וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פלמייראס זכתה באליפות שנייה ברציפות, סנטוס ירדה לראשונה

תואר 12 לירוקים בליגה הברזילאית, אנדריק כבש ב-1:1 מול קרוזיירו. מועדון הבית של פלה וניימאר ירד 115 שנה לאחר הקמתו

תקציר משחק ההכתרה של פלמייראס מול קרוזיירו/ספורט1

פלמייראס הוכתרה הלילה (בין רביעי לחמישי) לאלופת ברזיל בפעם השנייה ברציפות, בתום מחזור סיום שסיפק דרמות גם בתחתית הטבלה, כאשר סנטוס ירדה לראשונה ב-115 שנות קיומה לליגת המשנה.

נתחיל עם הזוכה בתואר. נער הפלא בן ה-17 וחצי, אנדריק שבעונת 2024/25 יצטרף לריאל מדריד שרכשה אותו לפני שנה תמורת 37.5 מיליון יורו, כבש את שערו ה-11 העונה ולמרות שהיריבה קרוזיירו השוותה ל-1:1, התיקו הספיק לפלמייראס על מנת להבטיח את האליפות ה-12 בתולדותיה.

למעשה גם הפסד היה מספיק לירוקים, כיוון שהמתחרות שהיו חייבות לנצח - ספגו הפסדים מביכים. אתלטיקו מיניירו שהייתה שנייה הובסה לא פחות מ-4:1 על ידי באהיה, שבזכות שלוש הנקודות שרדה בליגה הבכירה. פלמנגו, שגם לה היה סיכוי לתואר, נכנעה 1:0 לסאו פאולו שסיימה עונה מאכזבת במקום ה-11.

מי שסיימה כסגנית האלופה היא גרמיו, שניצחה בחוץ 2:3 את מחזיקת גביע ליברטדורס הטרייה פלומיננזה, עם צמד של לואיס סוארס שערך את הופעתו האחרונה בהחלט במועדון.

שחקן פלמייראס אנדריק חוגג אליפות. DOUGLAS MAGNO/AFP, GettyImages
בקרוב באירופה. אנדריק כבש את שער האליפות/GettyImages, DOUGLAS MAGNO/AFP
פלמייראס אלופת ברזיל לשנת 2023. DOUGLAS MAGNO/AFP, GettyImages
תואר 12 בתולדותיה בליגה. פלמייראס חוגגת/GettyImages, DOUGLAS MAGNO/AFP

עוד קבוצה שניצלה מירידה היא ואשקו דה גאמה, שקטעה רצף של ארבעה מחזורים ללא ניצחון בדיוק בזמן: היא גברה 1:2 על רד בול בראגנטינו שנאבקה על כרטיס לגביע ליברטדורס. הניצחונות שלה ושל באהיה שלחו כאמור את סנטוס לליגה השנייה, בפעם הראשונה בתולדות המועדון שגידל את פלה וניימאר.

כעת נותרו רק שלוש קבוצות שמעולם לא ירדו מהליגה הראשונה: סאו פאולו ופלמנגו הן הבכירות שבהן, והשלישית היא קויאבה שרק בשנים האחרונות רשמה העפלת בכורה לליגה הבכירה בברזיל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully