וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ירדה על ארבע: מנצ'סטר סיטי הפסידה 1:0 לאסטון וילה בדרך למקום הרביעי

הטרבליסטית בהופעה הרעה ביותר שלה העונה רשמה משחק רביעי ברציפות ללא ניצחון, לראשונה מאז אפריל 2017, כשביילי (74) הכריע. צמד של מקטומיניי העניק למנצ'סטר יונייטד 1:2 על צ'לסי, ליברפול התקרבה לארסנל המוליכה עם 0:2 על שפילד יונייטד

תקציר: אסטון וילה - מנצ'סטר סיטי 0:1/ספורט1

תחילת המחזור ה-15 של הפרמיירליג פתח את התיאבון עם ה-3:4 המטורף של ארסנל, אך הערב (רביעי) הדרמות המשיכו עם משחקי ענק שהבטיחו שהעונה באנגליה תהיה מיוחדת. מנצ'סטר סיטי הפסידה לאסטון וילה שעקפה אותה בטבלה, ליברפול גברה על שפילד יונייטד והתקרב למוליכת הטבלה ומנצ'סטר יונייטד ניצחה את צ'לסי.

לאון ביילי, שחקן אסטון וילה. GettyImages
כבר במקום השלישי. ביילי/GettyImages
אמיליאנו מרטינס שוער אסטון וילה הודף ארלינג הולאנד מנצ'סטר סיטי. GettyImages
צמד הצלות גדול. מרטינס מונע מהולאנד לכבוש/GettyImages

אסטון וילה - מנצ'סטר סיטי 0:1

באפריל 2017 מנצ'סטר סיטי רשמה בפעם האחרונה 4 משחקים רצופים ללא ניצחון בפרמיירליג. גם אז פפ גווארדיולה היה על הקווים, אבל אלו היו ימים הראשונים במועדון. מאז, הטרבליסטית הספיקה לזכות ב-5 אליפויות ובליגת האלופות ולהפוך לאחת הקבוצות הטובות בעולם. אחרי 3 תוצאות תיקו עם צ'לסי, ליברפול וטוטנהאם, האלופה קיוותה לצאת לדרך חדשה ולצמצם את הפער מארסנל המוליכה ומליברפול שבמקום השני, אך אונאי אמרי ושחקניו המשיכו להוכיח שהבית בברמינגהאם הוא דבר מיוחד. סיטי התקשתה מול הדומיננטיות של המארחת שרשמה ניצחון 14 ברציפות בפרמיירליג בבית וראשון על האלופה מאז ספטמבר 2013. לאון ביילי (74) עשה את ההבדל עם מהלך נהדר ובעיטה שפגעה ברובן דיאס, הטעתה את אדרסון ונכנסה לרשת. הפסד מאכזב של האלופה שנראתה רע מאוד, וילה כבר במקום השלישי בטבלה, 2 נקודות מעל סיטי שירדה למקום הרביעי ו-4 בלבד מארסנל המוליכה.

דקה 45: דוגלאס לואיז חגג כבר את היתרון של וילה אחרי נגיחה מוצלחת, אבל לוקה דין שהרים את הכדור מסר אותו כבר שהיה מעבר לקו החוץ והשער נפסל מהר.

דקה 74: גול! 0:1 לאסטון וילה! לאון ביילי דהר קדימה וחלף מצד ימין לשמאל על פני שחקני ההגנה של סיטי, הטעה את רובן דיאס ובעט כדור שפגע בו ונכנס לרשת של אדרסון.

לאון ביילי, שחקן אסטון וילה. GettyImages
בדרך לניצחון יוקרתי. ביילי/GettyImages
רוברט סאנצ'ס שוער צ'לסי. רויטרס
עצר בעיטה חלשה של פרננדש. סאנצ'ס/רויטרס
תקציר ניצחונה של מנצ'סטר יונייטד 1:2 על צ'לסי/ספורט1

מנצ'סטר יונייטד - צ'לסי 1:2

השדים האדומים אמנם על סף הדחה מליגת האלופות וההפסד לניוקאסל לא סייע יותר מדי למורל באולד טראפורד, אבל הקבוצה של אריק טן האח השיגה שלוש נקודות חשובות בקרב המאכזבות בזכות סקוט מקטומיניי ועלתה למקום השישי בטבלה. זה התחיל בכלל עם החמצת פנדל של ברונו פרננדש בדקה התשיעית, אך כעבור 10 דקות הקשר הסקוטי העלה את יונייטד ליתרון. רגע לפני הירידה להפסקה, קול פאלמר במבצע אישי נהדר הכניע את אנדרה אונאנה (45) והשווה את התוצאה. בדקה ה-69 אלחנדרו גרנאצ'ו סידר למקטומיניי את השני שלו ושל יונייטד עם נגיחה מקרוב במשחק 11 ברציפות ללא הפסד לצ'לסי בפרמיירליג.

דקה 9: ברונו פרננדש החמיץ פנדל! אנסו פרננדס דרך על אנטוני ברחבה ולאחר התבוננות על מסך ה-VAR, השופט הצביע על הנקודה הלבנה. הקפטן של השדים האדומים ניגש לבעוט, אך בעט חלש ורוברט סאנצ'ס עצר בקלות.

דקה 19: גול! בעיטה של הארי מגווייר נהדפה על ידי סאנצ'ס, אבל סקוט מקטומיניי היה על הכדור החוזר והעלה את מנצ'סטר יונייטד ל-0:1 על צ'לסי!

דקה 45: גול! צ'לסי השוותה ל-1:1! קול פאלמר חלף בקלות על פני ויקטור לוינדלוף ומגווייר ובבעיטה חלשה יחסית, אך מדויקת, השווה את התוצאה.

דקה 69: גול! מנצ'סטר יונייטד חזרה להוביל עם 1:2! אלחנדרו גרנאצ'ו הרים לפינה הרחוקה ברחבה, מקוטימיניי המתין ונגח מקרוב.

סקוט מקטומיניי מנצ'סטר יונייטד. GettyImages
המשיך בכושר הכיבוש שלו העונה. מקטומיניי/GettyImages
קול פאלמר צ'לסי. GettyImages
ביצוע מושלם. פאלמר/GettyImages
וירג'יל ואן דייק ליברפול. רויטרס
הפער מארסנל ירד ל-2 נקודות. ואן דייק/רויטרס

שפילד יונייטד - ליברפול 2:0

הקבוצה של יורגן קלופ סופרת כבר שישה ניצחונות רצופים על נועלת הטבלה שהסתבכה עם הפסד 12 העונה. ליברפול הצליחה לצמצם מחדש את הפער מארסנל המוליכה, אחרי שזו ניצחה בדרמטיות 3:4 את לוטון, ולהחזיר את ההפרש ל-2 נקודות בלבד, כאשר בשבת היא תוכל לעלות זמנית לפסגה אם תנצח את קריסטל פאלאס. הקפטן, וירג'יל ואן דייק, העלה את קבוצת ליתרון בדקה ה-37 כשבעט מהאוויר אחרי כדור קרן של טרנט אלכסנדר ארנולד. דרווין נונייס בישל לדומיניק סובוסלאי בתוספת הזמן (90+4) את השני וליברפול שוב מרחק נגיעה מארסנל.

דקה 37: גול! כדור קרן מצא את וירג'יל ואן דייק פנוי לחלוטין, והקפטן של ליברפול העלה אותה ליתרון 0:1 עם בעיטה מהאוויר!

דקה 90+4: גול! 0:2 לליברפול שסגרה את הסיפור! דרווין נונייס חטף כדור בחצי המגרש של שפילד, העביר מסירת רוחב לדומיניק סובוסלאי שסיים מקרוב לחיבורים.

משחקים נוספים:

פולהאם - נוטינגהאם פורסט 0:5
לפולהאם: אלכס איוובי (30 ו-74), ראול חימנס (34 ו-55), טום קיירני (86)

ברייטון - ברנטפורד 1:2
לברייטון: פסקל גרוס (31), הינשלווד (53). לברנטפורד: בריאן אמבומו (27 בפנדל)

קריסטל פאלאס - בורנמות' 2:0
לבורנמות': מרכוס סנסי (25), קיפר מור (90+1)

וירג'יל ואן דייק חוגג עם דומיניק סובוסלאי, שחקני ליברפול. רויטרס
צמד הכובשים. ואן דייק וסובוסלאי/רויטרס
תקציר: שפילד יונייטד - ליברפול 2:0/ספורט1

המחזור ה-15 בליגה האנגלית יסתיים ביום חמישי בערב ומחזור חדש ייפתח כבר בשבת בצהריים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully