וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פרנקו: "ננסה שוב להתלכד יחד בזמן קצר מאוד. דואגים לכוחות הביטחון"

עודכן לאחרונה: 5.12.2023 / 21:46

האדומים ינסו לחזור ולהתעסק בכדורסל כשיתארחו אצל צדביטה לובליאנה (19:30, ספורט 1) במסגרת היורוקאפ. ארבעת הזרים שלא שיחקו במשחק הליגה חברו לשאר הקבוצה. פיאנג'יאני ירשום ניצחון בכורה?

תקציר: הפועל תל אביב - בשיקטאש 75:81/ספורט1

העונה האירופית של הפועל תל אביב תימשך מחר (רביעי, 19:30, ספורט 1) בלובליאנה שם יפגשו האדומים את צדביטה לובליאנה. שתי הקבוצות כבר נפגשו העונה במחזור הפתיחה של העונה, במשחק היחיד שהיה בדרייב אין, כשדני פרנקו ושחקניו הביסו 73:100. המשחק יפתח את הסיבוב השני במפעל, כשלהפועל תל אביב משחק חסר, והיא שלישית עם שישה ניצחונות מול שני הפסדים, ואילו הסלובנים אחרונים, עם תשעה הפסדים וללא ניצחונות.

בימים האחרונים התעסקו אנשי הקבוצה בביזוי הטקס בבאר שבע על ידי האוהדים, אבל בצוות המקצועי המשיכו לעסוק בכדורסל. אחרי היכולת הטובה שהציגו השחקנים למרות סגל קצר יצאה הפועל תל אביב לשדה התעופה והמריאה לבלגרד, משם אספה את ארבעת השחקנים הזרים שלא הגיעו למשחק בליגה, ואתמול הגיעו ללובליאנה. הקבוצה ערכה אמש אימון, והיום אימון נוסף לקראת ההתמודדות, כשעם השחקנים הזרים היה בימים האחרונים מאמן מטעם המועדון.

במועדון מקווים כי ההפרדה בין הישראלים לזרים - לא בפעם הראשונה העונה אבל אחרי זמן רב שהיו ביחד - לא תפגע בשטף שהוצג בשני הניצחונות האחרונים, וכי יוכלו לעבור את המשחק כדי להמשיך במסע המוצלח ובתחרות על המקום השני.

אחרי המשחק תחזור הפועל תל אביב ארצה, לקראת המשחק במוצאי שבת נגד הפועל גליל עליון. בשלב הזה לא אמור להיות שינוי במצבת הזרים, אם כי ההערכה היא שייתכן שזר נוסף יחבור לג'יילן הורד וקייל אלכסנדר.

דני פרנקו מאמן הפועל תל אביב. דני מרון
רוצים לעשות את המיטב לשמח את האוהדים שבארץ". פרנקו/דני מרון

דני פרנקו לקראת המשחק: "לקראת פתיחת הסיבוב השני אנחנו רוצים להמשיך להתקדם ולהשתפר ממשחק למשחק, גם אם חסרה לנו שגרת אימונים. כולי תקווה שאולי השבוע נוכל לחזור להתאמן יחד. משחק חוץ הוא תמיד מאתגר, בוודאי מול קבוצה שמשתפרת ועשתה בליגה האדריאטית כמה תוצאות בולטות לאחרונה. מבחינתנו ננסה שוב להתלכד יחד בזמן קצר מאוד, על מנת לעשות את המיטב כדי לשמח את האוהדים מהארץ. מכאן מעריכים ודואגים לשלומם של כוחות הביטחון שפועלים לילות כימים לביטחון ישראל".

עוד בוואלה!

בהפועל תל אביב טוענים: "הלבישו על אנשים תיק"

לכתבה המלאה
תומר גינת לצד ג'ייקובן בראון הפועל תל אביב. ברני ארדוב
חוזרים לעניינים. גינת ובראון/ברני ארדוב

אחרי שאשתקד נכשלה ביורוקאפ כיוונה צדביטה לובליאנה למקום אחר לחלוטין, אך בפועל היא שוב בירכתי המפעל. המאמן האיטלקי סימונה פיאנג'יאני לא הצליח לבנות קבוצה מנצחת, ובמועדון כבר איבדו סיכוי לעלות לפליי אין, אלא אם ירשמו סיבוב שני מדהים. מנגד, בליגה האדריאטית, צדביטה עושה חיל ומדורגת שלישית עם שבעה ניצחונות מול שלושה הפסדים.

השחקן של צדביטה העונה ביורוקאפ הוא הקלע הסלובני יאקה בלאזיץ' שרושם 15.2 נקודות ומוסיף 4.4 ריבאונדים למשחק. די ג'יי סטיוארט, שהגיע לקבוצה רגע לפני המשחק בארץ, רושם 12.7 נקודות, קלמן פרפליץ' שהחמיץ חלק מהמשחקים מוסיף 16.2 נקודות ו-8.5 אסיסטים, כשגם ג'סטין קובס קולע 16.2 נקודות למשחק.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully