וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הדרבי של בלגרד יכריע את עתיד בכר, יד ימינו של קלופ יחליפו?

בסרביה פורסם שמאמן הכוכב האדום ישלם את המחיר אם הקבוצה תמעד נגד המוליכה פרטיזן ב-20.12, ז'ליקו בובאץ' מוזכר כמועמד המוביל למקרה שיפוטר

תקציר: נפרדק - הכוכב האדום בלגרד 1:0/ספורט1

הלחץ לפטר את ברק בכר מהכוכב האדום בלגרד הולך וגובר אחרי שגם ביום ראשון גירדה הקבוצה ניצחון דחוק על נפרדק, אבל בסרביה מדווחים שהישראלי וצוותו יישארו בתפקיד לכל הפחות עד היציאה לפגרת החורף בעוד כשבועיים.

לאחרונה פורסם בסרביה לא מעט על כך שהכוכב האדום לא תפטר את בכר כל עוד היא יכולה להרשות לעצמה להשאיר אותו בתפקיד וזאת מסיבות כלכליות בלבד, כי מדובר בפיצויים בגובה מיליוני יורו עבור התרת חוזיהם של בכר ואנשיו בצוות המקצועי. כעת, אחרי שנקבע שלפגרת החורף תצא הקבוצה אחרי שתתארח אצל המוליכה והיריבה העירונית פרטיזן בלגרד במשחק שנדחה, נטען כי זה יהיה המשחק שיכריע את עתידם של הישראלים - מתוך הבנה שמעידה תוביל לכך שהם יוחלפו בצוות חדש בראשות ז'ליקו בובאץ', בעברו מי שנחשב ליד ימינו של יורגן קלופ.

ברק בכר, מאמן הכוכב האדום בלגרד. רויטרס
אמור להישאר בתפקיד לפחות עד הדרבי. ברק בכר/רויטרס

הכוכב האדום עוד תארח בשבוע הבא את מנצ'סטר סיטי במחזור סיום שלב הבתים של ליגת האלופות, אבל הקבוצה כבר איבדה כל סיכוי לסיים במקום השלישי ולהמשיך לליגה האירופית. בליגה הסרבית מפגרת הכוכב בשלוש נקודות אחרי פרטיזן בתום 16 מחזורים, כך שאם המרחק ביניהן יישאר ללא שינוי עד משחק ההשלמה ב-20 בדצמבר, אין פלא שהפסד בדרבי עלול לחרוץ את גורל בכר ואנשיו - הכוכב לא הפסידה לפרטיזן בדרבי במסגרת הליגה מאז ספטמבר 2019, מעל ארבע שנים.

בובאץ' שמוזכר כמועמד המוביל להחליף את בכר על פי הפרסומים הבוקר (שלישי), היה עוזרו של קלופ במיינץ, בבורוסיה דורטמונד ובליברפול, עד שעזב לטובת תפקיד המנהל המקצועי של דינמו מוסקבה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully