וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מימר: "לסעיד יש אוזן אחת שלא שומעת, אבקש רכש באוזן השנייה"

מאמן בני ריינה התלוצץ לאחר ה-0:2 על הפועל חדרה, אזולאי: "מדהים שלא הפסדנו העונה". אביטן: "רוב הזרים לא בכושר, בוראר לא מוכן עדיין"

תקציר ניצחונה של מכבי בני ריינה 0:2 על הפועל חדרה/ספורט1

מכבי בני ריינה המשיכה הערב (שלישי) את פתיחת העונה המפתיעה שלה ונותרה בלתי מנוצחת גם אחרי המחזור השביעי, כאשר שערים של שלומי אזולאי (44) ופרדי ורגאס (70) העניקו לה 0:2 בנתניה על הפועל חדרה והציבו אותה במקום השלישי. המארחת נעצרה אחרי שני ניצחונות ושילמה את המחיר על הרחקתו של אביב לין בדקה ה-34.

"תמיד אחרי ניצחון יש מצב רוח טוב, זה גם משחק שני רצוף שלא ספגנו", סיכם המאמן המנצח שרון מימר. "אנחנו יכולים להיראות הרבה יותר טוב, אבל לא נהיה חמדנים. משחק קודם קיבלנו כרטיס אדום בדקה 30 ולקבוצה היריבה זה לא עזר. צריך לדעת לנצל את היתרון המספרי וזה מה שעשינו. הקבוצה הזו כבר הוכיחה שהיא יכולה לשחק טוב, צריך להביא אותה למקום הזה מחדש. רכש? אני מבקש כבר שלושה חודשים, אבל לסעיד יש אוזן אחת שלא שומעת. אנחנו מתווכחים על זה, אני אעבור לאוזן השנייה".

על עומס המשחקים: "מי אנחנו שנדבר אחרי כל מה שקרה, אנחנו צריכים להגיד תודה על החזרה לחצי שגרה כזו. מה שחשוב זה שהחטופים יחזרו הביתה והחיילים יחזרו לשלום מהמלחמה הזו. כל פעם שאני נפגש עם אנשי העוטף, אני מבין איזה גיבורים הם שבזכותם יש לנו שקט למי שגר במרכז. הם מקריבים את החיים שלהם ואני שולח להם חיזוק ותנחומים למי שאיבד יקירים".

שלומי אזולאי שחקן מכבי בני ריינה חוגג שער עם קייס גאנם. קובי אליהו
"מרוץ למלכות השערים? אין תחרות לזהבי". שלומי אזולאי/קובי אליהו

שלומי אזולאי, כובש השער הראשון: "מרוץ למלכות השערים? אין תחרות לזהבי, אבל כיף להבקיע. דיברתי על מדמון לפני המשחק ושאלתי אותו איך הגיע לחיים שלנו. אני שומע הרבה פרגונים ורק שימשיך ככה. קבענו מראש שאני לא אסיים את המשחק והעדפתי לצאת במחצית. לא יודע אם אנחנו קבוצת צמרת, אבל יש כאן קבוצה עיקשת וזה מדהים שאנחנו משחק שני לא סופגים. עוד יותר מדהים שלא הפסדנו העונה. אנחנו יודעים כמה הנקודות האלה חשובות לקראת סוף העונה, בטח אחרי עונה קודמת שהייתה לא קלה. פלייאוף עליון? לא יודע, נראה בהמשך".

עוד בוואלה!

על הסוס: מכבי בני ריינה במקום השלישי אחרי 0:2 על הפועל חדרה

לכתבה המלאה
ניסו אביטן מאמן הפועל חדרה. קובי אליהו
"באנו במומנטום טוב ונפלנו גופנית בעיקר". ניסו אביטן/קובי אליהו

ניסו אביטן, מאמנה של הפועל חדרה: "לא הייתי מרוצה, לא שיחקנו טוב ולא היינו חדים. עם האדום כבר הרגשתי שאנחנו לא במשחק. ניסינו לחזור ולמצוא פתרונות, אבל היה לנו קשה. תמיד מאכזב להפסיד בבית. באנו במומנטום טוב ונפלנו גופנית בעיקר, לא הרגשתי שהיינו במשחק. פספסנו, תחושת החמצה. תהיה רוטציה כי יש הרחקות ופציעות, אבל אנחנו עם סגל מצומצם. הזרים הגיעו באיחור ורובם לא בכושר מתאים, אני משתף חלק מהם רק כי אין ברירה. סמי בוראר? כרגע הוא לא מוכן. הוא שחקן מצוין, נשתמש בו כשנוכל".

הקפטן עידו לוי: "אני לא בטוח שב-11 על 11 זה היה הולך לכיוון שלהם. הצהוב הראשון היה מהיר מדי ולא קשור למשחק, והשני כאילו השופט חייב את עצמו להוציא אדום וגמר לנו את המשחק. אני לא מאשים את מג'ד רושרוש, בסופו של דבר אנחנו משחקים. בעונה שעברה חזרנו מול ריינה מ-2:0 ל-2:2. מצער שקיבלנו אדום מוקדם ולא יכולנו לחזור למשחק. מדמון? שחקן צעיר צריך לדעת לשמור על עצמו, זו גם אחריות שלי כקפטן להוריד אותו לקרקע ולהשאיר אותו רעב ומפוקס. הוא כישרון גדול וייתן עוד הרבה גולים".

על מנשה זלקה שהגיע מהמילואים וישב ביציע: "שמחתי לראות את מנש שחזר אלינו, גם אם לכמה שעות. תמיד כיף שהוא נמצא בחדר ההלבשה, הוא חלק בלתי נפרד מאיתנו. מצער שלא הצלחנו להעלות לו עוד חיוך, אבל הכי חשוב שישמור על עצמו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully