להפסדים צמודים והפעם היו אלו הקטלאנים שמחקו פיגור כפול וניצחו. ברצלונה ירדה להפסקה בפיגור 50:38 אחרי שסקוטי ווילבקין קלע עם הבאזר, אבל כל היתרון נמחק ברבע השלישי, המהפך הושלם מיד עם פתיחת הרבע הרביעי וברצלונה שמרה על המאזן הביתי המושלם בכל המסגרות - הודות לאיבוד כדור של ווילבקין לפני הדקה האחרונה של ההתמודדות כאשר היתרון של המארחת עמד על 5 נקודות. ים מדר שיחק רק 9:39 דקות וקלע בהן 6 נקודות, גם לקח 2 כדורים חוזרים ואיבד פעם אחת, את פנר הוביל נייג'ל הייס דייויס עם 18 נקודות וג'ונתן מוטלי קלע 15, טיילר דורסי ו-ווילבקין תרמו 13 ו-10 בהתאמה ולא הצליחו למנוע הפסד שביעי רצוף מחוץ לאולמם הביתי. בברצלונה היה זה ווילי הרננגומס שקלע 21 נקודות והיה רחוק כדור חוזר מדאבל-דאבל, לפרוביטולה קלע 15 נקודות.

באסקוניה - הכוכב האדום בלגרד 85:87

מילוש תאודוסיץ' עלה באמצע השבוע למקום השישי בטבלת האסיסטים של כל הזמנים ביורוליג, כשמסר 9 כאלה והגיע ל-1,345 בסך הכל בעונתו ה-12 במפעל, אבל קבוצתו המשיכה במומנטום השלילי ורשמה נגד ולנסיה הפסד שלישי בארבעה מחזורים. הערב הוא סיפק עוד 6 אסיסטים וגם קלע 13 נקודות, אבל זה שוב לא הספיק לאורחים מסרביה על אף שגם רוקאס גיידראיטיס הליטאי בלט נגד האקסית עם 24 נקודות (5 מ-8 לשלוש), אבל גם החטיא שלשה עם הבאזר. הם התקשו מול השלישייה הדומיננטית של הבאסקים בראשות מרקוס הווארד שקלע 17, טדאס סדקרסקיס תרם 18 נקודות ולקח 8 ריבאונדים וצ'ימה מונקה קלע 15. קודי מילר-מקינטייר חילק 11 אסיסטים.

וילרבאן - ולנסיה 78:55

הצרפתים לא הצליחו להפתיע את מכבי תל אביב למרות שהיו קרובים מאוד לכך והפעם כהובסו כהוגן בביתם מול ולנסיה שהשיגה ניצחון שני רצוף, שמגיע אחרי רצף של חמישה הפסדים. נועם יעקב לא שותף בחגיגה של ולנסיה, בהובלת אוז'ליי שקלע 16 ו-14 של כריס ג'ונס.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully