וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מאחורי המשבר של סיטי: "זו לא נראית כמו קבוצה של גווארדיולה"

קלופ בטוח ש"להספיד אותם יהיה הבדיחה הגדולה בהיסטוריה של הכדורגל", אבל אחרי תצוגת הנפל מול וילה בה נשבר שיא שלילי של קבוצה של פפ בבעיטות לשער, הפרשנים באנגליה תוהים האם היא בכלל תיאבק על האליפות: "אין תכנית, אין זהות, אין פתרונות"

תקציר: אסטון וילה - מנצ'סטר סיטי 0:1/ספורט1

מחזור מרתק נערך אתמול (רביעי) באנגליה, כאשר במרכזו נמצאת מנצ'סטר סיטי הדועכת, שהפסידה 1:0 לאסטון וילה ורשמה משחק ליגה רביעי ברציפות ללא ניצחון כשהיא צונחת למקום הרביעי. אסטון וילה עקפה אותה, ארסנל שבפסגה רחוקה ממנה 6 נקודות, וגם ליברפול נראית בטוחה מעל האלופה - אבל יורגן קלופ יודע שאסור להספיד את פפ גווארדיולה וקבוצתו.

אחרי הניצחון של ליברפול 0:2 על שפילד יונייטד, קלופ נשאל אם לדעתו המירוץ יהיה בין ליברפול לארסנל, וענה: "לא יודע מי תזכה, אין לי מושג. אם מישהו מספיד את מנצ'סטר סיטי, זו תהיה הבדיחה הכי גדולה בהיסטוריה של הכדורגל. אין בזה שום היגיון.

"ארסנל תמיד נלחמת, והיה לה קשה כמו שלנו היה יומיים לפני כן, אסטון וילה מדהימה, יונייטד נמצאת שם וצוברת נקודות, צ'לסי תמיד חזקה, וצריך הרבה מזל ולהימנע מפציעות, אז לא, אין לי מושג איך העונה הזאת תיגמר".

ארלינג הולאנד, מנצ'סטר סיטי, מאוכזב. James Baylis - AMA, GettyImages
משחק במעמד צד אחד - כולל שפל היסטורי לקבוצה של פפ. הולאנד מאוכזב/GettyImages, James Baylis - AMA

צפו בתקציר הניצחון של ליברפול

תקציר: שפילד יונייטד - ליברפול 2:0/ספורט1

ההפסד אתמול היה הרבה יותר מסתם נורת אזהרה לאלופה. וילה שלטה ללא עוררין במשחק, בעטה לא פחות מ-22 פעמים לשער, ופרשן הטלוויזיה מרטין אוניל, מאמן וילה לשעבר, אמר ש"למזלה של סיטי, זה לא הסתיים ב-0:3 או 0:4". בסך הכל, סיטי ייצרה שתי בעיטות בלבד לשער - הכי מעט אי פעם לקבוצה של פפ גווארדיולה במשחק ליגה.

גווארדיולה הודה אחרי ההפסד: "אסטון וילה שיחקה טוב יותר. במחצית הראשונה לא זזנו בהנעת הכדור, והמחצית השנייה הייתה הרבה הרבה יותר טובה והיו לנו הזדמנויות, אבל התקשנו למצוא את המסירה והתנועות ברגעים הנכונים.

"בשנים האחרונות מצאנו דרך לנצח משחקים גם כשקצת התקשינו ואנחנו חייבים למצוא את הדרך. זה התפקיד שלי למצוא פתרון. הדינמיקה משתנה כשמנצחים במשחקים. וכשהקבוצה השנייה טובה יותר, צריך להכיר בזה".

פפ גווארדיולה, מאמן מנצ'סטר סיטי. James Gill - Danehouse, GettyImages
זה לא עובד. פפ/GettyImages, James Gill - Danehouse

מרטין אוניל הוסיף ואמר ש"אסטון וילה נראתה פשוט נהדר, בעוד מנצ'סטר סיטי ממש מאכזבת. הם לא הצליחו להיכנס למשחק, הם לא הצליחו לעמוד באנרגיות של וילה. זו לא נראית כמו קבוצה של פפ גווארדיולה".

אנדי טאונסנד, שחקן עבר של וילה, כתב ש"אני לא חושב שפפ גווארדיולה ראה אי פעם קבוצה שלו מובסת בצורה כזו מבחינה טקטית ומבחינת מאמץ על המגרש. וילה פשוט רמסה את סיטי, לא רואים דבר כזה בכל יום".

שחקן העבר של סיטי גאל קלישי, אמר לתקשורת האנגלית: "בדרך כלל כשצופים במנצ'סטר סיטי, אפשר לראות תכנית משחק וזהות קבוצתית. הערב לא ראיתי שום פתרונות, שום תנועה, שום הצטרפות חכמה מאחור. זה מפתיע מאוד".

סיטי חסרה שחקני מפתח לתקופות ארוכות העונה כשהבולט שבהם הוא קווין דה בראונה, אתמול גם ארלינג הולאנד לא היה במיטבו, אבל נראה שהמנוע האמיתי של סיטי הוא בכלל רודרי. למעשה, סיטי הפסידה חמישה משחקים העונה ולכולם יש מכנה משותף - הקשר הספרדי נעדר מהם.

"רודרי שחקן חשוב מאוד, אבל אנחנו חייבים למצוא דרכים לנצח גם בלעדיו. לאורך השנים שלי במועדון מצאנו דרך לנצח, גם כששיחקנו היטב, וגם כשפחות. אנחנו חייבים למצוא פתרון, וזו אחריותי המלאה".

צפו בתקציר הניצחון של יונייטד

תקציר: מנצ'סטר יונייטד - צ'לסי 1:2/ספורט1

מאמן נוסף שהרגיש לחץ הוא אריק טן האח, שנשם לרווחה אחרי ה-1:2 של מנצ'סטר יונייטד על צ'לסי, שהגיע אחרי ימים קשים שכללו דיווחים על חדר ההלבשה שאיבד בו אמון.

"יש לנו חדר הלבשה טוב", אמר מאמן יונייטד, "זה לא רק ה-11 על המגרש. הם טובים להפליא עבור הקבוצה, ועם כל כך הרבה משחקים, אתה צריך לעשות רוטציה". המראיין שאל את טן האח: "בכלי תקשורת רבים נכתב כי 50 אחוז מהשחקנים איבדו את האמון בך. איך זה השפיע עליך?". טן האח: "זה לא. כי אני יודע את האמת. ואתה ראית את האמת הלילה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully