וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מוחמד ייבדק בארץ, דגו: "אם היינו קצת יותר מאמינים, יכולנו לנצח"

מאמן מכבי חיפה חש מעט פספוס אחרי ה-0:0 מול ויאריאל, מקווה שהפציעה של הקשר לא חמורה ונערך למאבק ביוון: "נעשה הכול כדי להעפיל"

תקציר: ויאריאל - מכבי חיפה 0:0/ספורט1

מכבי חיפה השיגה הערב (רביעי) נקודה שנייה בשלב הבתים של הליגה האירופית, כשסיימה ב-0:0 בספרד מול ויאריאל במשחק השלמה מהמחזור השלישי. מסאי דגו ערך רוטציה בהרכב וגם כמעט הפתיע עם ניצחון, אבל נותר במקום האחרון בבית ו' ויצטרך ניצחון ביוון על פנאתינייקוס ביום חמישי הבא כדי להתקדם למקום השלישי ולהשיג את הכרטיס לשלב הנוקאאוט בקונפרנס ליג.

מי שהדאיג את האלופה הוא עלי מוחמד, שנפצע בשלהי המחצית הראשונה והוחלף על ידי מחמוד ג'אבר. בחיפה חששו כי הקשר מניז'ר מתח את שריר הירך האחורי והעדיפו להוציאו מהמגרש. "עלי הרגיש טיפה את האחורי ולא רצינו לסכן אותו, אז הוא יצא החוצה", הסביר דגו בסיום. "הוא יעבור בדיקות בארץ ואני מקווה שזה לא יהיה חמור מדי".

אטיין קאפו שחקן ויאריאל לפני עלי מוחמד שחקן מכבי חיפה. רויטרס
ייבדק בישראל. עלי מוחמד מול אטיין קאפו/רויטרס

על המשחק אמר המאמן: "התחושות טובות. אני חושב שאם היינו טיפה יותר מאמינים היינו משיגים שער, אבל שיחקנו במגרש לא פשוט מול קבוצה איכותית ואנחנו ממשיכים הלאה.

העובדה שהמאבק על המקום השלישי הוא מול פנאתינייקוס בשבוע הבא: "אני אף פעם לא מוותר, גם מול ראן לא נראינו טוב ואמרתי לשחקנים ששום דבר לא מעניין אותי ואנחנו באים לפה לנצח. אנחנו מייצגים מועדון ואוהדים בבית, עשינו הכול כדי לנצח וביום חמישי הבא ביוון נעשה את הכול כדי להעפיל. הלו"ז מטורף, יש כל שלושה או ארבעה ימים משחק והעומס לא פשוט, אבל יש פה סגל טוב ורחב. שיחקו פה שחקנים שלא משחקים הרבה בליגה כמו רמי וקנדיל וליאור שנכנס רק לכמה דקות נגד הפועל באר שבע ונתנו מאמץ אדיר. שיתפנו גם הרבה שחקני בית שזה משהו שלי מאוד חשוב. גם המשחק נגד בית"ר ירושלים הוא סופר חשוב".

על הרוטציה הרחבה: "כשאני נותן לשחקן לשחק, אני לא מסתכל לו בתעודת הזהות. ענאן חלאילי בא איתי מהנוער, אני לא מסתכל על תעודת הזהות שלו וזורק למגרש את מי שאני צריך".

על הביקורות נגדו: "אני מנסה להתנתק ולהתעסק בעשייה. המועדון מאוד חשוב לי ואני חייב לעבוד קשה ולהראות לאנשים שסמכו עליי ונתנו לי את המשרה כי הם הכי חשובים. שכל השאר ידברו, בסוף אני צריך להצליח וייבחנו אותי על פי התוצאות. היו לנו קצת רגעי משבר בתחילת העונה, אבל אנחנו אחרי שלושה ניצחונות רצופים בליגה ונמשיך לעבוד בשקט".

sheen-shitof

בדקו התאמה לטיפול

פיתוח ישראלי: פתרון מדעי לאקנה בגוף עם מעל 90% הצלחה

בשיתוף מעבדות רבקה זיידה

ביום חמישי הבא מכבי חיפה תשחק בחוץ מול פנאתינייקוס בליגה האירופית (19:45, ספורט4), במשחקה האחרון בשלב הבתים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully