וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דני פרנקו: "ידענו גם בדקות פחות טובות להישאר ביחד"

6.12.2023 / 22:27

מאמן הפועל תל אביב מרוצה מהלכידות של הקבוצה בניצחון על לובליאנה, זלמנסון: "מאפשר לנו להמשיך ולהיאבק על צמרת הבית". הקבוצה צפויה לשוב עם יותר משני זרים למשחק הליגה

תקציר הניצחון 80:95 של הפועל תל אביב אצל צדביטה לובליאנה ביורוקאפ/ספורט1

הפועל תל אביב המשיכה לעשות חיל ביורוקאפ כשפתחה את משחקי הסיבוב השני עם ניצחון חוץ 80:95 על צדביטה לובליאנה הסלובנית. האדומים שמרו על המקום השלישי בטבלה, כשהם במרחק נצחון במשחק ההשלמה מלעלות למקום השני על חשבונה של לונדון ליונס.

בניגוד לניצחון על לובליאנה בסיבוב הראשון בדרייב אין, אז הפועל ברחה בשלב מוקדם יחסית, הערב התנהל משחק יחסית שקול עד לאמצע המחצית השנייה, כשהאדומים מצליחים להגדיל את היתרון בצורה משמעותית, לברוח ולסיים את ההתמודדות. ג'יילן הורד הוביל את קלעי האדומים עם 17 נקודות, בריאן אנגולה הוסיף 15 ועידן זלמנסון במשחק מצוין תרם 13 נקודות ב-13 דקות.

עידן זלמנסון, הפועל תל אביב. Sebastian Frej/MB Media, GettyImages
"כבר מחכה לראות את האוהדים בשבת"/GettyImages, Sebastian Frej/MB Media

"שמח שידענו גם בדקות פחות טובות להישאר ביחד, לסמוך אחד על השני ולהשיג עוד ניצחון חוץ חשוב, שבוודאי העניק רגע קטן של שמחה לקהילה האדומה הגדולה שנמצאת בישראל ועוקבת אחרינו", אמר מאמן הפועל דני פרנקו.

זלמנסון הוסיף: "שמחים מאוד על כל ניצחון, בטח ניצחון חוץ שמאפשר לנו להמשיך ולהיאבק על מקומנו בצמרת הבית. למרות שבהרבה דקות לא היינו בשטף שלנו, ידענו לסיים את המשחק בצורה טובה ואני כבר מחכה לראות את האוהדים ביום שבת באולמנו הביתי".

הפועל תחל מחר את הדרך ארצה לקראת המשחק נגד הפועל גליל עליון במוצאי שבת, כשההערכות הן שלצד הורד וקייל אלכסנדר, יצטרפו לפחות עוד זר אחד לנסיעה. באינסטגרם, יש לציין, בראיין אנגולה כתב בעברית "אני אהיה שם", בתגובה להודעה "הפנים לשבת" בעמוד הרשמי של הפועל תל אביב אחרי הניצחון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully