וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גיל הזהב: מרקו בלינלי וטוקו שנגליה הכניעו את מכבי תל אביב

לורנזו בראון רשם ערב נפלא עם 26 נקודות, ווייד בולדווין הוסיף 20, אבל הצהובים נכנעו למפגן עוצמה של הכוכבים הוותיקים של הפתעת העונה, והפסידו 100:90. שנגליה חגג עם 27 ו-8 ריבאונדים, בלינלי תרם 22 וגם האקט ודאנסטון הזכירו נשכחות

מכבי תל אביב נתנה הערב (שישי) פייט לוירטוס בולוניה, הפתעת העונה ביורוליג, אבל בסופו של דבר נכנעה 100:90, וסיימה את השבוע הכפול בטעם חמצמץ. לורנזו בראון ניפק משחק נפלא עם 26 נקודות, 5 אסיסטים ו-6 ריבאונדים, ווייד בולדווין סייע לו עם 20, אבל הצהובים נפלו קורבן למופע מרשים של הכוכבים הוותיקים של וירטוס.

טוקו שנגליה בן ה-32 צלף 27 נקודות ותרם גם 8 ריבאונדים, מרקו בלינלי בן ה-37 קלע 22, דניאל האקט בן ה-35 הוסיף 12 ו-8 אסיסטים וכמוהו, גם בריאנט דאנסטון בן ה-37 היווה פקטור חשוב במחצית השנייה וסיים עם 9 נקודות.

בשורה התחתונה, ההגנה הנרפית שוב הייתה בעוכריה של הקבוצה של קטש. מכבי תל אביב ספגה העונה 90 נקודות ומעלה ב-8 מתוך 13 מחזורי יורוליג, כולל ארבע פעמים בחמשת המשחקים האחרונים. זה היה המשחק השני העונה שבו היא סופגת 100 נקודות - וככה אי אפשר לנצח.

לורנזו בראון, מכבי תל אביב. Virtus Segafredo Bologna, אתר רשמי
משחק פנטסטי לא הספיק. לורנזו בראון/אתר רשמי, Virtus Segafredo Bologna

מהלך המשחק

קטש פתח בחמישייה הקבועה עם לורנזו בראון, ווייד בולדווין, בונזי קולסון, ג'ייק כהן וג'וש ניבו. בולדווין פתח טוב עם 5 נקודות ואסיסט, אבל שנגליה קלע את 7 הנקודות הראשונות של וירטוס, שנראתה בשליטה בדקות הראשונות. ארבע דקות וחצי לתום הרבע, סל של ריברו קלע 16:16. לורנזו בראון נראה אסרטיבי ומפוקס בדקות הבאות, הגיע ל-9 נקודות אישיות ושמר את מכבי תל אביב ביתרון קל. בלינלי נחסם על ידי קליבלנד על הבאזר של הרבע, בסיומו הוליכו הצהובים 28:29.

מנקו צלף שלשה בפתיחת הרבע ומכבי תל אביב הובילה 28:34, אבל מכאן וירטוס יצאה לריצת 0:9 בראשות שנגליה שכבר הגיע לדו ספרתי. סלים של בראון וריברו החזירו את היתרון לצד של מכבי. בלינלי עלה מהספסל וחימם את הידית עם 5 נקודות רצופות, אבל בראון המצוין כבר הגיע ל-16 נקודות אישיות, וקבע 49:49 עם הירידה להפסקה.

אייזאה קורדינייה, וירטוס בולוניה, מול ווייד בולדווין, מכבי תל אביב. Virtus Segafredo Bologna, אתר רשמי
ההגנה לא עבדה. קורדינייה מול בולדווין ובראון/אתר רשמי, Virtus Segafredo Bologna

סלים של בלינלי והאקט פתחו את הרבע השלישי, ומנגד בולדווין הגיב עם סל קשה. המומנטום של וירטוס נמשך עם שלשה נוספת של בלינלי, תמיר בלאט הגיב כשעלה ללוח לראשונה הערב עם שלשה, אבל מיד ספג סל ועבירה מהאקט בצד השני, וארבע דקות מפתיחת הרבע האיטלקים הובילו 61:67. קטש ספג טכנית, בראון ירד לספסל והאיטלקים ניצלו זאת כדי לעלות ליתרון דו ספרתי לראשונה במשחק. הפער הגיע ל-11 עד שלורנזו בראון מיזער נזקים ועם חמש נקודות רצופות הוריד את מכבי תל אביב לרבע האחרון בפיגור סביר. 72:78 לוירטוס עם סיום הרבע השלישי.

קטש פתח את הרבע האחרון ללא לורנזו בראון, והעונש הגיע במהירות. סלים של דאנסטון והאקט נתנו לוירטוס שוב יתרון דו ספרתי, 74:84, כשנותרו שבע דקות לסיום. סל של בראון ושלשה של בולדווין שבאה אחרי סדרת פעולות רעות שלו, צימקו ל-84:79. מכבי תל אביב התקרבה והורידה למינוס 3 בלבד, אבל פעולות גדולות של שנגליה הכריעו את המשחק סופית. 90:100 לוירטוס בסיום.

אוגניין דובריץ', וירטוס בולוניה, מול בונזי קולסון, מכבי תל אביב. Virtus Segafredo Bologna, אתר רשמי
לא רחוק, לא מספיק קרוב. קולסון מול דובריץ'/אתר רשמי, Virtus Segafredo Bologna

סטטיסטיקה

קלעו למכבי תל אביב: לורנזו בראון 26 (6 ריבאונדים, 5 אסיסטים), ווייד בולדווין 20 (3 אסיסטים, 4 איבודים), בונזי קולסון 10, רומן סורקין 8, ג'וש ניבו 7, חסיאל ריברו 6, אנטוניוס קליבלנד 5, תמיר בלאט ורפי מנקו כל אחד, ג'ייק כהן 2.

קלעו לוירטוס: טוקו שנגליה 27 (10 מ-13 מהשדה, 8 ריבאונדים), מרקו בלינלי 22, דניאל האקט 12 ו-8 אסיסטים, ג'יילין סמית' 10, בריאנט דאנסטון 9, איפה לונדברג 6, אייזאה קורדינייה וג'ורדן מיקי 5 כל אחד, אוגניין דובריץ' 4.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully