וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ברדה: "זאת תקופה מחורבנת. גם תיקו לא היה מספק אותי"

מאמן הפועל באר שבע היה מתוסכל מהפסד שני רצוף: "חזרנו לא טוב מההפסקה של המלחמה, האווירה קשה לכולנו". דראפיץ': "הכניסה של אלמקייס שינתה את המשחק"

תקציר: הפועל באר שבע - בני סכנין 2:1/פלייר

הפועל באר שבע חזרה מפגרת המלחמה עם הפסד דרמטי 1:0 למכבי חיפה והערב (רביעי) הפסידה פעם נוספת - 2:1 בטרנר לבני סכנין שהשלימה מהפך מפתיע. שער בכורה של אילון אלמוג בדקה ה-36 סידר יתרון לסגנית האלופה, אבל גבי ג'ורי השווה בדקה ה-64 עם שערו הראשון בליגת העל וסאהר תאג'י הפך בדקה ה-82 לאחר בישול נפלא של עילאי אלמקייס שנכנס לבכורה והשפיע מיד. אלו היו שערים ראשונים שסופגת העונה באר שבע בבית וגם ניצחון ראשון של סכנין בבירת הנגב מאז ה-1:2 בווסרמיל במרץ 2013. בעקבות הניצחון גם חלפה האורחת על פני יריבתה והתקדמה למקום השישי.

אליניב ברדה על ההפסד השני ברציפות ופתיחת העונה: "היה פה משחק של שתי מחציות. היינו צריכים לרדת במחצית הראשונה עם שלושה שערים. שני מצבים נגדנו במחצית השנייה והם הבקיעו. זאת תקופה מחורבנת, צריכים לצאת ממנה ונצא ממנה. מה שהכריע את המשחק זה שתי טעויות אישיות. לעבור שני שחקנים בתוך הרחבה בצורה כזאת זה קל מדי. זה משחק שאני חשוב שהיינו צריכים לנצח אותו, גם תיקו לא היה מספק אותי. חזרנו לא טוב מההפסקה של המלחמה. האווירה קשה לכולנו, לא רק להפועל באר שבע. צריך לשחק את החצי הראשון גם בחצי השני. זרים? יש עוד זמן עד ינואר".

אליניב ברדה מאמן הפועל באר שבע. דני מרון
עצבני מאוד. ברדה/דני מרון

אילון אלמוג על ההפסד של באר שבע על אף שער הבכורה בקבוצה: "רצינו להגדיל את היתרון עוד במחצית הראשונה וזה לא יצא. מאוד מבואסים מזה, אבל נחזור חזקים יותר. אנחנו קבוצה חזקה עם צוות ושחקנים טובים. מרגיש מאוד טוב בבאר שבע. קיבלו אותי בזרועות פתוחות. זאת רק תחילת הדרך. הגול נתן לי קצת אוויר, אבל עוד יותר רציתי לנצח. באופן אישי מרגיש מצוין ועוד בטוח שנעשה דברים גדולים העונה".

sheen-shitof

פתרון עוצמתי לכאב

טכנולוגיה מהפכנית לטיפול בכאבים אושרה ע"י ה-FDA לשימוש ביתי

בשיתוף Solio
סלובודן דראפיץ' מאמן בני סכנין. דני מרון
יכול להיות מרוצה. דראפיץ'/דני מרון

סלובודן דראפיץ', מאמן הקבוצה המנצחת סיכם את המהפך הגדול: "במחצית הראשונה היינו יכולים לקבל תבוסה. הכניסה של אלמקייס שינתה את המשחק. המחצית הראשונה הייתה דומיננטית של באר שבע, אבל השנייה התאזנה עם הכניסה של עילאי וזה היה טוב. באנו מרחוק וזה הביא לנו סיבה לשמוח ולנצח, הגיע לנו".

על הבכורה של אלמקייס והסגל שנבנה: "חיפשנו את קשר האמצע הישראלי, התמזל מזלנו שעילאי היה פנוי והגיע. כל אחד שיודע להילחם למען הקבוצה, ככה שהקישור שלנו יהיה בסדר גמור. יש לנו רק זר אחד, אם יבואו עוד זרים איכותיים יכולה להיות קבוצה מאוד מעניינת בסכנין".

על היכולת מול הגדולות לקראת מכבי תל אביב: "היא נמצאת בכושר הטוב ביותר שיש. משחקים מול דוחא שזה טוב, אבל בלי קהל זה חבל. נעשה הכל להשאיר את הנקודות אצלנו. הליגה עוד צעירה, יש לנו עוד הרבה על מה לשחק. מקווה שזה יביא לנו נקודות".

שחקני בני סכנין חוגגים. דני מרון
ניצחון מוצדק במחצית שנייה גדולה. סכנין/דני מרון

אלמקייס סיפר לאחר הבכורה המוצלחת: "חלמתי על הופעה כזאת. זאת הייתה מטרה קודם להנות מהמשחק. היה קשה לעשות את ההתאמות, הצלחנו לשמור על תוצאה סבירה שאפשר להפוך. שמח שהצלחנו לנצח את המשחק הקשה הזה בחוץ. החודשים האחרונים לא היו קלים עבורי, ניצלתי אותם לעבוד מבחינה מנטלית. הצלחתי קצת לפצות היום על התקופה הזאת".

על החזרה לארץ בזמן מלחמה: "לא רק לי זה היה מאתגר. לכל השחקנים זאת סיטואציה מאתגרת והתמודדנו עם זה כמו שאנחנו יודעים. רוצים לשמח את האנשים בבית בתקופה העצובה הזאת, מקווים שמצליחים להעלות חיוך".

משחקי המחזור הבא:

שבת, 15:00: הפועל פתח תקוה - מ.ס. אשדוד
שבת, 17:30: מכבי בני ריינה - מכבי פתח תקוה
שבת, 19:30: הפועל תל אביב - הפועל חדרה (ספורט2)

ראשון, 19:30: הפועל ירושלים - הפועל חיפה (ספורט3)
ראשון, 20:00: בני סכנין - מכבי תל אביב (ספורט2)
ראשון, 20:30: מכבי חיפה - בית"ר ירושלים

שני, 20:00: מכבי נתניה - הפועל באר שבע (ספורט1)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully