וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ניצחון יורוקאפ שלישי רצוף: 80:95 להפועל ת"א בלובליאנה

הורד (17 ו-6 ריבאונדים), אנגולה (15) וזלמנסון (13) הובילו נגד צדביטה והשאירו את הקבוצה של פרנקו במאבק על המקום השני

תקציר הניצחון 80:95 של הפועל תל אביב אצל צדביטה לובליאנה ביורוקאפ/ספורט1

העונה האירופית של הפועל תל אביב נמשכה הערב (רביעי) עם ניצחון בלובליאנה, שם סגנית האלופה הישראלית גברה 80:95 על צדביטה בפתיחת הסיבוב השני בשלב הבתים של היורוקאפ. הקבוצה של דני פרנקו, שעדיין עם משחק חסר, שיפרה את מאזנה לשבעה ניצחונות לעומת שלושה הפסדים ונותרה חזק במאבק על המקום השני בבית א'.

חלפו אמנם שלושה רבעים עד שהפועל תל אביב השתלטה על המשחק ופתחה פער שהיריבה גדול מדי עבור היריבה, אבל האדומים יכולים להיות מרוצים מכך שההפרדה בין הישראלים לזרים בגלל חזרתה של ליגת העל לפעילות - לא פגעה בשטף שהקבוצה הציגה במשחקים האחרונים.

הפועל תל אביב תשוב ארצה לקראת המשחק נגד הפועל גליל עליון בשבת, כשייתכן כי זר נוסף יחבור לג'יילן הורד ולקייל אלכסנדר שהיו השניים היחידים שחזרו לישראל למשחק הליגה הקודם, אצל הפועל באר שבע.

קלעו להפועל תל אביב: ג'יילן הורד 17 (6 ריבאונדים), בראיין אנגולה 15 (3/6 ל-3), עידן זלמנסון 13, קסבייר מנפורד 12, בר טימור 11, ג'ייקובן בראון (9 אסיסטים) ותומר גינת 8 כל אחד, ג'ון הולנד 7, קייל אלכסנדר 4 (9 ריבאונדים, 3 חסימות).

ג'יילן הורד, הפועל תל אביב. Sebastian Frej/MB Media, GettyImages
הוביל את קלעי הפועל תל אביב. הורד/GettyImages, Sebastian Frej/MB Media

מהלך המשחק

רבע 1:

אלכסנדר קלע מהקו את הנקודות הראשונות של הפועל, אמאדו סואו עשה אותו הדבר בצד השני, גינת רשם את סל השדה הראשון. סואו הוסיף קליעת עונשין וקרלו מטקוביץ' הפך ל-4:5. גינת שוב קלע, אבל די ג'יי סטיוארט ויאקה בלאזיץ' קבעו 6:9 לפני פסק זמן הטלוויזיה. אנגולה חזר מהספסל עם שלשה, סטיוארט דייק פעמיים מהקו, הורד עם 5 נקודות רצופות החזיר את היתרון לאורחים וזלמנסון ניצל אסיסט גדול של בראון כדי להגדיל ל-11:16. הורד הניח עוד שתיים בחדירה יפה, אבל שלשה של סטיוארט ומהלך של סל ועבירה מצד גרגור גלאס הורידו ל-18:17 בסיום הרבע.

רבע 2:

טימור עלה על הלוח, בלאזיץ' ניצל חור בצבע מנגד. זלמנסון וטימור העלו ל-19:24, סטיוארט הגיב בשלשה אבל הסנטר הישראלי הוסיף עוד סל ומנפורד קלע את הראשון שלו כדי להביא את הפער ל-6. בלאזיץ' וגלאס הקטינו בחזרה ל-2 ופרנקו ביקש פסק זמן ראשון, שאחריו רוק ראדוביץ' השווה.הולנד צלף מחוץ לקשת, בלאזיץ' צימק זמנית לפני שמנפורד מסר אסיסט לאלכסנדר ואז הוסיף שלשה - 30:36 ופסק זמן של המארחת. הולנד חדר נפלא, וחסימה ענקית של אלכסנדר הוציאה את גינת למתפרצת שהסתיימה בהפרש דו-ספרתי ראשון. בלאזיץ' מיד קלע שלשה, אבל אחת של מנפורד בצד השני קבעה 33:43. מטקוביץ' ובלאזיץ' הורידו למינוס 6, ובהמשך השניים הללו סגרו את המחצית על 45:41 להפועל תל אביב, אחרי שבראון השיג נקודות בכורה.

עוד בוואלה!

בהפועל תל אביב טוענים: "הלבישו על אנשים תיק"

לכתבה המלאה
שחקן הפועל תל אביב בר טימור. Sebastian Frej/MB Media, GettyImages
המשיכו במומנטום. בר טימור/GettyImages, Sebastian Frej/MB Media

רבע 3:

מנפורד המשיך מאיפה שעצר במחצית הראשונה, סטיוארט קלע 2 אבל טימור וגינת הגדילו ל-43:51. אנגולה הגיב לסל של מטקוביץ' עם קליעות עונשין מוצלחות, אבל האחרון, אחרי נקודות של סואו, הוסיף 5 רצופות והקטין ל-53:52. הפועל חזרה מפסק זמן וראתה את בלאזיץ' משלים מהפך, אבל אנגולה בראון והורד יצאו לריצת 0:7. הסלובני הוסיף נקודה מהקו ומטקוביץ' החליף סלים עם זלמנסון, לפני שבראון והולנד רשמו 4 נקודות עונשין בסך הכל, ואנגולה קבר שלשה שהעניקה לאורחת יתרון שיא. ג'סטין קובס צימק ל-69:59 בתום 30 דקות של משחק.

רבע 4:

הורד קלע אחת מהקו ואנגולה חטף בדרך לדאנק שפתח פער של 13 וזימן עוד פסק זמן של צדביטה. גלאס השיב בשלשה קשה אבל זלמנסון הגיב עם 5 רצופות - 62:77 אדום. לוקה שצ'וקה רשם סל בכורה, בראון החזיר לו בצד השני, בלאזיץ' חצה את רף 20 הנקודות והורד שמר על הפער. טימור הוסיף קליעות עונשין ואז ענה לשלשה של שצ'וקה עם צליפה משלו, גלאס החליט גם הוא להפציץ מרחוק, אנגולה קבע 73:88. סטיוארט ומטקוביץ' ניסו להשאיר סיכוי, אבל הורד חשב אחרת ובמו ידיו קלע אפילו שלשה על הבאזר, שחתמה את הניצחון של הפועל תל אביב - 80:95 בלובליאנה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully