וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"ויאריאל הסתבכה מול מכבי חיפה הנחותה, שריחמה עליה בסיום"

ב"אס" הודו שאווירה "קרה ומוזרה" הקשתה על הספרדים, אך ביקרו: "היו צריכים לנצח בקלות, בדקות האחרונות התקרבו יותר לפיגור מאשר ליתרון". מרסלינו הודה: "אני לא מרוצה"

תקציר: ויאריאל - מכבי חיפה 0:0/ספורט1

במכבי חיפה יצאו מרוצים מהתיקו 0:0 אצל ויאריאל אמש (רביעי), אבל לעומתם, הקבוצה הספרדית הרבה פחות מסופקת מהתוצאה במשחק ההשלמה מהמחזור השלישי בליגה האירופית. המאמן מרסלינו הבהיר זאת אחרי תיקו שמכריח את "הצוללת הצהובה" לנצח בחוץ את ראן בשבוע הבא כדי לסיים את שלב הבתים במקום הראשון ולעלות ישירות לשמינית הגמר, בלי להתמודד בפלייאוף עם אחת הקבוצות שתסיים שלישית בליגת האלופות.

"היו לנו 15-20 דקות טובות בפתיחת המשחק, בשארית הזמן עשינו את מה שאנחנו לא צריכים. פגשנו יריבה שהסתגרה ולא מצאנו פתרונות, לכן די ברור שאני לא מרוצה ממה שראיתי היום", אמר מרסלינו במסיבת העיתונאים.

בתקשורת הספרדית סיפקו לוויאריאל את התירוצים. ב"אס" ציינו שרוב האצטדיון היה ריק בגלל נהלי האבטחה הנוקשים שנקבעו לאור הגעתה של קבוצה ישראלית בזמן המלחמה כאן בארץ, מה שגרם לאווירה "קרה ומוזרה" עבור ההרכב המשני שהעלה מרסלינו, כאשר בכל מקרה נותר לצהובים סיכוי לסיים בפסגה אם ינצחו את ראן.

שחקן ויאריאל אטיין קאפו מאוכזב אחרי תיקו נגד מכבי חיפה. רויטרס
ויאריאל הסתבכה לקראת מחזור הסיום. אטיין קאפו/רויטרס
מרסלינו מאמן ויאריאל. רויטרס
לא מרוצה, ובצדק. מרסלינו/רויטרס

יחד עם זאת, באותו אתר גם הבהירו: "ויאריאל הסתבכה מול מכבי חיפה נחותה ממנה בבירור, היא הייתה צריכה לנצח בקלות. זו מעידה נגד יריבה פחות טובה שצברה רק 2 נקודות מ-15 אפשריות". עוד נכתב ב"אס" כי "למעשה, בדקות האחרונות ויאריאל הייתה יותר קרובה לפיגור מאשר ליתרון. מכבי חיפה 'ריחמה' בשתי הזדמנויות גדולות, שבהן פיירו ודוד לא הצליחו להכניע את ריינה".

מרסלינו העדיף לא להשתמש בתירוצים: "הנסיבות והסיטואציה שבהן המשחק התקיים לא היו אמורות להשפיע".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully