וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אופי של אלופה? ארסנל חוגגת, הנרי מזכיר: "יש עוד דרך ארוכה"

עודכן לאחרונה: 6.12.2023 / 7:26

רייס שוב הציל את התותחנים ("רגע ענק"), ארטטה חגג "ערב מיוחד" וגם שירר מזהה מנטליות מנצחת - אך כולם זוכרים מה קרה אשתקד

לוטון - ארסנל 4:3 - כל השערים/ספורט1

דרמת ענק נרשמה אמש (שלישי) בפרמיירליג, כשדקלן רייס כבש שבע דקות בתוך תוספת הזמן והעניק לארסנל 3:4 משוגע על לוטון. המשמעות: התותחנים פתחו פער של חמש נקודות מליברפול בפסגת הטבלה, עם משחק יותר מליורגן קלופ ושחקניו וכך גם ממנצ'סטר סיטי הרחוקה שש נקודות מהתותחנים.

"אני כל כך שמח, ידענו שמצפה לנו קרב גדול", אמר מיקל ארטטה. "הקשינו על עצמנו עם השערים שספגנו, אבל לא הרמנו ידיים, אנחנו לוקחים סיכונים ומנסים לנצח כל משחק. היה לי כיף, בעיקר הסיום. זה הדבר המדהים בכדורגל, כל כך הרבה רגשות. זה היה ערב מיוחד. כל הכבוד ללוטון". כשנשאל האם אלה המשחקים שצריך לנצח כדי לזכות באליפות, השיב: "כן, וגם המשחקים הקודמים, והקודמים, והקודמים".

גיבור הניצחון, שהפך לשחקן ארסנל השלישי (אחרי איאן רייט וניקלאס בנדטנר) שכובש שני שערי ניצחון בתוספת הזמן באותה עונה, הוסיף ואמר: "לוטון קבוצה חזקה, אסור לזלזל בה והיא מאוד הקשתה עלינו. העובדה שכבשנו ברגע האחרון ושמרנו על המומנטום היא ענקית עבורנו. אני לא הייתי כאן בעונה שעברה, כשהיה יתרון שמונה נקודות בפסגה, אבל צריך לדאוג רק מעצמנו ולא מקבוצות אחרות".

עוד בוואלה!

בתוספת הזמן: ארסנל ניצחה 3:4 את לוטון ופתחה פער בפסגה

לכתבה המלאה

"אלה יכולות להיות שלוש נקודות גורליות בסיום העונה", ניתח כוכב העבר אלי מקויסט, בעוד רוברטו מרטינס הוסיף: "יש שם מנטליות מנצחת". אלן שירר הסכים: "זה עוד שער ניצחון מאוחר, ארסנל לעולם לא מרימה ידיים". אז האם אפשר סוף סוף לדבר על אליפות? תיירי הנרי מבקש להמתין: "ראינו מה קרה בעונה שעברה, הם ניצחו כך את אסטון וילה וכולם אמרו שזה גמור. בואו נירגע. מומנטום זה מצוין, אבל יש עוד דרך ארוכה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully