וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בתוספת הזמן: ארסנל ניצחה 3:4 את לוטון ופתחה פער בפסגה

מרטינלי (20), ז'סוס (45) והאברץ (60) כבשו, אושו (25), אדבאיו (49) ובארקלי (57) איזנו, אבל רייס (90+7) הגדיל את ההפרש מליברפול ל-5 נקודות

לוטון - ארסנל 4:3 - כל השערים/ספורט1

ארסנל הגיעה הערב (שלישי) למגרש הצנוע של לוטון אחרי שלושה ניצחונות רצופים. התותחנים הצליחו לבסס את המקום שלהם בפסגת טבלת הפרמיירליג, כשבאותו פרק זמן ליברפול ניצחה רק פעמיים ומנצ'סטר סיטי איבדה את הבכורה עם שלוש תוצאות תיקו ברציפות. דווקא מול העולה החדשההנמצאת במקום ה-17 בטבלה, ארסנל איבדה פעמיים יתרון והייתה בדרך לסיים בתיקו, אבל שער ניצחון בתוספת הזמן של דקלן רייס העניק למוליכה 3:4 מטורף ופער חמש נקודות בפסגה.

מיקל ארטטה ערך שלושה שינויים מה-11 שניצחו את וולבס כשיקוב קיוויור, קאי האברץ ובן וייט שבו להרכב, והקצב השוטף של מוליכת הטבלה בא לידי ביטוי כבר בדקה ה-20 כשגבריאל מרטינלי העלה את ארסנל ליתרון. כעבור חמש דקות, גבריאל אושו נגח את השוויון של העולה חדשה ורגע לפני הירידה להפסקה, הגבריאל השלישי על הדשא, ז'סוס, נגח את ה-1:2 של התותחנים.

המחצית השנייה נפתחה בסערה עם 3 שערים תוך רבע שעה. זה התחיל משוויון נוסף של לוטון, אחרי שאלייז'ה אדבאיו ניצל יציאה רעה של דויד ראיה (49) ונגח את ה-2:2, ורוס בארקלי הכניע את השוער הספרדי בדקה ה-57 עם בעיטה שטוחה שעברה מתחת לידיים של ראיה בדרך למהפך. כעבור 3 דקות זה היה האברץ שהמשיך בכושר הטוב עם ה-3:3 בדקה ה-60. ארטטה העלה את כל הכלים ההתקפיים שלו מהספסל במטרה להשיג את שער הניצחון, ודווקא מהרכש הגדול של הקיץ זה הגיע בדקה ה-90+7 כשרייס נגח לרשת ועצר את רצף 10 משחקי החוץ של ארסנל שלא ניצחה אצל לוטון.


במשחק נוסף:

וולבס - ברנלי 0:1
לוולבס: וואנג הי-צ'אן (42)

גבריאל מרטינלי ארסנל. רויטרס
נפצע, אך נשאר על הדשא והעלה את ארסנל ליתרון. מרטינלי/רויטרס

מהלך המשחק

דקה 20: גול! 0:1 לארסנל! התותחנים ניצלו חוסר ריכוז של המארחים כשבוקאיו סאקה מיהר בכדור החוץ ומסר כדור רוחב לגבריאל מרטינלי שכבש לפינה הרחוקה.

דקה 25: גול! לוטון השוותה ל-1:1! העולה החדשה היממה את מוליכת הטבלה כשגבריאל אושו נגח מכדור קרן והכניע את דויד ראיה בדרך לשוויון.

דקה 45: גול! 1:2 לארסנל! בן וייט ששב ל-11 בישל לגבריאל ז'סוס את השני של התותחנים עם נגיחה מקרוב של החלוץ הברזילאי.

sheen-shitof

הסוד? שחיית חתירה

ביקור קצר בבריכה שינה לי את החיים - וגם לכם זה יקרה

בשיתוף TI SWIM
גבריאל אושו לוטון נוגח את השוויון מול ארסנל. רויטרס
השווה תוך 5 דקות. אושו/רויטרס
גבריאל ז'סוס ארסנל. רויטרס
החזיר את היתרון לתותחנים. ז'סוס/רויטרס

דקה 49: גול! לוטון השוותה ל-2:2! שוב מכדור קרן, הפעם יציאה רעה מאוד של ראיה ואלייז'ה אדבאיו נגח מעליו את השוויון היקר.

דקה 57: גול! לוטון הפכה ל-2:3 על ארסנל! מהלך אישי יוצא מן הכלל של רוס בארקלי הסתיים בבעיטה שטוחה שחלפה בין הידיים של ראיה ונכנסה לרשת.

דקה 60: גול! ארסנל השוותה ל-3:3! הקצב האדיר המשיך, הפעם עם קאי האברץ ששב לכושר ההבקעה והקפיץ מעל השוער בדרך לשוויון המהיר.

רוס בארקלי לוטון. GettyImages
הפך עבור העולה החדשה. בארקלי/GettyImages
קאי האברץ ארסנל. GettyImages
שוב כבש בחוץ. האברץ/GettyImages

דקה 90+7: גול! 3:4 לארסנל! דקלן רייס עם נגיחת הניצחון פתח את האות לחגיגות של התותחנים שפתחו פער 5 נקודות בפסגה על פני ליברפול.

המחזור ה-15 בליגה האנגלית יימשך גם בימים רביעי וחמישי, כשבמוקד המפגש בין אסטון וילה למנצ'סטר סיטי ובין מנצ'סטר יונייטד לצ'לסי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully